lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Fae] Monster Hunters! (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15240-fae-monster-hunters.html)

Slan 28-05-2015 15:00

Mamy zwierzoczłeka krukowatego, twojego doplera, i zapowiedź ucznia Zygfryda. Ale bez karty.

Baird 30-05-2015 23:02

Rozważasz wcześniejsze zamknięcie rekrutacji gdy pojawi się karta Zygfrydczyka i jeszcze jednej postaci?

Slan 31-05-2015 17:51

W środe puszczę pierwszego posta, ale rekrutka powisi trochę

Mag 31-05-2015 17:58

Ja dziś jak wrócę z działki to dam swoją kartę postaci. Przepraszam że tak mi sie z tym zchodzi ale strasznie męczący mam tydzień.

Slan 31-05-2015 20:55

Zeppelin Książę de Conde

Wybudowany we Francji nieco ponad dwa lata temu dla pewnej kompani transportowej, która zbankrutowała tyleż niespodziewanie, co zasłużenie. bowiem właściciele okazali się być spekulantami, chcącymi zarobić na zawyżonych cenach akcji.. MC kupiło go za symboliczną kwotę i przerobiła na swoje potrzeby. Został on przydzielony kompani Zeta i jest jednym z dwóch sterowców wykorzystywanych przez Monster Corp jest i jest wykorzystywany do działania w miejscach, w których brakuje s długości z czterdziestometrową gondolą. Załoga rozwija prędkość do osiemdziesięciu kilometrów na godzinę, choć zazwyczaj nie ma potrzeby aby leciał z prędkością większą niż pięćdziesiąt kilometrów. Załogę stanowi osiem osób, wliczając kapitana i pierwszego oficera. Większość zapasów stanowi broń i sprzęt niezbędny do pracy. Załoga i członkowie obu drużyn muszą żywić się w miejscu postoju na własną rękę, co dla niektórych może stanowić oczywisty problem. Na pokładzie są wprawdzie zapasy pożywienia starczące na trzy dni, w postaci sucharów i konserw, ale są wydawane tylko w przypadkach ekstremalnych.
Jak wspomniano na pokładzie sterowca przebywają dwie drużyny. łacznie osiem osób, co w połączeniu z obsługą kompani sprawia, że Książę de Conde zabiera na pokład dwadzieścia dwie osoby. Załoga śpi w sterowcu właściwym, a łowcy w kajutach dla pasażerów. Trzeba przyznać, że są one dosyć wygodne, wręcz luksusowe, ale nadal widać, że sterowiec nie był przystosowany do stałego zamieszkania. Mimo wszystko jest dosyć ciasno, a podczas lotu na dużej wysokości bardzo chłodno. Palić można tylko na galerii, co i tak denerwuje kapitana, bowiem palarnia ze względu na zabezpieczenia antyogniowe jest miejscem przechowywania materiałów wybuchowych i broni. Ładownia znajduje się we właściwym sterowcu i może pomieścić do pięciu ton ładunku. Załoga żyje w zdecydowanie bardziej spartańskich warunkach, na wąskich pryczach nieopodal zbiorników wodoru, w zimnie, choć trzeba przyznać, że są dobrze opłacani. Sam statek jest bardzo stabilny i odporny na warunki pogodowe, jest w stanie lecieć podczas burzy, choć kapitan będzie temu raczej przeciwny. Sterowiec jest zdolny do podróży transatlantyckiej, choć po przebyciu morza będzie musiał uzupełnić paliwo. Statek powietrzny jest raczej nieuzbrojony, ale posiada dwa stanowiska, na dziobie i rufie, na których można zamontować karabiny maszynowe.
Aspekty: Naprzeciw burzy i sztormu. Taki trochę wycieczkowiec. Tylko jedna iskra.
Kompania Zeta.
Kompania Zeta jest najmłodszą kompanią, otoczoną nieco złą sławą miejsca zsyłki nieco kłopotliwych członków MC, choć nie na tyle, aby ich relegować z organizacji. Nie jest to do końca prawda, ale jednak dowództwo jest dosyć… specyficzna, to jednak otrzymują normalne, poważne zadania.
Załoga Stacji (dla odróżnienia od załogi Księcia)
Sierżant Grerad de Baumont Alzatczyk o dosyć nieokreślonym pochodzeniu (nie wiadomo czy uznaje się za Niemca czy Francuza) o ciemnej cerze i czarnych jak obsydian włosach. Jest czarownikiem o umiejętnościach jasnowidza, potrafi z wielką dokładnością obserwować nawet odległe zdarzenia, o ile mają miejsce w teraźniejszości. Nie zbyt dobrze potrafi zaglądać w przyszłość, a gdy patrzy w przeszłość często gubi się w czasie i przestrzeni. Prócz tego dobry dowódca, bardzo dbający o podwładnych, choć nieco roztargniony. Aspekt: Nie patrzę w przyłość i przeszłość. Liczy się tylko teraźniejszość.
Kapral Lili Lilly "Siostra" Evans: Półirlandka pół hinduska. Jej matką była hinduska sierota wychowana w misji chrześcijańskiej, która potem wyszła za żeglarza z zielonej wyspy.. Niezwykle pobożna i bardzo dobroduszna, zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do innych stopniu ocierający o zaburzenie psychiczne. Trudno więc uwierzyć, że pozornie tak delikatna kobieta jest tygrysołakiem. Niewiele wiadomo o jej przeszłości, ale podczas jednej z pierwszych misji statek którym płynęła rozbił się u wybrzeży Svalbaldu. Odratwano ją przypadkiem podczas innej interwencji. Nie wiadomo co wtedy robiła, ale wróciła odmieniona. Zawsze byłe miła, ale dawniej potrafiła być niezwykle brutalna i z absolutną bezwzględnością eliminowała wrogów Monster Corp. Teraz sprawia wrażenie nieco obłąkanej szlachetnej idiotki Aspekty: Ukryty tygrys
Kapral Mustafa Al. Balik. Dosyć wysoki i masywny arab, pół Ifryt o czerwonej cerze. Niezbyt religijny, ponoć wyznaje wszystkich możliwych bogów, oraz kilku niemożliwych. Mimo walorów fizycznych, raczej tchórzliwy, ale ukrywający swoje słabości. Mistrz we ładaniu dymem i widmowym ogniem, pełni też rolę prawnika. Nauczył się techniki szybkiego czytania, a do tego zna sześć języków. Ponoć bardzo kochliwy. Aspekty. Na wszystkich bogów… uciekajmy lub zaskarżymy drani!
Doktor Rajmund Arciszewski. Lekarz z Galicji, zafascynowany psychologią, choć zna się na niemal wszystkich dziedzinach medycyny. Jest wysokim mężczyzną o czarnej brodzie dochodzącym do pięćdziesiątki. Bardzo uprzejmy choć nie przesadnie jowialny. Nie pije, za to uwielbia kawę. Potrafi też hipnotyzować.Aspekty: Proszę rzec mi, co was trapi
Zbrojmistrz i ochmistrz Jack Jameson. Pochodzący z Jamajki murzyn wychowany w Angli. Miał jak jego ojciec zostać pastorem, ale za bardzo lubi kobiety i hazard. W młodości był zamieszany w wiele ciemnych interesów i ponoć dlatego wstąpił do MC. Rubaszny i wesoły, ale czasem bardzo groźny Aspekt: Są ciemne miejsca, gdzie nawet potwory boją się zaglądać a ja je znam
Załoga Księcia.
Kapitan Beumont: Zaskakująco młody człowiek jak na ten zawód, o pociągłej twarzy. Świetny areonauta, nieco przeczulony na punkcie w biezpieczeństwa na sterowcu. Ma bardzo rewolucyjne poglądy, ateista, ponoć członek komuny paryskiej. Pogardza ludźmi bogatymi i wysoko urodzonymi, ale tak to jest niezwykle uprzejmym człowiekiem chętnie żartującym, prawdziwą duszą towarzystwa.Aspekty: Ku przyszłości!
Josephine Brikle: Niska małomówna mechanik. Jest dosyć nieufna i na dodatek niecierpi tego sterowca. Ma łagodną figrofobię to jest strach przed zimnem, co jest kolejną przyczyną jej niechęci do machiny. Skończyła studia dzięki siostrze Kriokinetyczce, która jest członkinią kompani ala, bardzo sławną mistrzynią mentalizmu. Josephine nienawidzi istot naprzyrodzonych i całej magi. Aspekt: Jak ja nie cierpię magii
wasza stacja.

Slan 01-06-2015 19:09

W środę zapostuję pierwszego posta.
Mamy czterech graczy, doszedł nam fae puk
Mamy więc Puka, Changelinga, Krukowatego i Rycerkę Lekarkę.
Jak chcecie możecie dodać jeszcze Jeden aspekt związany z drugą drużyną lub członkami załogi.

Baird 01-06-2015 22:00

Krukowaty i Changeling są z jednej akademii wiec chyba tam poszukam aspektu. Czy nasza czwórka tworzy jeden team i mamy szukać współnych aspektów z drugą czwórką. Czy to znaczy, że można ich tworzyć?

Slan 02-06-2015 11:58

Może nie całkowicie do końca mechanicznie, ale mniej więcej tak jak opisałem wam załogę

Impi 02-06-2015 12:00

Cześć, można jeszcze dołączyć czy już za późno? Chętnie bym zagrała jako czarownica.

Baird 03-06-2015 14:34

Slan daj tu link to sesji jak skończysz temat.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:59.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172