lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Pathfinder] Panowie Raveneirie - Nie tylko złoto się świeci (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14358-pathfinder-panowie-raveneirie-nie-tylko-zloto-sie-swieci.html)

Tiras Marekul 21-06-2014 18:32

Ciesze się w takim razie, bo koszt amunicji jest spory. Niestety. :) W takim razie z mojej strony gunslinger. Nie mam jeszcze rasy dobranej, więc podeślę Ci już wszystko na KP. Jutro do 15 zapewne. :)

Rodryg 21-06-2014 19:55

Widzę że ciekawa ekipa się zbiera łucznik, gunslinger hmm, to jeszcze jakiegoś klechy brakuje co by chciał nawracać mieszkańców Dreadwood lub uwolnić ich od ciężaru grzesznego złota. Znajdzie się jakiś chętny ? :faja:

I jak tak patrzę gorączka złota, broń palna czy to będzie dziki zachód w wersji Ustalav ?

Slan 21-06-2014 20:11

Jestem na etapie serialu Deadwood

Warlock 23-06-2014 03:57

Cytat:

Napisał Rodryg (Post 504397)
Widzę że ciekawa ekipa się zbiera łucznik, gunslinger hmm, to jeszcze jakiegoś klechy brakuje co by chciał nawracać mieszkańców Dreadwood lub uwolnić ich od ciężaru grzesznego złota. Znajdzie się jakiś chętny ? :faja:

I jak tak patrzę gorączka złota, broń palna czy to będzie dziki zachód w wersji Ustalav ?

Nie ma co brać dwóch dystansowców. Ostatecznie rezygnuję z poprzedniego konceptu (łucznika) i dziś podeślę druida, który jest już prawie gotowy. Stworzyłem połączenie całkiem skutecznego tanka z casterem.

Edit:

Half-Orc druid poleciał. ;)

Slan 24-06-2014 18:23

Akceptuję jakby co, to akceptuję postać.

Edit i coś jeszcze

Miasto Scaringe liczy około tysiąca mieszkańców, a drugie tyle mieszka w kilkunaatu wioskach rozsianych po okolicy. Miasto jest płożone nad rzeką, dosyć płytką ale wartką, zwaną Scare, a ze stron, których nie chroni rzeka, otoczone jest kamiennym murem., niezbyt wysokim ale mocnym. Wielu mieszkańców miasta i tak uprawia niewielkie poletka, głównie sadząc ziemniaki, a w okolicznych osadach hoduje się owce. W mieście jest niewielka manufaktura, w której produkowane są dywany, choć większość jest spławiana. Innym ważnym źródłem dochodu jest kamieniołom, należący do podupadłego rodu Unelmanów. Miastem rządzi pięcioosbowa rada, której członków wybiera burmistrz wywodzący się z rodu Gespedów. W mieście jest jeszcze dosyć podrzędna karczma i pracownia alchemicznaNajważniejszą rodziną szlachecką są wywodzący się od rycerzy walczących w lśniącej krucjaty są Walterowie. Ta bogata rodzina mieszkała przez wieki w twierdzy Greykeep, ale z przemijaniem wieków utracili na znaczeniu. Dziś resztkami rodzinnego bogactwa. zarządza schorowany Baron Edmin Walter. W mieście istnieją świątynie Phrasmy, Serenae i Hanspura, a po za murami postawiono niegdyś kaplicę poświęconą Iomadae. W górach znajduje się na poły zrujnowana świątynia poświęcona Apsu, a najprawdopodobniej czci się tutaj Szepczącą Ścieżkę, Diabolizm i Gyronę. Większość mieszkańców stanowią ludzie, choć w kilku wioskach mieszkają niziołki, a w mieście osiedliło się kilka krasnoludów. Okolica jest górzysta i dosyć dzika, ale na szczęście dosyć słabo zapotworzona. Żyje tu głównie kilka plemion goblinów i harpii, a wyżej w górach ogry i Barghasty. Jest też nekropolia, w której mają egzystować nieumarli.

Dreadwood jest mieściną założoną dwa lata temu przez Aasimara Salingera, aktualnie właściciela Saloonu. Miasta liczy sobie przynajmniej pięciuset mieszkańców wywodzących się ze wszystkich ras i kultur, z których większość żyje z wydobycia złota lub odbierania go mniej lub bardziej uczciwie górnikom. Dreadsood jest w całości zbudowane z drewna i jest pozbawione nawet palisady.

Slan 26-06-2014 18:22

Obiecane traity.
Traity
Potwór jak i wy - Jesteś członkiem jednej z potwornych ras lub przynajmniej za takie uznawanych, jednak pragniesz prowadzić w miarę normalne życie. Otrzymujesz + 2 do dyplomacji z nie złymi przedstawicielami ras potwornych. + 2 do diguise i wszystkie istoty z twojego rodzaju są uznawane za będące o 1 stopień bardziej przyjazne, o ile nie są wrogie.
Na przeciw ciemności: Udałeś się w te okolice aby walczyć ze złem, które zasiedla tą okolicę Otrzymujesz + 1 do ataku i obrażeń przeciwko istotą przywołanym i + 1 do rzutów przeciw czarom wpływającym na umysł rzucanym przez złych przybyszów i nieumarłych
Złoto!: W tę okolicę zwabiły cię opowieści o oobfitych złożach złota w okolicy. Otrzymujesz + 2 do aparaise, profession: gold miner i Perception. Profeja gold miner jest zawsze klasowa umiejętnością dla ciebie i ewentualne zyski powiększacie o 20%.
Szukając nowego domu: Wędrowałeś przez długie lata po pustkowiach Avistanu i jesteś już zmęczony tą ciągłą wędrówką. Otrdzymujesz + 1 do umiejętności wiedza geografia i survival. Umiejętność survivalzawsze jest klasowa dla ciebie
Wszystko to trait bonusy.


Kto gra

Tiras Marekul 28-06-2014 10:43

Coś więcej się będzie działo poza rekrutacją? Zero wieści od Ciebie. ;)

Slan 28-06-2014 11:06

Już pisze

Gargamel 04-07-2014 23:05

A ja zapytam, bo się nie znam: Mam KP barda pod D&D 3,5 Czy takową postacią możnaby dołączyć czy trzeba wszystko pozmieniać?

Slan 05-07-2014 15:26

Wolałbym, jakbyś przerobił, bo to chwilka roboty


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:14.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172