Zapraszam, zapraszam. :) Coś czuję, że bój o ostatnie trzy miejsca będzie zacięty. Oj tam archetypami... Najbardziej z nadesłanych postaci podobały mi się te, które łączyły na pozór odległe od siebie klasy i backgroundy (z pierwszych, które mi przychodzą do głowy Fighter Acolyte Bairda, nastoletni Druid Folk Hero Cedryka, Cleric Outlander Komtura się fajnie zapowiada). Rock Gnome Wizard Hermit albo Criminal to byłby odjazd. :mrgreen: Nie namówię Cię na paladyna ani warlocka co? |
Tak z ciekawości czy nie ma innych backgroundów poza tymi z PG? Może jakieś pojawił się w przygodach? |
Pojawiły się pod Hoard of the Dragon Queen, ludzie robią też swoje własne. Lost Mine of Phandelver nie czytałem, choć tam pewnie też może się jakiś zdarzył. |
Możesz coś podlinkować z tych nowych. Lub wkleić mi do gdoca za czarami |
A to nic trudnego do znalezienia, tutaj trochę tego jest: http://www.therpgsite.com/showthread.php?t=30395 Chociaż różnie bywa z ich jakością. ;P |
Green Team, to mi się podoba. :) Ogólnie jest równowaga, tak na pierwszy rzut oka, więc jest ok. Rasowo fajnie to ułożyłeś Clutterbane, brawo. |
Czym jest Rock Gnom? |
Jeszcze jedna uwaga co do obecności łotrzyka w drużynie, bo brak takowego w jednym zespole może budzić obawy niektórych graczy. Mechanicznie rzecz biorąc, spartaczono sprawę niemal tak jak w cRPGach. Jeśli taki Baird jako dziewięciopoziomowy fighter weźmie sobie multiklasowość w łotrzyka na poziomie dziesiątym, mimo bycia pierwszopoziomowym łotrzykiem i dziewięciopoziomowym wojownikiem, będzie rozliczany pod względem otwierania zamków i wykrywania pułapek jak dziesięciopoziomowy łotrzyk. Racjonalnie byłoby więc nie grać w ogóle czystym łotrzykiem, jeśli zależy nam tylko na otwieraniu zamków i wykrywaniu pułapek. Jednak jako że nie lubię zarówno demaskowania pułapek przez rzuty na spostrzegawczość i unieszkodliwianie (to dobre do cRPGów), ani paranoicznej gry w stylu obstukiwania wszystkich podłóg i ścian trzymetrową tyczką, zakładam z góry, że wiecie o obecności pułapki. Klasyczne starwarsowe I have a bad feeling about this., ale gdzie czai się zagrożenie i co zrobią bohaterowie, by je ominąć, to już kwestia pomysłowości i opisów. Pułapki będą dzięki temu bardziej śmiertelne i bardziej będą przypominać zagadki niż "Save vs. Total Party Kill". Tak samo postępujemy z umiejętnościami "wykrywania" pokroju Insight - udany rzut to ogólne podejrzenie, że coś było nie tak. Zasady zasadzek i skradania raczej bez zmian. Ktoś w ogóle czytał rozpiskę Rogue i mógłby mi powiedzieć, w czym ta klasa jest użyteczna poza sneak attackami na wyższych poziomach? Arcane Trickster z zaklęciami wygląda fajnie, a Assasin jako chyba jedyny może wytwarzać trucizny. I tak to trochę słaby trade-off za np. siłę uderzenia Fightera w drużynie. Jeśli chodzi o równowagę w proponowanych przeze mnie składach, racjonalna może byłaby jedynie zamiana miejscami Kerma z RyldAgithem. Drugiemu składowi może brakować trochę firepower. :) |
ale bez Kerma nasz Team nie będzie już taki Green :P Z drugiej strony Civita to chyba kobieta, nie to żebym nie chciał dziewczyny w drużynie, ale mamy już w niej dwa elfy, to dość by wyrównać nasz poziom testosteronu :D |
Cytat:
To standardowy gnom, którego można znaleźć na obrazkach w podręczniku gracza do właściwie prawie każdej edycji D&D. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:22. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0