lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Neuroshima] Have gun - Will travel: rekrutacja uzupełniająca (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15106-neuroshima-have-gun-will-travel-rekrutacja-uzupelniajaca.html)

Leminkainen 28-03-2015 18:46

[Neuroshima] Have gun - Will travel: rekrutacja uzupełniająca
 

Ponownie muszę ogłosić rekrutację uzupełniającą ze względu na fakt że kolejni gracze zniknęli z sesji (a także z forum).


Sesja jest utrzymana w klimacie najbliższym Stali z mechaniką opartą na dodatku Ołów. Opowiada o losach pociągu którego zadaniem jest zbadanie drożności linii kolejowej między NY a Detroit. Do ochrony i obsługi technicznej pociągu NY zatrudnia ochotników którzy zgłaszają się sami wobec czego nie ma ograniczeń co do pochodzenia, nie muszą to być nowojorczycy. Zresztą ostatnio wyprawą zainteresował się posterunek więc możliwe jest że to on będzie odpowiedzialny za przysłanie postaci do pociągu...

Karta standardowa (mogą być profesje i pochodzenia z dodatków) Do wydania 60 na współczynniki i 30+35 na umiejętności. PD są zdobywane w trakcie sesji, więc istnieje możliwość rozwijania postaci w trakcie gry.

BG, jeśli przeżyją tę sesję, będzie można wykorzystać w następnej.

Sesja opiera się na krótkich ale w miarę możliwości częstych (co 48-72h) odpisach. Oczekuję częstych, niekoniecznie długich postów.

Z drogą pokonaną dotychczas można się zapoznać tutaj: http://lastinn.info/sesje-rpg-postap...ll-travel.html (aczkolwiek nie trzeba przegryzać się przez wszystko, zostaniecie w wygodny sposób wprowadzeni do sesji)

Przydałby się ktoś z prowadzeniem pojazdów.

Reinhard 28-03-2015 22:56

Leminkainen podchodzi bardzo poważnie do sesji - wystarczy przeczytać opisy umiejętności i ekwipunku. Umiejętności społeczne i przerwania są tak samo ważne jak walki. Co mi najbardziej pasuje - ma olbrzymią wiedzę o broni i survivalu, ale używa jej w takim zakresie, w jakim podoba się to graczowi. Chcesz podyskutować o kalibrach? Proszę bardzo. Wystarczy Ci wiedza, że masz strzelbę i nie chcesz wdawać się w drobiazgi - jak sobie życzysz. Chcesz rozegrać tropienie i podchody drobiazgowo, opisując swoje posunięcia (jak ja lubię) - proszę bardzo. Nie jest to Twój ulubiony temat - mechanika i opis MG załatwią sprawę.
Pora na ostrzeżenie. Postacie mają wolność wyboru - trafna decyzja może zakończyć walkę, zanim ta się zaczęła. Nie ma przeciwnika, który nie ma słabości, są tylko BG, którym nie chciało się ich odkryć. Jeśli ktoś lubi działanie "na Jana" - no cóż, będzie barwnym i krótkim epizodem w sesji. W przeciwieństwie do wielu sesji NS, kwiecista gadka nie zastąpi tu myślenia.

Eryk 28-03-2015 23:36

Czy świeżak może się załapać?

Czy postacie które w sesji uczestniczą do tej pory, nie są bardziej rozwinięte niż ta, którą teraz się stworzy?

Jak wygląda sprawa z wyposażeniem? Tych kilka gambli z podręcznika to chyba trochę mało...

Trzeba do uzupełnienia braków kadrowych jakiejś konkretnej specjalizacji czy klasa i profesja jest bez znaczenia?

O jakie konkretnie pojazdu chodzi, bo w podręczniku jest podział na samochody osobowe, motocykle, ciężarowe, pojazdy ciężkie etc.

NightShot 29-03-2015 11:25

Można uzyskać coś na kształt streszczenia drogi pociągu ?

Czy można na zasadach oryginalnych rezygnować z części umiejętności na rzecz lepszego wyposażenia ? ( marzy mi się Snajper z Barettem :) )

W jaki sposób ustalamy współczynniki ? Losowo, czy 60 punktów do podziału ?

Mam nadzieję, że rezygnujemy z chorób ?

Leminkainen 29-03-2015 15:18

@Eryk
Tak, jak da słowo że nie zniknie z forum po dwóch tygodniach :wink:

jeszcze nie, nie byłem aż tak hojny z PD żeby to było potężnie wyczuwalne, zresztą w Neuro nie ma aż takiej przepaści między postaciami z różną ilością PD, wszyscy mogą paść od jednej kuli...

Napisz co cię interesuję a ja zaproponuję coś ciekawego w przystępnej cenie. Na składzie pociągu znajduje się już trochę sprzętu, więc będziecie mogli z niego korzystać. Będziecie też dostawać wypłatę co jakiś czas (choć im dalej od NY tym NY$ będzie mniej chodliwy...)

Raczej bez znaczenia chociaż jakiś technik/rusznikarz by nie zaszkodził. Obawiam się że postać nastawiona wyłącznie na walkę wręcz może mieć spore problemy

Osobowe, ciężarowe coś co pomieści drużynę, najsensowniej by było cały pakiet bo do drużyny dołączycie samochodem który można zakwalifikować jako osobowy a na wyposażeniu obecnie znajduje się ciężarówka (oraz motocykl sześciokołowy). Lokomotywy raczej nie będziecie prowadzić. Ogólnie to wychodzę z założenia że jeśli masz umiejętność ciężarówka to da się prowadzić osobowy i odwrotnie. Choć raczej będzie to wyglądało jak grupa początkujących kierowców na placu manewrowym, a o sprawnym posługiwaniu się przez kierowcę osobówki skrzynią biegów z nadbiegami czy optymalizacji spalania można pomarzyć.

@NightShot

Technicznie to dołączycie do ekipy jako wysłane dodatkowym pojazdem uzupełnienie więc będziecie nowi, bez znajomości szczegółów dotychczasowych przygód

Oto co wiecie: (co nie obejmuje drobniejszych przygód jakie przeszła drużyna)
Pociąg wyruszył tydzień wcześniej z NY. Obecnie znajduje się w okolicy Harrisburga. Przedwczoraj okazało się że dwóch robotników było podstawionych przez gangerów porwali oni technika i dwóch robotników i próbowali wymusić okup od załogi pociągu, załoga się na to nie zgodziła i postanowiła odbić zakładników co prawie się udało. Niestety ekipa poniosła straty, jeden zabity i jeden ranny którego trzeba było odesłać na hospitalizację oraz trochę lżej rannych (+ kierownik pociągu który zadecydował że pomimo przestrzelonej nogi będzie dalej dowodził).
Wczoraj kierownik wysłał swoich ludzi do bazy zaopatrzeniowej na przedmieściach Harrisburga żeby zawieźli informację o sytuacji i sprowadzili uzupełnienia. Na miejscu okazało się że blaszak ma na miejscu kilka maszyn szpiegowskich. W obliczu zainteresowania blaszaka wyprawą zadecydowano o wzmocnieniu o wzmocnieniu ekipy w pociągu (czytaj wysłaniu was)

Jednak wolałbym jakbyś nie zamieniał umiejek na gamble, gamble łatwiej pozyskać niż doświadczenie (BTW snajper mile widziany) myślę że może się trafić nawet coś ciekawszego od Barreta

może być losowo, może być 60 do podziału ryzyko czy pewność, wybór należy do ciebie

tak

Eryk 30-03-2015 06:53

Nie zniknę. Jeżeli coś się dzieje to daję znać że mnie nie ma. Chyba, że jest awaria, na co nie mam wpływu, ale wtedy mogę napisać z kafejki nawet, że na przykład nie mam prądu albo co.

Mogę zrobić kierowcę, mogę zrobić mechaniko-rusznikarza, tylko pytanie czego bardziej potrzebujecie bardziej. Ja się i tak będę bawił dobrze, ale z tych kilku marnych punkcików, które zasady Neuroshimy oferują na start, to albo zrobię sobie postać która umie walczyć i coś tam oprócz tego, albo umie coś oprócz tego, ale potrzebuje kogoś do osłony tyłka. Z tego co widzę, to łatwiej jest zrobić wojownika, bo reszta umiejętności wymaga znacznie większych wydatków.

Co do wyposażenia, to jeżeli wszystko macie (tj. pojazdy) ja raczej nie potrzebuję niczego konkretnego. Niemniej przydałoby się mieć coś więcej prócz standardowego pistoletu, kilku naboi, derki i koca. Powiedzmy jako takie pełne oporządzenie, jakaś broń długa, skrzynka z narzędziami, jeśli będę mechanikiem i takie tam rupiecie.

Więc jak, panie majster?

NightShot 30-03-2015 07:39

Wysłałem swoją propozycję snajpera, który kiedyś sam sobie robił amunicję, więc na czymś się w rusznikarstwie zna. Kompletnie nie wie jednak co i jak z mechaniką. Rozumiem, że cały sprzęt otrzymamy już w pociągu, więc pominąłem ten punkt. Logan "Warhead" Brown nie jest wybredny i jeśli się dostanie chciałby tylko dobrą snajperkę i jakąś broń krótką :smile:
PS: Jeśli coś jest nie tak zawsze mogę wszystko zmienić ;-)

AdiVeB 30-03-2015 08:26

Ja też bym się chętnie zaciągnął jeśli znajdzie się miejsce. Postać to najpewniej: Zabójca z Miami, Kowboj/Najemnik z Teksasu generalnie jakiś Ranger.

Jak się sprawa ma ze sztuczkami? Czy wszystkie dodatki są dopuszczone?

I ilość gambli do wydania też jest istotna, rozumiem że bedziemy mieli dostęp do wyposażenia pociągu ale można np. powybierać sobie sprzęt który z rozpoczęciem sesji magicznie pojawi się na pokładzie pociągu lub "na bohaterze"?

Reinhard 30-03-2015 10:26

http://lastinn.info/komentarze-do-se...ekwipunek.html

Tak wygląda nasze bieżące wyposażenie. Część użytkujemy, część jest we wspólnej puli. Kwestia przekonania szefa i nas, by można było skorzystać ze wspólnej puli albo pożyczyć sprzęt któregoś z nas. Co do argumentów - misja jest priorytetem. Jak zdarzy się możliwość handlu, a trzeba np. uzupełnić zapasy medyczne czy kupić specjalistyczne narzędzia, możliwy jest barter rzeczami ze wspólnej puli. To, co zdobędzie się na przeciwniku, idzie do wspólnej puli, ale "zdobywca" ma prawo powiedzieć, co chce zatrzymać. Zdanie Sloana (może uznać, że w innych rękach będzie to bardziej efektywne) jest decydujące.

NightShot 30-03-2015 12:40

Z tego co przejrzałem nie macie żadnej snajpy :(


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:20.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172