1. Nieee... to są informacje dla mnie, aby ułatwić mi decydowanie o różnych sprawach, aby wiedzieć która z postaci ma większy potencjał umysłowy, a która negocjacyjny. Chciałbym wiedzieć który ma większe szanse na sprostaniu pewnym sprawom. 2. Po drugie chodziło mi aby rozdawać nie tylko statystyki pomiędzy bojowe umiejętności. Wiem, mogłem dać mniejsze ilości statystyk. 3. Ogólnie sesja będzie się opierała na opisie i na tym jak wykonacie zadania według waszego pomysłu. Reszta jest po prostu dodatkowo. Potraktujcie charyzmę i inteligencje jako statystyki dla MG. Chciałbym też dzięki nim wiedzieć czy bd stawiać na sam rozwój siłowy czy również intelektualny lub dyplomatyczny. Wiadomo że Shinigami z jedną * w inteligencji nie będzie uczył się masowo kidou, a osoba z jedną * w charyzmie ma małe szanse zostać kapitanem ponieważ nie ma w odbiorze innych zbyt dobrej oceny, a teraz nie chodzi już tylko o siłę, ale również o umiejętność przebicia się i dowodzenia. |
Hmm... czyli w zasadzie byłaby to bardziej predyspozycja, niż poziom umiejętności? Przyznaję iż nie jestem pewny. |
Gwiazdki są tak wyliczone, aby można było spokojnie dać po dwie gwiazdki. Tak więc jeżeli chcecie uczyć się szybciej lub łatwiej załatwiać sprawy to dajcie więcej gwiazdek, a jeśli chcecie być w tym normalni jak każdy to wstawcie tam po dwie. Jeżeli wstawicie po jednej to po prostu będzie wam ciężej z nauką lub dyplomacją. To są statystyki bardziej dla mnie przy cięższych decyzjach. |
Zapomniałem dodać że startuję na porucznika. Jeszcze pytanie czy możemy tworzyć swoje kidou, czy wybieramy tylko te z anime? Gdyby w międzyczasie w mandze pojawiło się kidou o numerze który zaklepaliśmy, to zawsze moglibyśmy to nasze przesunąć o oczko w dół lub w górę. Zgaduję że w świecie Bleacha wszystkich kidou nie wymyślili na jeden raz, więc prawdopodobnie w ten sposób wciskali w ranking nowe kidou żeby ostatecznie wszystkie były posegregowane według siły :P |
Osobiście byłbym przeciw ewentualnemu personalizowaniu Kidou. Edit: Co z różnicą między szybkością a Hohou? Czemu są rozdzielną statystyką? Dopuszczasz do sytuacji w której żółw może być mistrzem Shunpo. |
Tak jak Zajcu jestem przeciwny tworzeniu własnych Kidou ;) |
Hmm... ale czy to nie czyni skoku z *** na **** znacząco gorszym pod względem mechanicznym? Dodanie gwiazdki w znane kidou daje dwie korzyści: Większy wybór pod względem poziomów numerycznych, oraz dwa dodatkowe kidou do wyboru. Nie istnieje ani jedno kanoniczne kidou z przedziału 40-50. |
Taa, też właśnie o tym pomyślałem. O ile ktoś nie idzie w full kidou mastera z 5 gwiazdkami, to nie ma po co brać więcej niż 3 gwiazdek. Ponadto kidou niskiego poziomu jest naprawdę mało do wyboru, więc wszyscy gracze prawdopodobnie mieliby prawie że identyczne sety. Nie żeby w anime wszyscy nie spamili w kółko shakkahou i soukatsui, ale skoro gramy w sesję RPG, to nic nie stoi na przeszkodzie by trochę urozmaicić skillsety. Można by to nawet wpleść w mechanikę i dać możliwość stworzenia 1 nowego kidou za punkt Inteligencji na starcie, a potem dać możliwość tworzenia nowych w trakcie gry. |
Z powodów osobistych jestem nieosiągalny w weekend. Na wszystkie pytania odpowiem w poniedziałek. |
Jeżeli interesuje was tworzenie własnych zaklęć, to może wasz zainteresować jedna dziura w wczesnej fabule bleacha: Ganju. Facet miał najzwyczajniej magię ziemi, która nawet nie potrzebowała inkantacji. Ganju Shiba - Bleach Wiki - Your guide to the Bleach manga and anime series W takim wypadku przydzieliłbym magię do rodzin (czyli wtedy ziemia = shiba, lód = Hitsugaya?), aby nadać temu jakiś porządek. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:32. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0