lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Storytelling, Heroic Dark Fantasy, +18, Autorski] Wyspa Chciwców (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14258-storytelling-heroic-dark-fantasy-18-autorski-wyspa-chciwcow.html)

Baird 31-05-2014 22:24

Ja już karte posłałem. Mam nadzieje, że błędów w niej nie porobiłem, bo starałem się sklecić bezbłędną.

Kawairashii 01-06-2014 00:18

Okupowane Role:
Jedna kwestia wymaga wzmianki.
Nakłaniam do tworzenia Cech które nie ingerują w Atrybuty, wszelkie próby zastąpienia swoich atrybutów można wykonać poprzez Potencjał i Szczęście, zatem zmiany tego rodzaju są już uwzględnione w mechanice. Proszę o skupieniu się na czymś czego w atrybutach nie da się uzyskać. Zapraszam do inwencji twórczej.

Kata 02-06-2014 13:25

Ja chcę zagrać! :D Widzę że mamy już dwóch sprawnych wojowników.. hmm znajdę jakąś inną rolę ;)

Ferr-kon 02-06-2014 14:12

Okej, bo widzę, że coraz mniej miejsc :D siadam do postaci!

Baird 02-06-2014 15:45

Najemnik z północy to wiking?
Przełałem ci poprawioną kartę. Cechę z początkowej bufującej szybkość zmieniłem na coś bardzo dalekiego od tego (sama zobaczysz na PW), mam nadzieje, że ta cecha już przejdzie bezproblemowo bo zaraz skończą mi się na nie pomysły (żartuje, mam jeszcze mnóstwo pomysłów na cechy i ich rozwinięcia.)

Kawairashii 02-06-2014 21:20

Uroczo :)
Póki co mamy prawdziwych wojowników inwestujących w fizyczność. Czy znajdzie się i gagatek który woli zmysłami socjalnymi obejść wyzwania, ciągnąc odpowiednie sznurki i balansując kłamstwem? A może i dobry strateg zwalczający przeciwności zanim się pojawią, mentalnością wychodząc o kilka kroków przed pozostałych?
Zachęcam również do tworzenia kobiecych postaci.

Kata 02-06-2014 21:32

Ja zagram (o ile się dostanę) kobiecą postacią, ale jakoś nigdy nie lubiłam stereotypu że skoro kobieta to ma osiągać wszystko za pomocą flirtu.. planuję stworzyć zabójczyni.. lubię noże. :P

Kawairashii 04-06-2014 10:54



W naszych szeregach pokazała się klująca róża.
Okupowane Role:
Cytat:

Samuraj.
Najemnik z Północy. {Postać gotowa: Harep-Serap}
Skrytobójczyni. {Postać gotowa: Lyssa}
--
--
Kolejne wyjaśnienie co do cech :)
Umiejętności które zdarza mi się często poprawiać to albo Instant Kill albo oszukujące mechanikę atrybutów. Wrzucę kilka niewykorzystanych sugestii dla graczy, żebyście wiedzieli w jakim stylu spodziewam się cech.

Cytat:

-Ostatni Przebłysk-
Postać szyje maczetą w tak majestatyczny sposób że wprawia przeciwników w zdumienie, prowokując ich do podziwu przebłysków na ostrzu. Niemalże hipnotyzując każdego kto mierząc się z {postać} nie zaatakuje pierwszy, w momencie gdy maczeta zostaje wyjęta z pochwy.
Gwarantuje celne trafienie, powodując pewne źródło natarczywej rany, gwarantującej przewagę na początku walki. Postać doprowadziła technikę Przebłysku do perfekcji, sprawiając że pierwszy przebłysk często staje się ostatnim, zatem i decydującym ciosem przechylającym szale zwycięstwa większości walk. Wszystko zależy od tego którą część ciała wybierze władca techniki.

-Paraliżujący Syk-
Każda broń świszcząc w powietrzu wydaje własną pieśń, pieśń postaci to syk amoku. Niektórych wrogów nie da się pokonać zwykłą szybkością, czy siłą. Paraliżujący Syk, to markowany cios którego celem nie jest fizyczna rana, a zmylenie zmysłów. Podkręcając falujące ostrze tuż przy głowie przeciwnika, zaburza jego percepcje. Ten o ile w trakcie wykonywania swojego ataku, przestaje odbierać bodźce z zewnątrz na krótką chwilę, rozpraszając swoją uwagę i sprawiając że pozornie śmiertelny atak traci na powadze swej techniki. Postać potrafi w ten sposób potrafi zneutralizować najpotężniejsze ataki i wprawić swego przeciwnika w zwątpienie co do własnej siły względem samuraja. Paraliżowany strachem nikłych rezultatów swoich ciosów ulega {postaci}.

-Przemiał Zemsty-
Bycie {postać} oznacza walczyć będąc pozbawionym emocji. Technika Przemiału, natomiast pozwala emanować je poprzez efekt cięcia, a raczej rozbryzgu krwi wrogów po wejściu miecza. Władca techniki Przemiału, dosłownie wymiotuje krwią ciętych wrogów, prowadząc do krwotoków i osłabień pozornie lekko ranionych przeciwników. Ci którzy staną na drodze postaci, często nie zdają sobie sprawy z tego że walkę wygrywa on zadając wiele małych ranek, zamiast jednej śmiertelnej. Stąd też długość przebywania ostrza w ranie ma większe znaczenie niż szybkość i siła z jaką została zadana, choć i prędkość z jaką samuraj potrafi przemieścić się od jednej rany do drugiej także przemawia na jego korzyść.

-Duch Boju-
Gdy ramię trzymające broń zostanie złamane, {postać} nadal pozostaje władcą swojego oręża. Zmuszając je do walki, jakby nie pozwalając mu na spoczynek. Nawet obezwładniony potrafi przerazić swoją upuszczoną broń do ostatniego sztychu, a wręcz wystrzelenia w kierunku wroga bądź jego dłoni. Jeśli broń ta zostanie mu odebrana {postać} potrafi zmusić ją do ostatniego zadania. Czym może być atak bądź wyrwanie się z uścisku oponenta.
Jakkolwiek nie ugryźć tematu możecie liczyć na moją aprobatę w kwestiach:
A) krótkotrwałych wpływów na zmysły
B) długotrwałych acz lekkich limitacji
C) rozbrojenia, kontry, bloku
D) jednorazowego zyskiwania przewagi
E) drobnych sztuczek wielokrotnego użytku
F) regeneracji lub innego sposobu odnowienia i odświeżenia
G) systemów lokalizowania celu
H) mobilności i sposobów lokomocji

Żadne z tych rzeczy nie gwarantują natychmiastowego wyeliminowania następnego gracza na całą sesję, jak także nie można tych efektów otrzymać z atrybutów. Jednakże umiejętności przywoływania potworów bądź zamiany w jakąś bestię, bardzo chętnie podejmę temat. Faktycznie będą one zmieniać i korzystać z atrybutów, jednak postaram się przekonać was do pewnych poświęceń w stosunku do tak potężnych w zamyśle, pomysłów. Nawet w grze bez zasad musimy pozostawić pewne kryteria nieprzekraczalnymi.

Póki co jestem wielce zadowolona z nadesłanych postaci.
Keep up the good work.

Kata 06-06-2014 23:43

Tak sobie pomyślałam że może naszemu najemnikowi z północy spodoba się troszkę podrasować avatarek, oczywiście jeśli chcesz.. mogę popracować bardziej i zrobić porządne ślady w śniegu czy coś innego może.. Co sądzisz?


Kawairashii 07-06-2014 03:58

Tak oto mam już ostatnią brakującą postać do spełnienia minimalnych wymogów do ruszenia z sesją. Jeśli tylko uda mi się dojść do konsensusu z dwoma ostatnimi kartami i balansowaniem ich jakże BOSKICH cech na bardziej przyziemne, a także ze względów czasowych, sesja powinna ruszyć w połowie miesiąca. Oczywiście inni potencjalni chętni nadal mogą nadsyłać karty.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:10.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172