Wolałbym aby nikt nie wcielał się w członka gwardii.Gryzło by się to z pomysłem na fabułę i mocno ograniczało swobodę w działaniach gracza.Jeśli mówimy o samodzielnym łowcy magów to jak najbardziej.Postać taka nie będzie czarować ,ale statystyka ta będzie pomocna podczas walki z magiem oraz podczas sytuacji związanych z magią. |
Ok, dziÄ™ki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie, wÅ‚aÅ›ciwie dwa í-½í¸‚. Czy postać rdzennie ma pochodzić z tego miasta, i tez ważne pytanie (przynajmniej ze wzgledu na moja wyobraźniÄ™) jaki mamy tam klimat? Tzn. Rozumiem ze klasyczny umiarkowany czy Twoja wizja przewiduje inaczej? (Daleka północ, gory a może klimat bardziej w stronÄ™ Å›ródziemnomorskiego?) |
Jeżeli obie zalety w czymś nam pomogą, to czy mamy podwójny bonus? (Np. za bycie myśliwym lepiej walczymy ze zwierzętami, a za bycie łucznikiem lepiej strzelamy. Wykonujemy akcję strzelania do wilka). |
Cytat:
|
O tyle dla mnie ważne bo mam pomysł na dwie postacie, klimat wpływa na kulturę i charakter... Czy tego chcemy czy nie :) |
Ależ proszę bardzo :D |
Postać nie musi pochodzić z miasta.Klimat jest natomiast umiarkowany. Lata są gorące a zimy mroźne.Odnośnie pytania Moni to tak.Bonusy będą się kumulować. |
KP poszła, nie wiedziałem jednak jak rozwiązać kwestię ekwipunku. Czy mamy składać jakieś prośby sugestie, czy jest to całkowicie Twoja wizja? :) |
Ekwipunek to wizja MG |
U, rekrutacja szybko poszła ;) Szkoda, szkoda - pozostaje mi w takim razie śledzić sesję :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:08. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0