lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Neuroshima] Have gun - Will travel: rekrutacja uzupełniająca (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15106-neuroshima-have-gun-will-travel-rekrutacja-uzupelniajaca.html)

Leminkainen 30-03-2015 12:43

@ Eryk

technicznie to potrzeba kogoś kto obsługiwałby pojazd wiozący drużynę żebym nie musiał wysyłać z wami BNa więc nie oczekuję mistrza kierownicy (choć jeśli taki się trafi to postaram się żeby nie siedział bezczynnie)

Całkiem porządny warsztat jest w pociągu (chodź raczej nastawiony na "ciężką" ślusarkę związaną z pracą na kolei i przy pociągu, niż drobne precyzyjne roboty) ale jakiś zestaw narzędzi na początek dostaniesz

@NightShot
sprzęt będziecie mieć własny, z którym już będziecie zaznajomieni

@AdiVeB
Wszystkie dodatki dopuszczone, tylko podajcie mi z którego dodatku dana sztuczka pochodzi (i która strona)

@All

Określcie jaka klasa broni was interesuję a ja zaproponuję jakiś ciekawy wybór w przystępnych cenach. Nowojorskie warsztaty remontowo naprawcze broni strzeleckiej nr 2 (potocznie zwane Bannermanem) mają sporą zniżkę dla pracowników kolei!

AdiVeB 30-03-2015 13:11

I mógłby ktoś dać linka albo napisać w maksymalnym skrócie jakie postacie są na pokładzie? Tak dla info i żeby nie dublować.

Ja mam dwie opcje do wyboru dla MG w zależności kto mu lepiej pasuje:
- Rewolwerowiec z Miami, typowy najemnik, niezły myśliwy i traper
- Wojownik autostrady, typowy brutalny sędzia nienawidzący gangerskiego ścierwa (chciałbym mieć motocykl)

Z wyposażenia interesuje mnie na pewno 2x Magnum 44', Mossberg (generalnie jakiś shotgun), porządny nóż myśliwski

A jak ogromna potrzeba jest na kogoś kto dobrze prowadzi furę to mam jeszcze kierowcę z Detroit, dobrego strzelca. Ale chciałbym móc sam wybrać sobie auto ;)

JohnyTRS 30-03-2015 15:20

Zgłaszam się, do piątku powinna pojawić się karta postaci.

Pytanie nr 1:
Postać będzie startować, z Harrisburga czy z NY?

Pytanie nr 2:
Jak ważna jest historia postaci, czyli dłuższy/krótszy tekst czy coś w zamian?

Pytanie nr 3:
Czy "Formularz" (te 6 pytań z NS 1.5) jest wymagany, czy wystarczy zwykły opis postaci?

Zamysł postaci:
Ex-karawaniarz, monter w drodze (Wszechstronność)

Pożądana broń: Karabin
Dokładniej: Karabin samopowtarzalny, niewymagający dużej Budowy, najlepiej na łatwo dostępną amunicję (banał)
Przykłady: SU16 (Podręcznik podstawowy) M1 Carbine (Ołów), coś z rodziny AR15
Jeżeli się nie da, to trudno, to nie jest przymus.

Pytanie nr 4:
Wybór i kupno broni po tych atrakcyjnych cenach następuje podczas tworzenia karty postaci czy już w sesji, w WRNBS nr 2 - Bannerman?

Pytanie nr 5:
100 gamblii na start z NS 1.5 wydajemy na rzeczy z podstawki, czy można korzystać też z ołowiu (pytam ze względu na inną sumę startową w dodatku Ołów)?

Eryk 30-03-2015 16:12

Poniżej macie specyfikację mechaniczną mojej postaci. Urodzonego mordercę wziąłem, żeby wyrównać braki w umiejętnościach bojowych, na które nie starczyłoby mi punktów. Prowadzenie pojazdów dość średnie z małą sztuczką dla maszyn ciężkich i trochę elektroniki, która jest przecież w każdym urządzeniu. Cecha z profesji zastąpi brak narzędzi, ale jeśli potrzebujecie bardziej kierowcy, to mogę wziąć wojownika autostrady i osłonę samochodu dla bezpieczeństwa ekipy.

Wszelkie sugestie mile widziane.

Pochodzenie:
Południowa Hegemonia
- Urodzony morderca

Profesja:
Monter
- Zapałki i agrafka

Atrybuty:
Budowa 12
Zręczność 14
Percepcja 10
Spryt 15
Charakter 10

Umiejętności:
Samochód 3
Motocykl 1
Ciężarówka 3
Pistolety 3
Karabiny 1
Broń maszynowa 3
Mechanika 4
Elektronika 2
Komputery 2
Maszyny ciężkie 3
Wozy bojowe 1
Kutry 2
Rusznikarstwo 4
Wyrzutnie 1
Materiały wybuchowe 2

Sztuczki: Plug&Play (Maszyny ciężkie)


Leminkainen 31-03-2015 00:38

Cytat:

I mógłby ktoś dać linka albo napisać w maksymalnym skrócie jakie postacie są na pokładzie? Tak dla info i żeby nie dublować.
Myśliwy, szturmowiec i heavy (oraz paru BN w różnych kategoriach)


Cytat:

Ja mam dwie opcje do wyboru dla MG w zależności kto mu lepiej pasuje:
nie mam preferencji, dawajcie to z czym najlepiej się będziecie czuć

Cytat:

Z wyposażenia interesuje mnie na pewno 2x Magnum 44'
hmm strzelanie akimbo będzie miało bardzo spore kary, serio to działa tylko w filmach, w praktyce ma to sens chyba tylko w sytuacji kiedy chcemy przydusić przeciwnika ogniem coś do czego rewolwer zwłaszcza z tak dużym odrzutem jak .44 mag się raczej nie sprawdzi. Jeśli już to polecałbym raczej jako New York reload (czyli dobywanie drugiej zapasowej broni zamiast przeładowywania pierwszej)

JohnyTRS

Ad 1 może być z NY może być z Harrisburga, jedziecie żeby dołączyć do pociągu punktem wejścia do sesji będzie dla was moment kiedy znajdziecie się w zasięgu wzroku.

Ad 2 mam już parę zgłoszeń więc warto żeby karta się wyróżniała

Ad 3 hmm w moim odczuciu formularz jest przede wszystkim dla gracza jako pomoc w tworzeniu postaci. Wystarczy opis

Ad pytanie o broń, myślę że będę w stanie coś takiego zaproponować. A co z karabinkami na nabój pistoletowy? Są bardziej ekonomiczne do wykarmienia...

Ad 4 myślę że w komentarzach do sesji albo na PW raczej to pierwsze. Hmm może w sesji ale to już testowałem i trochę zajęło...

Ad 5 można korzystać z ołowiu ale raczej wolałbym żebyście podali opis co was interesuje a ja zaproponuję 2-3 bronie do wyboru

Eryk (i w zasadzie wszyscy)
Widzę że tradycyjnie pojawia się kwestia interpretacji umiejętności klas broni

Podręcznik w tym względzie zostawił sporo do interpretacji. Jak dla mnie:
Pistolety - wszelka broń krótka
Karabiny - broń długa (także maszynowa) a także pistolety z podpiętą dostawną kolbą.
Broń maszynowa - broń ciężka: CKMy i WKMy na podstawach, oraz zamontowane na piedestałach bądź obrotnicach na pojazdach

Bądźmy szczerzy sytuacja w której za przełączeniem przełącznika rodzaju ognia nagle kompletnie zmienia się umiejętność jaka jest niezbędna do obsługi danej broni jest dość absurdalna...

Wyrzutnie - wszelkiej maści granatniki, granaty nasadkowe, moździerze oraz inna broń posyłająca pociski lobem (np policyjna wyrzutnia gazów łzawiących)

Cytat:

Maszyny ciężkie 2
Wozy bojowe 3
Kutry 1
MC - na kolei może się przydać
WB - mocno w to wątpię
Kutry - mam piratów i zastanawiam się jak ugryźć ten temat ale chyba nie w tej sesji, chociaż zbliżacie się do regionu wielkich jezior, kto wie...

AdiVeB 31-03-2015 09:05

Do kiedy karty?

Eryk 31-03-2015 09:39

No teraz mnie zabiłeś. xD

Widzę, Leminkainenie, że bardzo przywiązujesz wagę do mechaniki. Janie aż tak, ale trzeba się przecież dostosować. Dlatego pytałem o to, co jest potrzebne, żeby uniknąć sytuacji typu:

Cytat:

MC - na kolei może się przydać
WB - mocno w to wątpię
Kutry - mam piratów i zastanawiam się jak ugryźć ten temat ale chyba nie w tej sesji, chociaż zbliżacie się do regionu wielkich jezior, kto wie..
A potem się okaże, że jedyne co będzie dotyczyło kutrów, to wymontownie z nich części do lokomotywy. xD PU jest na tyle mało że szkoda wpakować nawet kilku w umiejętność zupełnie nieprzydatną. Wiem że część z nich jest uniwersalna, ale są takie które raczej się nie pzydazą o ile MG tego nie zaplanował.

Poprawię te umiejki.

JohnyTRS 31-03-2015 10:24

Cytat:

Napisał Leminkainen (Post 550738)

Ad pytanie o broń, myślę że będę w stanie coś takiego zaproponować. A co z karabinkami na nabój pistoletowy? Są bardziej ekonomiczne do wykarmienia...

Ad 4 myślę że w komentarzach do sesji albo na PW raczej to pierwsze. Hmm może w sesji ale to już testowałem i trochę zajęło...

Ad 5 można korzystać z ołowiu ale raczej wolałbym żebyście podali opis co was interesuje a ja zaproponuję 2-3 bronie do wyboru

Mam swoje typy, ale żeby zbytnio nie gmatwać, to stworzę postać ze wszystkim za sumę 100 gamblii, potem pewnie dojdzie do gamblingu (w komentarzach, na początku sesji). Ewentualnie stworzę postać z gamblami za 100, ale bez broni, którą postać nabędzie podczas sesji, w bazie w NY albo w Harrisburgu.

Co do preferowanej broni, to już ją napisałem:
-SU16 (podstawka - po protu podoba się);
-Coś z rodziny AR15, co nie pokaźnych wymagań odnośnie Budowy;
-Może być karabin na amunicję pistoletową;
-w ostateczności zabawka na .22 LR też się nada, ale boję się o skuteczność;
Ważny warunek: - postać ma Budowę 10, więc dużo karabinów po prostu odpada.

Ekwipunek można zawsze dogadać.

Leminkainen 31-03-2015 12:26

Hmm ok jeszcze jedna osoba podesłała zgłoszenie na PW więc mam z czego wybierać. Na razie chyba mogę zamknąć nabór

karty najchętniej bym zobaczył do piątku, najlepiej wcześniej żebym mógł coś ewentualnie zaproponować.

AdiVeB 31-03-2015 14:08

Mam pytanie. Będzie ktoś w ekipie kto będzie potrafił się zająć moją furą? Bo chciałbym zrezygnować ze sprytu i umiejętności mechaniki na rzecz lepszego prowadzenia auta i umiejętności strzeleckich.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:35.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172