Cytat:
Na pewno myślę o zmianie inicjatywy na normalną, albo przynajmniej użycia zasad ze strażnicy, jednak zmodyfikowanych o rzut na nią. Taka hybrydka. Jeszcze kombinuję z tym, wiec WIP. Inicjatywa fast turn, slow turn i podział na characters/monsters jest na pewno szybsza i ułatwia buchalterię, jednak załatwia co najmniej jeden feat, całkiem użyteczny w buildach. Chciałbym, aby najszybszy bohater lub najszybszy potwór jednak z dobrego rzutu na inicjatywę skorzystali. Na pewno będzie obciążenie(wg PHB), widoczność, massive damage, opcjonalne manewry z DMG...z nowości będzie pogoda. Nie będzie za to background proficiency - uważam, że lekko wypłaszcza klasy i deko szkodzi łotrzykom. Dobre, jak nie ma różnorodności w klasach a są różne backgroundy - tutaj graczy może być sporo, a i klasy widzę będą różne. Tyle zapowiedzi. Cytat:
Mam małą prośbę - jeśli jakieś postaci kombinują wspólną historię, albo przynajmniej jakąś jej część, jakbyście mogli to w jakimś doku ogarnąć i podrzucić linka - będzie mi łatwiej przy pierwszym poście wprowadzającym. Czy jest jeszcze ktoś, komu nie rzuciłem za statsy, złoto czy cokolwiek potrzebuje? Na PW dawać. Dziękuję. |
Mimo że piąta edycja jest elastyczna, to na dobrą sprawę każda oficjalna lub nieoficjalna wariacja zasad zmienia trochę rozkład akcentów i przy każdej któreś atuty czy opcje klasowe ucierpią lub się wzmocnią (zobacz, co by się działo przy massive damage i buildach nastawionych na jak największe obrażenia ;P). Grunt, żeby wszystko było jasne przed początkiem gry, wtedy gracze stworzą postacie odpowiednio do zasad. U mnie nikt nie brał atutu związanego z inicjatywą, bo wiedział, że zwyczajnie nie będzie go potrzebować. PS. Skasowałem stronę Strażnicy na Obsidian Portal, żeby mieć wolne miejsce na coś nowego. :) |
Ścięcie Background Proficiency uderza też w łotrów. Razem z rasą i tłem mogą mieć aż 7 biegłości! Nie wiem na co się zdecydować. Kto gra i kim? |
Gold dwarf - nature cleric - outlander PS. Akurat unikatowość łotrów polega na thieves' tools - ich jedynym konkurentem pod tym względem mogą być chyba tylko skauci z Unearthed Arcana. e. Jezu, jak się cieszę - nareszcie mam oryginalny kolorowy PHB. :) |
Ja się poddaję. Z moją wiedzą o świecie, klasach i realiach tylko bym przeszkadzał. Z resztą i tak wielka ekipa się zrobiła. Na delikatniejszych, znaczy na uczących od podstaw. Życzę udanego prowadzenia. A reszcie wspaniałej gry :-) |
Ja robię Human-paladyn. Też bym zostawił jak jest z tymi backgrundami. Wisienki rób tę czarodziejkę, bo i tak pełnej krasnoludzkiej drużyny nie będzie, za to u mnie szykuje się baba (a raczej chłop w skórze baby). ;) |
Cytat:
Psionik, z tego co wiem oprócz CB Amon gra Jusron, a Wisienki człowiekiem dragon sorcecer. Ja myślałem o człowieku warlocku szlachcicu, Archfey pact, ale postać CB mnie inspiruje do zrobienia krasnoluda (klasyczny ciężkozbrojny wojownik). Asmodian czyli jeżeli smoczy sorcecer ma żywioł które ma mało zaklęć (np. woda/lód w porównaniu do ognia) to można przerobić inne czary na ten żywioł, w sensie zmienić typ zadawanych obrażeń? |
Cytat:
Oj fajna klasa, ale jakoś siedzi mi ten krasnolud w głowie i nijak nie mogę podejść do łotra z tymi rzutami :) Melkor zgadajmy się na docu. Faerun to również miejsce na Thunder twins :) |
Krasnolud może być łotrem, czemu nie? |
Cytat:
Nie róbcie za wielu postaci czarująco-strzelających, bo sam w pierwszym szeregu nie będę stać. :kill2: Mimo skasowania strony "Strażnicy na Pograniczu" na Obsidian Portal, reaktywacja kiedyś tam jest możliwa. Przemyślę, jak wróci mi chęć na prowadzenie. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:57. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0