Mi się tam podoba pomysł Roborambo, byle tylko działał dobrze i się nie popsuł.:mryellow: |
No ja nie mówię że nie, nie zaprzeczę że przyda się ktoś kto gołą ręką podniesie pół tony, tylko właśnie nautra planety na jaką jedziemy, dużo wody, lasy, dżungla kurdę, a do tego góry i ogólnie dzicz. Jak spotkamy jakiegoś wielkiego sukin-zwierzaka albo cóś to sam będę krzyczał żeby go bił, tylko że większość czasu chyb spędzi jako bardzo zmyślna zabawka pilnująca bazy. :P |
O nudy w bazie nie ma co liczyć. Roboty będzie tyle, że nie wiem w co dłonie włożyć. Zobaczycie. Budowa nowego świata do łatwych należeć nie będzie. |
Możliwe, ja tam jadę badać nowy świat a nie pustaki rzucać :P |
Wiem co masz na myśli, mam podobnie, ale i tak wszyscy będziemy musieli najpierw zapracować by stworzyć w miarę bezpieczną bazę zanim przystąpimy do tego do czego jesteśmy stworzeni i po co tam przybyliśmy. :P |
Najlepiej by było gdyby Albion transportował gotowe moduły, naszym zadaniem było by wtedy takie pierdoły jak wykopanie studni czy sławojki (byle nie blisko siebie :D) i postawienie ogrodzenia. |
zobaczy się, ja transportuję dla nas żywność i trochę zapasowych części, więc gratka dla inżyniera, bo będzie miał z czego składać cudeńka. Co do modułów się zobaczy. Może jakieś nam skapną :D |
Moi drodzy! Kilka rzeczy, które wniknęły podczas rekrutacji. Trafią one potem do FAQ, na razie jednak wrzucę je tutaj: 1) Termsy czyli ilość karier, jaką przechodziła Wasza postać. Operujemy na PEŁNYCH termsach. Można ich mieć maksymalnie 6, ale PEŁNYCH. Co to oznacza? Ano to, że powiedzmy zaczynamy 4 term i kończymy go musterig out - i mamy te termy 4. Nie można zatrzymać się "w połowie" kariery, trzeba przejść jej wszystkie etapy. Nie można zacząć kariery, ale nie robić rzutu na coś tam i zacząć grę z takim 4,3 termsem :) To samo dotyczy czasu "pomiędzy" końcem waszej kariery, a rozpoczęciem przygody. Fabularnie może być to i kilka lat. Mechanicznie nie daje to bonusów. Krótko mówiąc - nie ma możliwości wykorzystania "wolnego czasu" na podnoszenie kwalifikacji (mimo że w systemie jest taka możliwość), zarabiania gotówki etc.. JEDYNĄ możliwością polepszenia sobie statystyk jest wzięcie kolejnego "termsa" i SKOŃCZENIE GO. 2) Ekwipunek i przedmioty indywidualne. Nie pytajcie mnie "czy mogę to czy tamto". Jeśli jest to w podręczniku i nie ma TL > 13 oraz stać was na to - to możecie. To samo dotyczy postaci - o ile da się ją zrobić wg. podra, to może być bez pytania MG :0 Jeśli czegoś nie ma w podręczniku - ale jest możliwe do zrobienia (np. w podręczniku są gogle i hełm, ale nie ma hełmu z goglami) - zgłoście się do mnie. Spróbujemy coś wymyślić. NIE MA MOŻLIWOŚCI posiadania rzeczy "extra", które w jakikolwiek sposób przekraczają te w/w wytyczne (np. dostania czegoś za darmo, wyższego TL etc. artefaktu). Wynika to z tego, że chcę by każdy miał równy start. WYJĄTKIEM jest, kiedy ktoś "wylosuje" statek w mustering out. Niestety, założenia fabularne na to nie pozwalają. W taki wypadku proszę się skonsultować ze mną - zostanie on wymieniony na coś innego. Aha. I jeszcze jedno - gotówkę, którą dostajecie, traktujcie jako "wirtualny zasób". To znaczy możecie np. założyć, że power armour Wasza postać dostała/ukradła (niekoniecznie kupiła). Musicie na tą rzecz oczywiście wydać kasę, ale nie znaczy to, że de facto "kupujecie" tą rzecz w sklepie. Może ona być np. związana z historią postaci. 3) NIE MUSICIE mieć/znać/czytać podrów do gry i robienia postaci :) Wiedzę można uzupełnić potem. Po prostu napiszcie w temacie, że chcecie zagrać - a ja, lub ktoś inny się do was już zgłosi i pomoże :) pozdrawiam A. |
cyborg-maloman... Catriona będzie miała przy czym majsterkować :D |
Znajdzie się miejsce dla kogoś, kto jest całkiem niedoświadczony w sesjach RPG? Klimatem sesja bardzo mi odpowiada, jednak nie wiem czy będę w stanie ją ogarnąć. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:10. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0