Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-01-2015, 12:26   #1
K2
 
K2's Avatar
 
Reputacja: 5 K2 nie jest za bardzo znany
[Autorski - Bleach] Wojna domowa

Wojna domowa


Minęło 1000 lat od wojny z Aizenem i Arrancarami, podczas których w całym Soul Society panował pokój. W Rukongai wybuchły kilkukrotnie bunty przeciw panującej biedzie, ale dzięki zdolnościom dyplomatycznym obecnego Głównodowodzącego – Susumu z rodu Kuchiki – udało się zapobiec niepotrzebnemu rozlewowi krwi. W wyniku tak statycznego życia, przez ostatnie dwa stulecia nie przywiązywano wagi do rozwijania dywizji. Bardziej starano się rozwijać umiejętności wyszkolonych już Shinigami w celu podniesienia potencjału bojowego całego Seireitei, a nie zwiększano liczebności osób w jednostce, którzy w prawdziwej walce okazywali się jedynie zbędnymi pionkami. Taką właśnie decyzją swoje dowodzenie rozpoczął Susumu. Spotkało się to z ogromnym zaskoczeniem wśród Kapitanów 13 Oddziałów Seireitei, jednakże nie odważyli się oni przeciwstawić jego postanowieniom.

Decyzja ta miała jednak zebrać swoje żniwo, po 200 latach od wprowadzenia. W wyniku ciągłego rozwijania się Shinigami i braku świeżych dusz w akademii, zaczęła zacierać się granica między potęgą kapitanów i pozostałych członków dywizji. Rozpoczęły się wewnętrzne problemy między sprzeczającymi się bogami śmierci. Każdy uważał, że to on zasługuje na wyższą pozycję, w wyniku czego w Seireitei odbywało się coraz więcej starć między towarzyszami. W końcu do uszu kapitanów zaczęły docierać niepokojące informacje o szerzącej się niechęci, co do obecnego sztabu dowodzącego. Miało się to stać zapalnikiem kolejnego – po tysiącleciu spokoju – poważnego konfliktu, w który wplątane miało być Seireitei.

Czy Soul Society grozi wojna domowa?
Czy Shinigami staną się przyczyną własnej zagłady?
Weź udział w tej małej przygodzie, a na pewno poznasz odpowiedzi na te pytania.


1. Wstęp
Witam wszystkich w mojej pierwszej sesji na Lastinn. Przez jakiś czas wyczekiwałem na ciekawy pomysł, w którym mógłbym wziąć udział jako gracz. Niestety nie pojawiło się nic w moim guście. Właśnie, dlatego postanowiłem swoje pierwsze posty na Lastinn napisać właśnie jako MG, którym zdarzało mi się być już kilkukrotnie.

Wstęp jest krótki, aby nie zdradzać za dużo przyszłym graczom. Mam jednak nadzieje, że to was nie zniechęci. Jeśli lubicie nowości i chcecie wypróbować świeżą krew z głową pełną pomysłów, to zapraszam do zapisów!

2. Realia
Jak sama nazwa mówi akcja rozgrywać się będzie w realiach anime i mangi Bleach. Będą one jednak przeniesione w czasie do przodu o 1000 lat, aby nasza rozgrywka nie mieszała się z tym, co w oryginale. Dzięki temu będziemy mogli dowoli kreować razem świat i naginać go do swoich potrzeb.
Akcja rozgrywać się będzie głównie na terenach Soul Society, ale nie wykluczam podroży na Ziemię i do Hueco Mundo.

3. Informacje podstawowe (gracze, oczekiwania itp.)
Poszukuję od 4-6 graczy z tym, że będzie to miało wpływ na waszą rangę:
a) 4 graczy: przyjmę wtedy 2 poruczników i 2 oficerów
b) 5 graczy: przyjmę wtedy 3 poruczników i 2 oficerów
c) 6 graczy: przyjmę wtedy 3 poruczników i 3 oficerów

Możecie oczywiście się dogadać i stworzyć we dwójkę parę porucznik – oficer, ale osobiście powiem, że wolałbym różnorodność, jeżeli chodzi o dywizje.

Wśród wszystkich przyjętych do sesji rozlosuję tych, którzy już na sam start będą posiadać swoje Ban-kai:
a) 4 graczy: Jedno aktywne Ban-kai
b) 5 i 6 graczy: Dwa aktywne Ban- kai
Pozostali będą potrafili posługiwać się jedynie swoim Shi-kai. Od razu też dodam, że użytkownikami Ban-kai nie będą jedynie porucznicy. Jak pisałem we wstępie różnice w poziomach mocy już dawno się zatarły.
Wpływ na losowanie będzie miała pomysłowość w tworzeniu swoich Zanpakutou. (Ci, którzy w karcie postaci nie umieszczą opisu Ban-kai nie będą brać udziału w losowaniu).

Częstotliwość odpisów: gracze mają 7 dni na odpis. Po odpisie ostatniego gracza przysługiwać mi będzie kolejne 7 dni na odpis. Cała kolejka odpisów będzie, więc trwała maksymalnie 14 dni, ale będzie to zapewne ostateczna skrajność.

4. Karta postaci
Imię
Nazwisko:
Wiek (wiek na ile wygląda)/wiek (ilość lat w Soul Society):
Dywizja:
Ranga:

Wygląd: (Opis plus zdjęcie)
Charakter:

Historia: (Od momentu pojawienia się w Soul Society do uzyskania obecnej rangi)

Zanpakutou:
a) Nazwa:
b) Wygląd:
c) Wygląd ducha Zanpakutou:
d) Wygląd świata Zanpakutou:
e) Shi-kai:

Komenda uwalniająca:
Wygląd:
Zdolność:
f) Ban-kai:
Komenda uwalniająca:
Wygląd:
Zdolności: 1.
2.


Znane kidou: (numer, nazwa) (za każdą gwiazdkę w kidou dwie techniki)
* - możliwość wyboru od poziomu 1 do poziomu 10
** - od 1 do 30
*** - od 1 do 40
**** - od 1 do 50
***** - od 1 do 70



Statystyka: (Każdą ze statystyk oceniacie od 1 * do 5 *)
Zanjutsu: Technika walki mieczem dla Zanpakutō. Najbardziej podstawowa technika walki.
Hakuda: Technika nieuzbrojonej walki, w której wykorzystuje się własne ciało.
Hohou: Nazwa dla walki przy pomocy szybkich ruchów bazująca na Shunpo.
Kidou: Zaawansowane zaklęcia wykorzystujące moc duchową, Hadou i Bakudou

Siła:
Wytrzymałość:
Szybkość:
Zręczność:
Inteligencja:
Charyzma:


* - słaby, **- normalny, ***- silny, ****-bardzo silny, *****-mistrz.
Całkowita pula * do przydziału: 27
Każda cecha musi mieć minimum jedną gwiazdkę - *
Tylko jedna cecha może być mistrzowska - *****

Dodatkowe informacje dla MG: Tutaj wpiszcie swoje uwagi, pomysły, oczekiwania itp.

5. Zapraszam do ZAPISÓW!
Rekrutacja trwa wstępnie do 26 stycznia (poniedziałek) do godziny 23.59. Wyniki pojawią się 27-28 stycznia.
Jeżeli ilość graczy będzie zbyt mała lub KP nie spełnią moich oczekiwań to zastrzegam sobie prawo do przedłużenia rekrutacji.

W treści zapisu proszę podać DYWIZJE I RANGE na którą startujecie.
 

Ostatnio edytowane przez K2 : 13-01-2015 o 13:20.
K2 jest offline  
Stary 13-01-2015, 12:46   #2
 
Aramin's Avatar
 
Reputacja: 170 Aramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie coś
Jeszcze się nie wczytałem bo nie mam czasu, ale Bliczyk... masz mnie!
Ale "Socjety" w tekście wygląda paskudnie.
No i powinno być zdolnościom a nie "zdolnością"
 

Ostatnio edytowane przez Aramin : 13-01-2015 o 12:57.
Aramin jest offline  
Stary 13-01-2015, 13:21   #3
K2
 
K2's Avatar
 
Reputacja: 5 K2 nie jest za bardzo znany
Dziękuje za zwrócenie uwagi, już poprawiłem. Pisałem to w sumie w dość nieprzyjemnych warunkach.

Czekam więc te dwa tygodnie na KP i na kolejnych chętnych.
 
K2 jest offline  
Stary 13-01-2015, 23:26   #4
 
Aramin's Avatar
 
Reputacja: 170 Aramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie coś
Pytań mam w zasadzie dwa: można sobie potworzyć kilku NPCów znajomych w karcie? Czy poznamy sylwetki obecnie panujących Kapitanów, lub choć swojego dowódcy przed sesją? Bardzo by to pomogło przy tworzeniu postaci. Ode mnie poleci KP na Porucznika VII oddziału.
Shikai ma mieć jedną zdolność? Ok.
 

Ostatnio edytowane przez Aramin : 14-01-2015 o 02:00.
Aramin jest offline  
Stary 14-01-2015, 08:39   #5
K2
 
K2's Avatar
 
Reputacja: 5 K2 nie jest za bardzo znany
1. Zdolność Shi-kai: Tak jest, jedną. Chodzi o coś typu Getsugi itp. O samo działanie broni, jakieś dodatki typu łańcuch itp, wpiszcie to w opisie i pozostawiam to do dalszej dyskusji indywidualnej.

2. Co do kapitanów to zastanawiałem się nad tym. Myślę że postaram się wstawiać krótkie notki w zależności od tego jakie dywizje wybierzecie. Resztę pozostawię jako dodatki w czasie sesji.

3. NPC? Proszę bardzo. Twórzcie, ale z rozmysłem. Postaram się wpleść jakoś podczas sesji i wzbogacić fabułę. Może dzięki nim wpadną mi do głowy nowe pomysły
 
K2 jest offline  
Stary 14-01-2015, 20:23   #6
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 4947 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Google doc? tak czy nie? :>
 
Fiath jest offline  
Stary 14-01-2015, 21:21   #7
 
Zajcu's Avatar
 
Reputacja: 59 Zajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znanyZajcu wkrótce będzie znany
Czy w przypadku Kidou Corps możliwe jest zwiększenie zakresu możliwych do poznania zaklęć//ich ilość? Chodzi mi głównie o Hadou 73, które jest pierwszym rozsądnym ruchem ofensywnym.

Jak określasz ilość reitasu postaci?
Czy bycie porucznikiem niesie ze sobą jakieś mechaniczne zyski?
Czy Inteligencja wpływa na zdolność kojarzenia faktów postaci, czy jest tylko statystyką odgrywającą rolę w kidou(int jako wzmocnienie magii).
 
Zajcu jest offline  
Stary 14-01-2015, 22:25   #8
 
Aramin's Avatar
 
Reputacja: 170 Aramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie coś
Skoro każda cecha ma mieć 1 gwiazdkę minimum to w sumie mamy 16 punktów do przydziału, si?
Pytanie o inteligencję - tu się podłączam o tyle, że chcę wiedzieć co ma dokładnie oznaczać ta statystyka
Od siebie czy jest jakaś specyfika dywizji VII, oraz czy przed otrzymaniem pełnej karty na privie będzie szansa na choćby skrótowy opis Kapitana coby uwzględnić to w kreacji postaci
 
Aramin jest offline  
Stary 14-01-2015, 22:30   #9
K2
 
K2's Avatar
 
Reputacja: 5 K2 nie jest za bardzo znany
Fiath
Ja osobiście nie przepadam za google doc, dlatego postaramy się prowadzić sesje jedynie na forum. Jeżeli potrzebne będą jakieś konkretne posunięcia i szybkie decyzje (jakieś kluczowe walki, wydarzenia itp) to wychodzę z takim pomysłem, aby po prostu umawiać się na jakimś czacie lub na docu (jeśli gracze będą zgodni) ale jedynie na szybkie (od 30 do 60 min) mini sesje, które następnie każdy będzie przerabiał na post.

Osobiście nie przepadam za google doc ponieważ, gracze którzy nie mają aż tyle czasu nie mogą godnie i na bieżąco uczestniczyć w przebiegu wydarzeń.
Pozostałym graczom pozostawiam możliwość własnego umawiania się na potrzeby dialogów.

Zajcu
Co do kidou oczywiście jest to kwestia do ustalenia. Karta postaci jest ogólna, ale jeżeli będzie interesująca i historia udowodni, że postać powinna posiadać kidou wyższego poziomu niż zakłada moja skromna mechanika, to oczywiście nie będzie to problemem. Osobiście wolę, abyście razem ze mną kreowali świat i grali postaciami, które będą wam odpowiadały.
Stwórz postać jaką chcesz, a co do kidou jakoś się dogadamy na podstawie mechaniki i jakichś określonych warunków w niej.

Inteligencja będzie wpływała na wszystko co związane z umysłem: szybkość nauki, spostrzegawczość, pamięć, sposób postrzegania świata i ogólną wiedzę. Postać z jedną gwiazdką w inteligencji będzie raczej słaba intelektualnie więc będzie po prostu "tępawym osiłkiem z zanpakutou" i będzie trzeba się w to jakoś wczuć. Dwie gwiazdki to już inteligencja przeciętnego człowieka i tak dalej.

Profity odnośnie bycia porucznikiem są proste: możliwość bezpośredniego i łatwego kontaktu z kapitanem, większy wpływ na całą dywizje, możliwość treningów z kapitanem. Napewno też będzie to miało wpływ podczas losowania osób z ban-kai, choć niewielki (o czym mówi m.in. zarys fabuły).

Reiatsu na tą cechę nie będziecie mieli jawnego wpływu. Tak naprawdę nie każdy jest dokładnie obeznany w jego ilości i na jego trening wpływa wiele czynników. O jego ilości zadecydują moje własne przeliczenia i tylko ja będę znał różnice w jego poziomach u postaci. Wy dowiecie się tego w swoim czasie. Również ja zadecyduje o kolorze waszego reiatsu, abym mógł was czymś zaskoczyć.
Każdy będzie też posiadał ukrytą cechę, którą będę również znał tylko ja. Będą to punkty szału, które podczas walki będę wam przeliczał jedynie do swojej wiadomości. Dzięki temu kiedy osiągną określony poziom wasza postać posiądzie nieco wyższe statystyki i uwolni zablokowane pokłady reiatsu. O wszystkim jednak będę informował w fabule i napewno to zauważycie.


Chciałbym móc was czymś zaskoczyć i niektóre cechy stworzę sobie dla własnych potrzeb. Nie będziecie o nich wiedzieć, ale ich odzwierciedlenie pojawi się w opisach. Po prostu nie chciałbym abyście znali wynik każdego posunięcia z mechanicznego punktu widzenia już przed odpisem. Mam nadzieję, że doda to uroku sesji i da pewnej niepewności podczas podejmowania decyzji.
 

Ostatnio edytowane przez K2 : 14-01-2015 o 22:34.
K2 jest offline  
Stary 14-01-2015, 23:06   #10
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 4947 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Hmm..nie do końca wiem o czym mówisz. Nic z google doca nie znika, gracze mogą zostawiać tam tekst, wchodzić i dopisywać swoje, tak samo jak na forum. Za to w sposób znacznie wygodniejszy.

Byłbym zainteresowany sesją, ale tylko jeżeli jest możliwość, abyśmy wszystkie dialogi i walki odgrywali do docu. Jeżeli chcesz może to być "w jedno posiedznie", wtedy byśmy się jakoś umawiali.
 
Fiath jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:25.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167