lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [autorski] Cywilizacje: Starożytność (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14661-autorski-cywilizacje-starozytnosc.html)

sickboi 28-09-2014 16:07

No to supunio ;) biorę się do roboty ;)

Fiath 28-09-2014 16:21

Oficjalnie się zgłaszam =w= mam już wizję cywilizacji. Karta w przeciągu dwóch dni gwarantowana.

MrKroffin 28-09-2014 22:14

Gwoli ścisłości opublikuję pewną listę dla tych, którzy jeszcze piszą KC, żeby nie popełnili pewnych błędów poprzedników. Oto lista technologii, których wasze rasy nie mogą posiadać:
  • Kalendarz
  • Pieniądz
  • Obróbka żelaza
  • Alfabet
  • Murarstwo
  • Górnictwo
  • Żegluga
  • Magia
  • Łucznictwo
  • Matematyka

Wciąż mogłem coś pominąć. Mogą zaś mieć te:
  • Łowiectwo
  • Rybołówstwo
  • Obróbka brązu
  • Koło
  • Rolnictwo
  • Hodowla zwierząt

Technologie z pierwszej listy pojawią się w swoim czasie :). A te restrykcje są potrzebne na początek, by zapewnić wam równy start.

sickboi 28-09-2014 22:23

Co z hodowlą zwierząt?

Kilkuosobowe łodzie wiosłowe są dostępne? Bo rozumiem, że pod hasłem "żegluga" mieszczą się już większa jednostki morskie, z żaglem itp.

MrKroffin 28-09-2014 22:25

Cytat:

Napisał sickboi (Post 520789)
Co z hodowlą zwierząt?

Kilkuosobowe łodzie wiosłowe są dostępne? Bo rozumiem, że pod hasłem "żegluga" mieszczą się już większa jednostki morskie, z żaglem itp.

Wiedziałem, że o czymś zapomnę :). Hodowla zwierząt jak najbardziej dostępna, co do łodzi to tylko niewielkie, wiosłowe - słowem rybackie.

Quelnatham 28-09-2014 23:10

Heh.
Śledziłem cywilizację Boreiro i miałem okazję grać w kilku podobnych i krótkożyciowych sesjach. Chętnie bym zagrał teraz (szczególnie po inspiracji jaką jest odkrycie King of Dragon Pass ostatnio), ale ten codzienny doc zniechęca. Zdarza mi się wyjeżdżać na kilka dni bez netu. Czy to mnie dyskwalifikuje?

I ewentualnie. Jak byś widział rolę i obowiązki drugiego MG?

sickboi 29-09-2014 00:48

Zacząłem pisać KP i w gruncie rzeczy mógłbym pisać i pisać i pisać. Zwłaszcza podpunkt "Kultura" i "Religia" dają znakomita pole do popisu. Nie chodzi jednak chyba o to, żeby wysyłać długaśne elaboraty.

Jak dużą dawkę wiedzy o naszych rasach MG potrzebuje? Mamy pisać nawet o tym co się je, czy odpuścić ;)

Fiath 29-09-2014 10:25

Zastanawiałem się nieco nad klimatem fantazy i zauważyłem, że nie uwzględniono go w propozycjach celów końcowych.
Może ustalmy dodatkowe punkty pokroju: "Wyrżnij smoki" albo "opracuj zaklęcie teleportacji"?

Skoro gramy w fantastyczne cywilizacje, to po co się ograniczać :D
No i gdyby ktoś chciał grać syrenami czy inną rybą, to tworzenie galleonu byłoby nieco zabawne.

Aramin 29-09-2014 11:49

Sumerowie albo Babilończycy bawili się statkami powietrznymi to też mógłby być cel z pogranicza magii i techniki ;P
No i oczywiście podbój.
Nie mam tylko pomysłu na zwycięstwo dyplomatyczne albo religijne :P

Sesjator 29-09-2014 13:57

Zobaczyłem technologie i w takim razie mówię, że gnomy wszystkie dostępne obecnie technologie już odkryły (jako, że to rasa naukowców którzy tylko się uczą i uczą i nawet gdy odkryją wszystkie tajemnice wszechświata i staną się równi Bogom to i tak stworzą coś nowego by odkryć tajemnice tego co zrobili).


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:08.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172