Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-06-2014, 19:54   #1
 
Autumm's Avatar
 
[Traveller] Osadnicy



Soundtrack

[media]http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2013/110/0/0/burning_suns___explore_by_redan23-d62ch69.jpg[/media]Dwa lata temu, orbita planety XA82000-0, układ gwiezdny TI-ZR/B1/07. Mostek statku badawczego "Excalibur".

Widok z iluminatora koił oczy. Po tak długim czasie wpatrywania się tylko w dwa kolory: szarość ścian i podłóg lub pomarańcz świateł na tablicach i wskaźnikach łagodnie wirująca na dole biel, zieleń i błękit były wytchnieniem dla wzroku i umysłu. Kapitan statku westchnął i przeciągnął się, aż chrupnęły kości. Nie był już tym pełnym sił młodzieńcem, który tyle lat temu wstępował do Floty, zachwycony możliwością przemieszczania się między światami i odkrywania niezbadanych zakątków kosmosu. Długa służba zmęczyła go i odarła ze złudzeń; przyniosła rany i chorobę, a na koniec nie zostawiła mu dość, by starczyło na godziwą emeryturę. Dlatego teraz dowodził statkiem, który zaniósł w ten dziki rejon wszechświata wyprawę badawczą, będącą wstępem do kolonizacji dziewiczej planety. Okręt nie był - oględnie mówiąc - najnowszy, załoga okrojona do niezbędnego minimum, a umowa, jaką podpisał z pracodawcą miała więcej zakazów, kar, obostrzeń, prawnych haczyków i wymienionych obowiązków niż ugoda, jaką podpisał po rozwodzie ze swoją trzecią żoną. Niemniej jednak Fundacja płaciła szczodrze i nie patrzyła zbytnio w życiorys, więc warto było znów się zaciągnąć.

Co prawda kapitanowi nie podobał się pośpiech, z jakim załatwiano wszystkie zgody i pozwolenia, oraz to, że całą wyprawę otaczał nimb tajemnicy, jakby jej organizatorzy woleli nie przyciągać zbytniej uwagi. Ale on miał tylko doprowadzić gruchota do celu, a to, czym zajmował się ładunek... to znaczy przewożeni w "zamrażalkach" pasażerowie, nie było już jego zmartwieniem.

Podniósł z pulpitu parujący kubek z kawą i upił z niego łyk, wpatrzony w planetę na dole. Nowy świat, nowe możliwości...Zamyślił się tak bardzo, że mało nie wylał na siebie napoju, kiedy za jego plecami odezwał się przymilny i miękki głos:

- Jak odnajduje pan nowy świat, kapitanie?

Mężczyzna wzdrygnął się i pokręcił lekko głową. No tak, niemal zapomniał o tym, że choć niemal wszyscy byli teraz "na dole", na statku pozostał z nim przedstawiciel Fundacji - formalnie zwykły urzędnik, praktycznie mający ostatnie słowo przy podejmowaniu każdej decyzji. Niby nieszkodliwa, mała gnida - jak uważał kapitan - ale coś w tym śliskim mężczyźnie budziło podskórny niepokój.

- Widziałem wiele nowych światów. Czy ten mógłby różnić się od innych? - odpowiedział kapitan zgodnie z prawdą, wzruszając ramionami.

Tamten zrobił tylko kilka kroków w kierunku pulpitu; dotknął kontrolek i z głośników popłynął lekko zniekształcony przez odległość głos:

- Bravo Cztery do Excalibura! Bravo Cztery do Excalibura...Smith, zostaw to! Potem się pobawisz tymi swoimi naukowymi pierdolnikami, na razie trzeba dać znać górze... Excalibur? Słyszycie mnie? Mam tu 541...powtarzam, 541...to nie pomyłka, przesyłam obraz. SMITH DO KURWY NĘDZY! CO CI MÓWIŁEM?!! *szum*

Kapitan odwrócił się powoli, by zamaskować pojawiające się na twarzy zdumienie. Kiedy ostatni raz słyszał ten kod? Zmarszczył brwi. Chyba na szkoleniu we Flocie, bo na pewno nikt go przez całą jego służbę nie użył...Chłopakom na dole musiał się coś nieźle pokiełbasić...Spojrzał na pojawiające się powoli holo. I zamarł wpatrzony w obraz, nie zauważając nawet, że z przechylonego kubka wylewa mu się kawa, kapiąc na buty i podłogę.

Przedstawiciel Fundacji uśmiechnął się lekko.

- *Ten* świat jednak różni się od innych, kapitanie - powiedział cicho - Ale obawiam się, że będzie musiało to pozostać naszym małym sekretem...




Heja hej!

Zgodnie z dyskusjami i zapowiedziami w tym temacie ogłaszam rekrutację do sesji "Osadnicy". Myślę, że dyskusji było już dość, więc teraz same konkrety:

Założenia sesji:

Lecicie na nieznaną planetę. Z jakich powodów każdy z Was znalazł się na tym statku, to w momencie, w którym statek wyruszył w swój długi rejs, przestało mieć jakiekolwiek znaczenie. Nowy Świat wydaje się być miejscem bogatym, otwierającym przed każdym nowe perspektywy i możliwości. A także okazję do zarobku...Czy tak jest w istocie? Czy nowa planeta okaże się dla kolonistów Ziemią Obiecaną, czy może Gehenną? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami, drodzy gracze. Wasze zadanie jest proste: musicie przeżyć. To na początek. A co dalej, to już zależy tylko i wyłącznie od Was...

Świat:
  • materiały o świecie są tu. Nie trzeba ich znać, ale mogą ułatwić rozgrywkę.
  • korzystamy z mechaniki Travellera i pewnych rozwiązań fabularnych z tego systemu, ale świat jest w dużej mierze "autorką"
  • na tym etapie gry i rekrutacji gracze właściwie nie będą mieli kontaktów z ze znaną im cywilizacją, więc polityką, frakcjami etc. nie ma się co przejmować
  • świat jest wysoko technologiczny; nie ma obcych, ani "magii". PSI jako takie istnieje, ale dopuszczam max. 1-2 psionów na całą grupę graczy

Mechanika:
  • wybitna znajomość mechaniki nie jest wymagana do gry. Gracze powinni znać tylko podstawy (będzie potrzebne to przy tworzeniu postaci). Ciężar "operowania" mechaniką będzie spoczywał na MG
  • mechanika będzie często-gęsto używana, ale rzuty będą niejawne. MG będzie opisywać tylko efekty
  • MG zastrzega sobie prawo do dowolnego manipulowania wynikiem/statystykami, jeśli uzna to za uzasadnione np. fabularnie. Takie sytuacje będą się jednak zdarzały bardzo rzadko
  • w przypadku konfliktu między BG gracze mogą "ustawić" wynik (np. ktoś ustąpi), ale każdej stronie przysługuje możliwość zażądania rozwiązania tego zdarzenia mechanicznie
  • z wielu wersji Travellera wybrałam tzw. Moongose Traveller. Są to odświeżone zasady "klasycznego Travellera". SRD (cyli podręcznik online) można znaleźć tu.

Technikalia:
  • tempo: 7+4 (teoretyczne; zobaczymy jak wyjdzie)
  • nieaktywność w sesji nie będzie specjalnie karana (tj. nie trzeba odpisywać co turę, można zrobić sobie przerwę etc.), ale dłuższe znikanie "bez słowa" to automatyczna śmierć postaci
  • odpisy "na avatar"
  • gdock nie będzie używany. Jeśli jacyś gracze/graczki stwierdzą, że będzie im się lepiej grało z dockiem, mogą go sobie założyć i korzystać. Jednak nie będzie to "oficjalnie" używane przez MG
  • absolutne rozdzielenie gry od metagry i wiedzy postaci od wiedzy gracza. Co nie zostanie napisane "w sesji" nie istnieje. Choćby zostało "ustalone w komentarzach" i "wszyscy widzieli".
  • dozwolone pvp, knucia, spiski i inne "brzydkie rzeczy". Nie będę narzucać graczom jak mają grać i że muszą kochać
  • sesja będzie podzielona na "odcinki" (jedno wyzwanie/problem/sytuacja który posuwa fabułę naprzód i "serie" (duże kamienie milowe). Pomiędzy "odcinkami" (a na pewno pomiędzy "seriami") mogą zdarzyć się przeskoki czasowe "w przód" - czasu gry. Będzie to zależało od fabuły i stawianych przez graczami zadań
Ogólne klimaty:

To NIE będą:
  • Simsy czy inne RTS'y. Owszem, kombinowanie będzie, rozwój będzie, planowanie bazy, wydobywanie surowców, rozwój technologii też. Ale na zdrowy rozsądek, a nie na tabelki w Excelu. Sesja ma skupiać się na bohaterach, nie na budynkach
  • Survivale czy horrory. Okej, na pewno BG wpakują się nie raz w kłopoty, będą walczyć z przeciwnościami, wrogami, czy stawać w obliczu sytuacji ekstremalnych. Nie chodzi jednak o grę w stylu "masz jedną zapałkę i gacie, a przed tobą piesze przejście przez Arktykę. Co robisz?". Nie. Gracze będą mieli do dyspozycji pewne zasoby, środki i umiejętności, które będą mogli wykorzystać na różne sposoby. Oczywiście, co im się uda, to inna sprawa...
  • Tory fabularne. Owszem, pewna fabuła jest przewidziana - wszak BG nie żyją w próżni - ale nie będzie ona sztywno narzucona. Sesji będzie bliżej do sandboxa, a wyzwania, jakie będą się pojawiać, będą mocno związane z tym, co gracze wymyślą
  • Sesja psychologiczna. Odgrywanie postaci ok, myśli ok, ale BG są definiowani prze działania. Dopóki będą jakoś wypływały one z konceptu postaci, MG nie będzie się czepiać...
To BĘDZIE:
  • Gra w klimatach Biocosmosis, BSG, Lost, Sagi Metabaronów czy Kompanii Braci. Grupa jednostek kontra świat. Albo sami nawzajem...
  • Gra skupiona na BG. BN'i będą, ale nie będą odgrywać inne roli ponad "tło" czy "surowce". Ciężar fabularny będzie położony na graczach, i to od nich zależy, jak potoczą się losy koloni...
  • Gra dla każdego. Mechanika - i fabuła - oferują naprawdę duży wybór tego, kim chce się grać. Można być naukowcem, żołnierzem, farmerem, psychologiem, administratorem, przestępcą etc. - i mieć dowolny styl gry i dowolne oczekiwania od sesji. Postaram się wszystkie spełnić - założenia są bowiem tak pojemne, że - mam nadzieję - każdy gracz znajdzie tu coś dla siebie. Nie bójcie się więc, że wasz koncept okaże się "nieprzydatny" czy "słaby"
Rekrutacja:
  • żeby wziąć udział w sesji należy przesłać mi (na pw, gg lub maila) kartę postaci zrobioną według zasad mechaniki Moongose Traveller. Wiem, że nie wydaje się to łatwe (na początek), ale mechaniki i system tworzenia kart jest bardzo przyjemny. Można dręczyć MG i kliku graczy, którzy już mają to za sobą i z chęcią pomogą
  • nie będzie konkursu kart. Każda poprawnie wypełniona karta zagra w sesji. Nie ma też górnego limitu miejsc, zastrzeżeń klasowych etc. Jedyne limity są wpisane na dole wzoru karty (TL = 9-13, max. terms = 6)
  • "Źle" tj. błędnie zrobiona karta nie oznacza porażki. Jeśli gracz będzie chciał zgrać, to KP będziemy poprawiać "do skutku"
  • karta postaci musi być zrobiona w Google Dock i mieć uprawnienia do edycji nadane dla iza.jesien[at]gmail.com. Jeśli ktoś nie ma gdock, proszę mi napisać - zrobię mu czystą kartkę do edycji
  • wzór KP (dzięki nieocenionemu Dhratlachowi) jest tu.
  • będzie można dołączyć w dalszym etapie gry
Chyba tyle. Pytania, uwagi, wątpliwości - proszę zadawać poniżej. Inne dane kontaktowe są w profilu. Have fun podczas tworzenia swoich postaci! I zalejcie mnie kartami - będzie kogo mordować

Rekrutacja wisi do końca lipca. A sesja wystartuje na początku sierpnia.

Pozdrawiam!

A.

PS: Chciałabym podziękować wszystkim którzy wzięli udział w ankiecie - to dzięki Wam, Waszym pomysłom i zaangażowaniu przekonałam się do tego pomysłu!
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 30-06-2014 o 20:19.
Autumm jest offline  
Stary 30-06-2014, 19:55   #2
 
Autumm's Avatar
 
FAQ


Q: A to po co jest?
A: To jest FAQ - czyli często zadawane pytania. Będą tu pojawiały się pytania (wraz z odpowiedziami), które dotrą do mnie w trakcie rekrutki - po to, żeby się gdzieś "nie zgubiły" i by każdy miał do nich dostęp.

Q: Jak to: "post na awatar"? To jakiś wymóg czy minimum?
A: Minimum. Chodzi o to, że jednozdaniowych deklaracji nie chcę, ale z drugiej strony będzie dużo graczy i dużo czytania. Tak więc post "na wysokość avatara" (czyli ok. 7-10 linijek) jest bardzo ok. Oczywiście większych postów - czy też łączonych - nie zabraniam

Q: A co z pakietami startowymi umiejętności?
A: Będą. Ale dopiero na koniec rekrutacji, kiedy będę widziała, jak kształtują się umiejętności wśród graczy.

Q: Będą jacyś tubylcy do wybi... znaczy, cywilizowania. Będą, prawda?
A:
Na pewno w trakcie gry (raczej w kolejnych rozdziałach niż z samego początku) będzie jakiś konfliktogenny "czynnik ludzki". Czy będą to inni kolonizatorzy, czy jakaś wyprawa, czy tubylcy... czy Cyloni :P - trudno orzec i nie będę zdradzać za dużo. Ale tak, przewiduję takie coś.

Q:
Jesteśmy przytomni czy zamrożeni w chłodziarkach Cryo?
A:
Część drogi - w obrębie znanego świata - statek pokonuje napędem konwencjonalnym, potem skacze i znów wlecze się długo prędkością międzygwiezdną (paliwa jest tylko na jeden Jump). Do momentu skoku - tydzień/dwa jesteście przewożeni "na żywca", potem zamrażani i budzeni dopiero na miejscu.

Q: Jak bardzo różnorodna stała się ludzkość? Jak poważne mutacje?
A: W sensie kulturowym - bardzo. Możesz wymyślić dowolny sposób rządów, dowolną kulturę, religię, społeczeństwo - i znajdziesz to w Imperium. Oczywiście należy pamiętać, że długie rządy jednej władzy i w miarę równy poziom technologiczny "zunifikowały" społeczeństwo całego wszechświata do pewnego minimalnie wspólnego poziomu. Co do mutacji i zmian. Harlanie dbali o "czystość" rasy i tępili "mutantów"...ale także poczynili duże postępy w technologii medycznej, która wyrównywała szanse i leczyła choroby. Krótko mówiąc - ludzkość jest zróżnicowana tak, jak pozwalają jej na to wrodzone geny - są ludzie niżsi, wyżsi, o różnych kolorach oczu, skóry, różnych przystosowaniach w budowie etc. ale nie bardziej niż to, co znamy z Ziemi. Żadnych różowych włosów czy trzech ramion. Wyjątkiem są psi +, ale wyglądem też zbytnio nie odstają od ogółu populacji. Oczywiście "kulturowe" i technologiczne modyfikacja - bionika, cybernetyka - są używane czy to do celów lepszego przystosowania, czy wyłącznie estetycznych. Sami Harlanie - którzy, mimo wszystko, wciąż nadają ton światu - promują jednak ascetyczny styl i unikają głębokich zmian ciała.

Q: Coś o kulturze najważniejszych planet, jakieś ciekawostki?
A: W Travellerze piękne jest to, że można tworzyć własne światy. I tą możliwość macie - możecie sobie wymyślić prawie dowolną planetę, z której pochodzi Wasz bohater, tak samo jak organizacje, siły, ludzi, historię - wszystko się zmieści. Jedyną "daną" planetą jest Harla - jest to bogaty, industrialny świat, właściwie jedna wielka fabryka, posiadająca największe we wszechświecie stocznie i zakłady przemysłowe (na potrzeby mechaniki jest to świat typu Industrial, Rich). Reszta - to wasze pomysły.

Q: Zakładamy, że sesyjny podział kastowy jest podobny do tego w GS?
A: Nie. Chodziło mi raczej o tradycję i "imperialność". Tak jak pisałam, z oryginalnego systemu kastowego ocalała właściwie "krew" - tytuły i pozycje w społeczeństwie, nie ma on innego praktycznego zastosowania.

Q: Czy istnieje jakaś oficjalne religia/bóstwo w Imperium? Ogólnie jaki stosunek do religii mają mieszkańcy Imperium? Rozumiem, że może to być zależne od konkretnej planety, ale czy istnieje jakaś oficjalna wykładnia, model świadomości ludzkiej?
A: Nie. Harlanie byli/są społeczeństwem ateistycznym, opartym na logice. Religię zwalczali jako "zabobon", ale obecnie, po Ciemnych Wiekach, nastąpiło swoiste "odrodzenie" się kultów i religijności jako takiej. Niemniej jednak większość mieszkańców Imperium nie bierze udziału w jakimś zorganizowanym kulcie, ale także nie odrzuca tego jako czegoś złego - wciąż pamięta się o tym, do czego prowadzi ślepy fanatyzm. Można powiedzieć, ze dominuje agnostycyzm/ateizm, ale oczywiście są światy na których rządzi teokracja. Oficjalna wykładnia mówi o "neutralności Imperium" w tych sprawach.

Q: A jak właściwie wyglądają Harlanie? Żeby potem nie było, że ktoś stworzy skośnookiego Harlana, a ktoś inny afroharlanina.
A: Są niscy (planeta ma nieco wyższą grawitację niż ziemska) i silnie zbudowani, o jasnej, białej skórze, niebieskich oczach i blond włosach. Sylwetka raczej "kwadratowa", mocne, "prostokątne" rysy twarzy, zarówno u mężczyzn, jak i u kobiet. Zwykle ubierają się na wojskową modłę; jeśli chodzi o charakter, to są ciężko pracujący, dumni, raczej szorstcy w obyciu i bardzo pragmatyczni - do granic okrucieństwa. Są dobrymi organizatorami, metodycznymi, konsekwentnymi i cierpliwymi. Cenią sobie porządek, więźli rodzinne i pracę własnych rąk oraz siłę, opanowanie i dyscyplinę. Obecnie "ideał harlański" nieco się zatarł, ale nadal jest pewna społeczna presja na to, by wiązać się w obrębie własnej nacji. Harlanie NIE stanowią większości nacji we Wszechświecie. Stworzyli tylko najbardziej efektywną strukturę - Imperium, które najpierw podbiło inne światy, a potem przez długi czas je okupowało. Coś jak Niemcy podczas II WŚ czy Rzymianie czasów Cesarstwa. Nie znaczy to wcale, że są oni jakoś specjalnie liczni w galaktyce.

Q: A jak zapatrujesz się na drobne kosmetyczne zmiany w wyglądzie ludzi wynikające z pochodzenia z powiedzmy nietypowych planet. Nie chodzi mi o jakieś cztery pary rąk, czy też różowe ogony, ale na przykład obfite owłosienie na całym ciele, czy też sylwetka jak u neandertalczyków.
A: Tak, takie rzeczy są dopuszczalne, jeśli mieszczą się "w plastyczności DNA" ludzi. Oczywiście musi mieć to jakieś uzasadnienie w warunkach panujących w ich świecie.



 

Ostatnio edytowane przez Autumm : 01-07-2014 o 12:07.
Autumm jest offline  
Stary 30-06-2014, 19:55   #3
 
Autumm's Avatar
 
LISTA GRACZY

Gracz - Postać - Status
  • Autumm - MG fabularny - OK
  • Uzuu - MG techniczny - OK
  • Dhratlach - Alain de Vall, administrator planetarny - OK
  • Egaru - Kora Octavia, naukowiec ksenobiolog - OK
  • Googolplex - Archibald, młody zbuntowany - W TRAKCIE SPRAWDZANIA
  • TomaszJ - Karl Llewelyn Cabbage, doświadczony komandor - DO POTWIERDZENIA
  • Baird - Melathios Sofilatres, naukowiec archeolog - W TRAKCIE SPRAWDZANIA
  • Imoshi - Milton Mac Treggir, żołnierz na fazie - W TRAKCIE SPRAWDZANIA
  • Shaana - Catroina Dallas, pełna pasji inżynier - W TRAKCIE SPRAWDZANIA
  • Potacz - Dante, cyborg-maloman - W TRAKCIE SPRAWDZANIA
  • Quelnatham - Mürrür Yeyeo, rolnik-rewolucjonista - W TRAKCIE SPRAWDZANIA
  • prince_Iktorn -Jeremiasz Anders, marine z przeszłością - W TRAKCIE SPRAWDZANIA
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 14-07-2014 o 15:11.
Autumm jest offline  
Stary 30-06-2014, 20:18   #4
 
Googolplex's Avatar
 
Cytat:
Napisał Autumm Zobacz post
  • Googolplex - Archibald, młody zbuntowany - W TRAKCIE SPRAWDZANIA
Nie, ja w cale nie ponaglam... w ogóle... ani trochę... SPRAWDZIŁAŚ JUŻ?!
 
__________________
De mortuis crepitus
Aberdonensis de furor
Infernus irae!
Then they died
Googolplex jest offline  
Stary 30-06-2014, 20:44   #5
 
Dhratlach's Avatar
 
To ja może zapytam, kto ma ochotę na skorzystanie z zasad Koneksji?
Przypominam, że można wykorzystać ją do 2 razy, żeby mieć z tego tytułu bonus w postaci +1 do dowolnej umiejętności.
 
__________________
"We aren’t no thin red ‘eroes, nor we aren’t no blackguards too,
But single men in barricks, most remarkable like you;
An’ if sometimes our conduck isn’t all your fancy paints,
Why, single men in barricks don’t grow into plaster saints!"
Dhratlach jest offline  
Stary 30-06-2014, 20:48   #6
 
Googolplex's Avatar
 
Munchkin







Ja mam ale nie jestem pewien jak miało by to wyglądać ze względu na historię mojej postaci. Prowadziłeś może szemrane interesy?
 
__________________
De mortuis crepitus
Aberdonensis de furor
Infernus irae!
Then they died
Googolplex jest offline  
Stary 30-06-2014, 21:02   #7
 
Dhratlach's Avatar
 
Byłem administratorem planetarnym... dogadamy się
 
__________________
"We aren’t no thin red ‘eroes, nor we aren’t no blackguards too,
But single men in barricks, most remarkable like you;
An’ if sometimes our conduck isn’t all your fancy paints,
Why, single men in barricks don’t grow into plaster saints!"
Dhratlach jest offline  
Stary 30-06-2014, 21:20   #8
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
-Siem rzuciłem słówkiem czy dwoma w trakcie pogaduch to się i zgłoszę

-Z KP i realiami to jak mówiłem wcześniej potrzebowałbym raczej pomocy jak to nie problem.

-Ogólnie myślałem o jakimś inżynierze panetarnym, może trochę pilocie ale nie wiem pod co to pasi z mechy.

-Zaraz muszę wyjść to tak szczerze mówiąc powyższy wstęp przeczytałem dość pobieżnie ale... Jak to: "post na awatar"? To jakiś wymóg czy minimum?
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 30-06-2014, 21:32   #9
 
Dhratlach's Avatar
 
Minimum zapewne, jak będziesz chciał możesz się rozpisać.

Co do kp mogę pomóc jak chcesz. Napisz mi tylko kiedy będziesz dostępny to się zgadamy i w ciągu godzinki kp powinna być gotowa.
 
__________________
"We aren’t no thin red ‘eroes, nor we aren’t no blackguards too,
But single men in barricks, most remarkable like you;
An’ if sometimes our conduck isn’t all your fancy paints,
Why, single men in barricks don’t grow into plaster saints!"
Dhratlach jest offline  
Stary 30-06-2014, 23:10   #10
 
Baird's Avatar
 
Wysłałem kartę na PW.

Naukowiec, archeolog.

Autumm, co jeszcze w karcie trzeba żeby było całkiem OK?
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Kerm : 01-07-2014 o 00:11. Powód: Post pod postem
Baird jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:06.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168