lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 3.5 FR/Sarnaut] Nekropolis - Prolog Sagi Zapomnianych (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15770-d-and-d-3-5-fr-sarnaut-nekropolis-prolog-sagi-zapomnianych.html)

Ambivalence 18-01-2016 22:59

Ale i tak to już kwestia dogadania się z MG xD

-2- 19-01-2016 04:41

Cytat:

Napisał Eleishar (Post 602272)
Ambivalence really? Paladyni są miękkimi bułami mechanicznie i ciężkimi przypadkami do odgrywania, bo nie mogą robić tego co większość postaci.

Cytat:

Napisał Zaalaos (Post 602306)
Idk, paladyni dostają charyzmę do rzutów obronnych, co można dość łatwo połączyć z charyzmą do wszystkiego (ac, trafienie, dmg, dc zaklęć itp. itd.). Mogą wziąć sword of the arcane order i castować zaklęcia czarodzieja do 4-tego poziomu włącznie (polimorfia?). Tylko te dwie właściwości pozwalają w gruncie rzeczy wziąć 18 w charyzmie na start + kilka punktów w roztropność dla rzucania zaklęć i budowę dla hp i mieć solidną postać.
No i nie zaznasz radości z sieknięcia krytyka kosą z smite evil, divine might póki nie spróbujesz :P

Nie wiecie co to honor.

Cytat:

Napisał Ehran (Post 602317)
paladyn to niedoceniona klasa, ale po odpowiedniej obróbce, bardzo silna.

A co do odgrywania, to jest to genialny kandydat na przeciągnięcie na złą stronę mocy. Może to być frajda dla graczy kuszących jak i dla samego paladyna.

No, o ile nie startuje już jako zły ten nasz paladyn ;)

Przestań!

Ambivalence, szacunek na zawsze. O ile to naprawdę będzie paladyn. Widać jakie tu niektórzy mają pomysły na archetyp rycerza wiary. :D

Ehran 19-01-2016 09:51

Cytat:

Napisał -2- (Post 602359)
Nie wiecie co to honor.

a co honor ma do tego? Koledzy mówili o mechanicznej stronie tej klasy. Pamiętasz DnD składa się z mechaniki i fabuły. Jedno drugiego nie wyklucza,wręcz przeciwnie, jak w dobrym przepisie kulinarnym, stanowią równoważne składniki wspaniałej potrawy zwaną RPG.

Zważywszy, że sesja toczy się na 20 poziomie, nie wszystkie klasy równie dobrze nadają się. Nie mówię tu o optymalizacji, a najzwyczajniej o tym, iż ktoś grający klasą z T3 czy niżej będzie czuł się bezużyteczny obok postaci z T1.

Ponadto, Eleishar przytoczył kwestię, iż władca najpewniej jest zły. Co może budzić pewne problemy, przy odgrywaniu paladyna.

Koledzy przeprowadzili konstruktywną rozmowę o problemach tej klasy i wskazali na pewne rozwiązania.

Ty zaś nic konstruktywnego nie dodałeś, jedynie skrytykowałeś przedmówców.

[quote=-2-;602359]
Przestań!
{/quote}

A co ja takiego złego powiedziałem, że wzbudziłem twoje oburzenie?
Ich się czepiasz za to, że mówią o mechanice, a mnie, że wskazuję na ciekawy aspekt fabularny i potencjalną interakcję między graczami?

Serio sądzisz, iż paladyn jako święty mąż to jedyna słuszna droga odgrywania paladyna? Nie neguję oczywiście wartości tej drogi. Odgrywanie paladyna może być bardzo satysfakcjonujące.
Ale są też inni paladyni w DnD.
Mi głównie jednak chodziło o to, iż jeśli władca jest zły, i dobry paladyn znajdzie się w drużynie z złymi postaciami, to dochodzi do bardzo ciekawej interakcji. O ile oczywiście, jedyną odpowiedzią gracza prowadzącego paladyna nie jest wyciąganie świętego miecza na każdą złą postać, jaką napotka.
Moja postać będzie zła. I szczerze, bardzo chętnie, odegrał bym tą interakcję, jak moja postać powoli stara się skorumpować świętego paladyna i przeciągnąć go na złą stronę.
Może to działać w dwie strony, paladyn mógł by się starać nawrócić mnie na słuszną drogę.

O ile paladyn nie jest odgrywany jako zakuty łeb, to może znacząco wzbogacić dynamikę w drużynie.

Reasumując, uważam, iż twoja krytyka jest nie na miejscu.

ps: jeśli twoja wypowiedź była jedynie żartobliwa, a jedynie zapomniałeś o " ;) " na końcu, czy coś w tym rodzaju, to spoko, no problemo.

Googolplex 19-01-2016 15:52

W sumie fajnie, że podbijacie temat. W nagrodę filmik być może związany z sesją i waszymi rozważaniami. xD

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=Q0Hmc7eeXjw[/MEDIA]

Eleishar 19-01-2016 16:16

Cóż, w kółko rodzą się pytania, a potencjalni członkowie ekipy ze sobą dyskutują ;)

Co do pytań, jedno dość istotne: Magia a psionika, rozdzielne czy nie?

Googolplex 19-01-2016 16:29

Odpowiedź w pierwszym poście.


Edit:
W sumie jak mi tu pewne podejrzane osobniki mówią do końca stycznia (i prawdopodobnie rekrutacji) zostało 12 dni i kilka godzin. Więc małe podsumowanie zgłoszeń.
  • Zaalaos - komplet
  • Gettor - komplet

Zgrabna krótka lista którą będę uzupełniał w miarę otrzymywania kompletnych kart (przypominam zgłoszenie do sesji to tylko kompletna historia + mechanika negocjacje czy pytania nie są przeze mnie traktowane jak zgłoszenie).

-2- 19-01-2016 19:30

Cytat:

Napisał Ehran (Post 602375)
ps: jeśli twoja wypowiedź była jedynie żartobliwa, a jedynie zapomniałeś o " ;) " na końcu, czy coś w tym rodzaju, to spoko, no problemo.

Dzięki za wybaczenie, bez tego disclaimera już by mnie tu nie było.

Ehran, Ehran...

Newbie to taki co nie umie bo jest nowy. Noob to taki co nie umie i już się nie nauczy.

GM, pod kątem ustawiania dynamiki drużyny i inszej inżynierii społecznej, nie rzuciłbyś nam listy nieoficjalnych zgłoszeń kto kim chce również?

I kluczowa kwestia, jak mają się kapłaństwo, względnie paladyństwo pozaFaeruńskie (eee... oraz jeżeli to multiwersum to w sumie też Faeruńskie? :D) bezbożnicze?

Googolplex 19-01-2016 19:57

Cytat:

Napisał -2- (Post 602518)
GM, pod kątem ustawiania dynamiki drużyny i inszej inżynierii społecznej, nie rzuciłbyś nam listy nieoficjalnych zgłoszeń kto kim chce również?

Po raz kolejny, nie. Ja Ci już mówiłem rób postać z jaką się będziesz dobrze czuł a nie pod drużynę. Oczywiście jeśli chcecie sobie podyskutować kto jaką postać robi to dyskutujcie z moim błogosławieństwem.

O kapłanach w pierwszym poście.

Eleishar 19-01-2016 21:10

Poszła historia postaci, zobaczymy czy naszemu MG się spodoba.

Ambivalence 19-01-2016 23:39

Dobra, podczas budowania paladyna pojawił się w mojej głowie pomysł jeszcze lepszy, jeszcze ciekawszy do optymalizacji i tworzący dużo ciekawszą postać.

Ale mam pytanko - wiem jak jest z chowańcami, wiem jak jest ze zwierzęcymi towarzyszami, ale co w przypadku, gdy ktoś jest z jakąś inną istotą praktycznie związany duszami? Chodzi mi nie tylko o wierzchowca paladyna, ale też o inne sytuacje, gdy postać jest zbudowana o więź z inną istotą, do tego cała legenda tego bohatera by się kręciła wokół tego? Władca by nadal wskrzesił tylko bohatera, czy też jego (mniej lub bardziej zwierzęcego) nadnaturalnego kompana? :D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:57.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172