lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   XCOM: Pierwszy kontakt (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14413-xcom-pierwszy-kontakt.html)

Kaworu 09-07-2014 20:40

Hm... zagrałbym, ale jak już parę osób wyżej wspomniało, liczba wad potrzebnych by stworzyć postać jest zatrważająca. 10 wad? Wątpię, bym był w stanie tyle wymyślić...

Jeśli MG "zejdzie z ceny" z tymi wadami, to być może podeślę postać, ale póki co nie wydaje mi się to możliwe.

Niemniej wielki plus za samą ideę ;-)

gacoperz 09-07-2014 20:54

Co wy z tymi urwanymi kończynami? To nie L5K :)

Dobrze zatem, za głosem ludu ścinam ilość wad do 1 za każdy okres.

Kaworu 09-07-2014 21:01

No to jeszcze jedno pytanie: drogi MG, bardzo by Ci przeszkadzało, gdybym zrobił mało realistycznego, za to bardzo kinematycznego naukowca"wszystko w jednym", czyli trochę medyka, trochę chemika, trochę informatyka... sam wiesz? ;-)

gacoperz 09-07-2014 21:34

Koncepcja mi nie przeszkadza, co najwyżej będziemy uzgadniać implementację.

archiwumX 10-07-2014 03:05

No to wysyłam ci KP Eiji'ego Takahashi. Koncepcja zwiadowiec, który oprócz wykonywania zwiadu potrafi hakować, zbierać ślady, podkładać bomby czy pluskwy (może równie realistyczny co naukowiec Kaworu, ale zobaczmy).

TomaszJ 10-07-2014 03:56

Nieee! Dlaczego teraz? Mam komplet, a nawet nadkomplet!

gacoperz 10-07-2014 07:34

Witamy bojowego haxora w ekipie :).

Stalowy 10-07-2014 08:50

Nie ma opierdzielania się... jest zwiadowca i naukowiec... nie ma żadnego mordulca.
Alien Slayer w drodze. Zobaczymy jeszcze czy będzie to dowódca czy szturmowiec.

Mi Raaz 10-07-2014 09:21

Ja też pozwoliłem sobie podesłać kartę chemika, co by naukowiec nie czuł się samotnie.

Revan 10-07-2014 23:05

Miszczuniu. A jak dostaniesz np. 10 dowódców?

Piszę się, jednakże przez wzgląd na to, że sesja zakłada grę drużynową, postaram się zrobić postać "uniwersalnie", tzn. w razie gdyby miało być 10 snajperów, medyków, babć toaletowych, to będzie możliwa szybka rekwalifikacja (jeśli się dostanę) na kierunek pokrewny. Chyba że... powiecie kogo bierzecie ;) Ja wezmę jakiegoś medyka, czy cuś.

@Micas. Nie wolno ci uśmiercać Yasira. On tu zagra.

EDIT:

O... przeczytałem mechanikę. Trochę ssie, napiszę dlaczego.

Cytat:

Napisał gacoperz (Post 507359)
Wasz pomysł jest oryginalny i nietuzinkowy +1

A nie wystarczy *skuteczny*?

Cytat:

Napisał gacoperz (Post 507359)
Wasz pomysł bezpośrednio dąży do realizacji celu misji lub wypełnienia rozkazu przełożonego +1

Mocno naciągane.

Cytat:

Napisał gacoperz (Post 507359)
Kolejna próba zrobienia tego samego, w tych samych okolicznościach -1

Acha, to jak mam leczyć gacka pod ostrzałem jako medyk, to dostanę -1, czy może raczej nazwać to doświadczeniem i dać modyfikator +1?

Cytat:

Napisał gacoperz (Post 507359)
Przeciwstawianie się celom misji lub rozkazom przełożonych -1

Mówisz, że krzyk dowódcy potrafi zdeprymować tak mocno? ;)

Cytat:

Napisał gacoperz (Post 507359)
Rozwój postaci: Po każdej misji gracz przydziela swojemu BG jedną zdolność i jedną wadę nabyte w trakcie misji.

Do dupy to. Mam lepsze rozwiązanie, na które bym się zgodził ewentualnie. MG przydziela profity i "ewentualnie" wady. Np. kolega z oddziału zszedł w trakcie reanimacji. I teraz "boję się znowu to zrobić", "alkoholizm" czy inne takie.

W każdym bądź razie, mój entuzjazm jednak ochłonął mocno po doczytaniu. Gacoperz, jak coś z tym będziesz miał zamiar zrobić, daj cynka ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:07.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172