Zgłoszenie poszło. W razie błędów lub braków w zgłoszeniu będę wdzięczny za wszelkie sugestie. |
Ja mam pytanie co do druidów/Volv. Jak jest z zaklęciami u ciebie? obyczaj obyczajem, ale ciekaw jestem czy takie postacie potrafią rzucać czary, w stylu przemiany w zwierze, przywołania deszczu etc. czy idą w realizm, czyli żadnej magii a to co robią, oparte jest na ich wiedzy i ograniczają się do wieszczenia, tworzenia mikstur, naparów, maści? |
Ryld, wyręczę Martinez'a i odeślę Cię do dokumentu obyczajowego, o którym MG wspominał na poprzedniej stronie wątku ;-) |
Bunt Dlaczego się buntować? Postanowiłem doprecyzować powody buntu, gdyż czytając niektóre historie postaci widzę podobieństwo i zbyt mało o tym chyba mówiłem (prawie w ogóle :roll: ) Więc.. Oczywiście, możemy mówić o ucisku. O tym, że na nordiańskiej ziemi jest okupant, który obraża Starych Bogów, wprowadzając jakiś swoich. I że obywatel thurski ma więcej do powiedzenia niż jakikolwiek nordianin. I że się panoszą, i że honoru nie mają itd. Te wszystkie slogany możemy używać, gdy będziemy wygłaszać mowy swoim ludziom w trudnych chwilach przed walką, albo przy pijackim złorzeczeniu na cały ten świat. Prawda jest taka, że bunt zbierał się długo. A jego powody są banalne: Oto północ, zmarznięta i biedna patrzyła przez 60 lat na roztyte brzuchy południowców. Oni, z Północy, bronią przed Grundlandczykami tego ich rozpasanego, ciepłego południa - nie mając nic w zamian. Na północy jest bieda. Na południu - bogactwo. Co do magii: Magii nie ma. Choć nie mam nic przeciwko, jeśli ktoś będzie chciał zaczarować miecz albo dostać błogosławieństwo, lub napakuje w siebie garść grzybków i "pójdzie po radę do przodków". Zielarstwo i jako takie uzdrawianie - jak najbardziej wchodzi w rachubę. Warzenie mikstur, odwarów i zalewek, trucicielstwo etc. Jednym słowem - mocy/ magii/ esensji, astralu nie ma. Ale to nie znaczy, że ludzie w nie nie wierzą 8.) |
Lokacja startowa Gracze, którzy zgłosili postacie (pomijając Role Szczególne) proszeni są na tę improwizacyjną planszę. Trzeba na niej zaznaczyć własne położenie startowe, od którego zacznie się opowieść. Objaśnienie: - Lupa: Twierdza Borgefjel - Duże, przerywane koło - obszar do którego bohaterowie mogli dotrzeć od czasu bitwy. - Zaczerwienione pola - spore jednostki wroga (nie radzę się tam teraz zapuszczać). Kwestia znajomości przez BG pozycji innych BG : widzieli jak grupa osób uciekała z pola bitwy w "tamtym" kierunku. Nie ma przeciwwskazań do tego, by token został umieszczony od razu w Twierdzy. Jeśli postać woli zacząć zupełnie w innym rejonie mapy - nie mam nic przeciwko. Jeśli Twój Token jest na mapie - zaznacz go i wciśnij 'delete'. |
Token przesunięty. :) |
Wesoła gromadka mojego bohatera ruszyła na zachód w stronę twierdzy :-) |
Rozumiem, że w Twierdzy będzie jakaś walna narada co dalej i ew. planowanie strategii? Bo inaczej moja postać większego interesa tam nie ma :P Dla dobra RPG jednak się przesunęłam w tamtą stronę, zresztą trzeba się jakoś dostać na Południe ;) |
Uwaga - nowy kontakt Skrzynka mi się przepełnia. Dlatego proszę o kontakt na maila: Adres Co do uciekania w kierunku Twierdzy - pamiętajcie, że walka była ciężka. Pozostanie na Pustkowiach - groźne. Macie niewiele sprzętu, mało zapasów itd. Dlatego najrozsądniej jest zmiatać do Borgefjel. Natomiast musu nie ma. Niektórzy Gracze z pewnością zaczną w zupełnie innych miejscach a jeszcze inni - będą chcieli "coś załatwić" po drodze. Czasu jest jednak mało. A możliwe zjednoczenie w sumie, najszybciej - w twierdzy Thorkellów. Potem róbta co chceta :D |
No chyba że armie Thursów polezą za nami i będziemy mieli oblężenie przez resztę trwania sesji, a MG nas wciąga w taką pułapkę :P |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:03. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0