Musisz mieć wolną rękę/ręce. Nie będę wredny, wystarczy jedna wolna ręka. Więc dwuraki u magów czy jakieś bronie drzewcowe też przejdą, o ile w czasie zaklęcia nie wykona się ataku bronią - uznam, że jedną rękę magik uwalnia, by coś tam sobie rzucić. Albo mieć feat War Caster - wtedy rzucaj co chcesz choćbyś miał broń nawet na nogach;) |
Cytat:
|
Tak sobie myślę: Rogue czy[media]http://dungeonsmaster.com/wp-content/uploads/2010/02/dwarf1.jpg[/media] Wizard [media]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/34/79/0b/34790b4f10c1728e3a9399a79acbd73a.jpg[/media] |
Drugi nie działa, ale i tak wg mnie numer 1, bo też się czaiłem na ten obrazek. :mrgreen: |
Mi się bardziej wizard podoba, uroczy. |
Nie mogę się przekonać do krasnoludów w d&d, jak myślę na koncepcją to ciągle wychodzi mi Wiadro z Warhammera. |
Jest taki stary podręcznik "Dwarves Deep" do Zapomnianych Krain - polecam się zaopatrzyć. :) |
Krasnoludy mi nie wadzą, ale zagrać krasnoludem to całkiem inna sprawa. Ani ranger, ani sorcerer z tej rasy się nie wykluje ;) |
W sumie drużyna krasnoludów nie musi składać się z samych krasnoludów |
Panowie, zamiast spamować kończcie KP i zaczynajmy. Im prędzej, tym lepiej. Jeszcze mistrz gry się rozmyśli i co wtedy... ;P Mam merytoryczne pytanie do tematu - mógłbyś Asmo wypisać co ważniejsze zasady opcjonalne, które zamierzasz używać? Trochę ich w PHB i DMG się nagromadziło, więc pewnie warto kilka rzeczy jednoznacznie wyjaśnić. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:45. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0