lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Vampire: Victorian Age] "Zbędny element" (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16250-vampire-victorian-age-zbedny-element.html)

Ratkin 16-06-2016 08:08

[Vampire: Victorian Age] "Zbędny element"
 
Ładownia statku była pełna zwłok. Część z więźniów jeszcze się co do tego faktu nie przekonała, toteż w zapadnięciu grobowej ciszy przeszkadzały jęki i zawodzenia. Szalejący na zewnątrz sztorm też nie pomagał. Większość ludzkich skorup pozostałych po kilkutygodniowym pobycie w tej celi śmierci siedziała już tylko skulona i nieruchoma, lub leżała pokotem zajmując każdy dostępny cal drewnianej podłogi. Resztę przestrzeni wypełniał odór potu, ekskrementów i rozkładu. Niektórzy z roztaczających ten ostatni, mieli już szczęście nie żyć…

Ładownia statku była pełna wyrzutków społeczeństwa. Dzieliła ją zbieranina złodziei, żebraków, włóczęgów, sodomitów, prostytutek obu płci oraz ich klientów. Sporo było też osób winnych tylko tego, że postradało zmysły w wyniku chorób, ubóstwa lub innych życiowych tragedii. Stosunkowo najmniej było prawdziwych złoczyńców, bo ci, według obowiązującego w imperium królowej Wiktorii prawa, zasługiwali na zdecydowanie szybszą, mniej bolesną i mniej upokarzającą od tego rejsu, karę śmierć. Kilku zwyrodnialców, owszem, się trafiło, ale to tylko dzięki temu, że system nie zawsze był wydolny i niektórzy z gwałcicieli i morderców przebywali tutaj skazani za kradzież jabłka ze straganu. Było też kilku irlandczyków...

Ładownia statku była pełna nowych obiektów do badań, które to Korona zdecydowała się przekazać dla dobra nauki swoim najtęższym umysłom, skupionym w kolejnych wyrastających jak grzyby po deszczu “przytułkach dla obłąkanych”, by odpowiedzieć na palące wszystkich praworządnych, zamożnych i właściwie urodzonych ludzi pytanie: Czy dało by się jakoś rozwiązać problem istnienia tych osób? Zwłaszcze teraz, gdy nie można już po prostu wysłać ich za ocean...

Ładownia była tym wszystkim. I była też pełna towaru, za dostarczenie którego z portów całej zachodniej Brytanii do Stornoway sowicie zapłacono kapitanowi Edwardowi Bratowitzowi. Jak każdy dobry przemytnik i były handlarz niewolników, wiedział on jak ubić dobry interes na ludzkim towarze. Jako członek Sabatu, wiedział też, że do portu w Stornoway, gdzie oczekiwano na ładunek zboczeńców, psychopatów i zwyrodnialców, dostarczy towar z najlepszego sortu…

[MEDIA]http://hoocher.com/Joseph_William_Turner/The_Slave_Ship_1840.jpg[/MEDIA]
Joseph William Turner - The Slave Ship


***

Witajcie. Postaram się krótko zwięźle i na temat: tia, jasne Sesja w realiach Vampire: Victorian Age. Gracze wcielają się w świeżo zawiązaną Sforę Sabatu. Sfora jest celowym wynikiem orgii jaką na wspomnianym w zajawce statku urządzili sobie chwilowo zaokrętowani Kainici. Kapitan okrętu i część załogi to ghule Sabatu. Mieliście kilka nocy na ogarnięcie się, naukę pożywiania i zaliczenie kompletnego fikoła jako że zamiast was zakopywać w ziemi przepychaliście się w masowym grobie w ładowni. Dla równowagi aż do momentu kiedy przy jednej z rybackich wiosek opuszczała was sfora-matka, w waszym przeistoczeniu było stosunkowo mało ognia. Właśnie oczekujecie na dopłynięcie do Stornoway, by móc rozpocząć swoją prywatną zemstę na kochającym was społeczeństwie. Słyszeliście o Jihadzie i odczuwacie jakąś wewnętrzną potrzebę żeby się przyłączyć, ale jeszcze się trochę wstydzicie.

Z ważnych głupot to tak: mechanika kompletnie w tle, wolałbym sesje pbf “w starym stylu” więc googledoca lub substytuty tylko do dialogów. Terminy standardowe czyli tydzień dla Was i 2-3 dni dla Narratora, czyli że niby dla mnie. Gramy w Świecie Mroku a nie w jeszcze bardziej deszczowej wersji wiktoriańskiego jUKeja - na przykład Stornoway w mojej wersji jest sporym miastem portowym a nie pipidówą na wyspie u wybrzeży Szkocji. W stu procentach z rzeczywistością zgadza się chyba tylko paskudna pogoda większą część roku. Czarny humor mile widziany. Można przesadzać z mrokiem, wiktoriańskością, spadzistodachowością i naturalizmem z gatunku syf i ubóstwo. Prosiłbym za to o nie przesadzanie z ewentualnymi elementami steapunkowymi - z mojej strony takowe też się trafią, ale zasadniczo gramy w Wampira a nie Maga ;) Sabat = 18+ ale nie róbmy tu galeri porno i gore, wierzę w Wasze poczucie dobrego smaku. W sesji Sabatu, dobre sobie... Znajomość podręczników niewymagana - znasz podręcznik podstawowy do którejkolwiek wersji Wampira? Starczy. Na PW od chetnych do gry chciałbym otrzymać KP w jakiejś czytelnej formie oraz opis postaci - konkretny, im zwięźlej tym lepiej. Tak z dziesięć zdań wystarczy żeby mi powiedzieć czy mi postać pasuje do sesji czy nie. Jak ktoś chce się uzewnętrznić z opowiadaniem detali na temat swojej postaci, ma na to czas i chęci, to fajnie, świetnie, jestem za, tylko potem, w postach. Co się sam będę męczył...

Dla koneserów przerośniętego systemu takich jak ja sam - na antagonistów i npców z innych systemów WoD zapewne traficie, ale z punktu widzenia graczy ta sesja to nie crossover. Podręczniki dodatkowe to ewentualna wspólna płaszczyzna od której odchodzimy tam gdzie nam to potrzebne do wspólnej dobrej zabawy. Nie zamierzam trzymać się zawartości żadnych sourcebooków niczym brytyjski beneficiarz cyca podatnika a przekombinować na karcie postaci i tak nie dacie rady. Oczywiście, zawsze możecie próbować, pod warunkiem że zmieścicie się w takie oto ramy:

Klan dowolny z dostępnych dla Sabatu, czyli darujcie sobie Giovanni, a tak to w zasadzie wszystko ma szansę, co najwyżej będę się musiał napić podczas czytania tego “special snowflake” zanim odpisze kulturalnie “czy to jedyny Twój koncept?” a potem z braku innych chętnych i tak przyjmę…

Atrybuty 7/5/3
Umiejętności 13/9/5
Pozycja 0 (tak, zero)
Pokolenie startowe: XII (tak, jak w Mrocznych Wiekach)
Dyscypliny: 3 (tak, trzy)
Punkty Wolne: 15
Ścieżka: Człowieczeństwo dobre sobie, boki zrywać albo maksymalnie 2 kropka NaNowejDrodzeNieŻycia czyli Ścieżce.
Wady i Zalety: do 7 punktów łącznie.

Szukam 3-5 graczy. Wolałbym skupić się na trójce graczy, no ale to Sabat i PBF więc trzeba się liczyć ze zgonami i olewactwem. Rekrutacja potrwa wstępnie dwa tygodnie od dziś.

Mira 16-06-2016 08:16

Masz moje kły, mości Ratkinie. :)

Znaki na ziemi, niebie i morzu wskazują na Lasombrę (macki, macki macki :whoaaa:)

Pytania:
Jaki mamy mniej więcej rok?
Czy można wydawać punkty wolne na Pozycję? (chodzi mi o Pokolenie)
Co z Charakterem? 7 pkt?

malkawiasz 16-06-2016 11:32

cześć
uh, tyle możliwości, i sabat, ojejku jej, prawie jak gwiazdka w czerwcu.
też się postaram:)

corax 16-06-2016 13:07

Yay!!! Kolejna WoDowa sesyja! Już nie wcisnę w kalendarzyk, ale na pewno będę stalkować. Trzymam mocno kciuki :)

Ratkin 16-06-2016 17:44

Pytanie: Co z Wadą Klanową Tzimisce?

Odpowiedź: Przywykniesz do pierwszej ziemii z którą będziesz miał styczność (skoro u Ventru wada nie oznacza wcale że muszą pić pierwsze czego się nachali, tylko "gust" wyrabia się nawet kilka nocy...). Klimatycznie chyba wypadałoby piasek z plaży ;) Polecam też Wadę z clanbooka Nosferatu, która powoduje że nie możesz spać spokojnie, jeśli w pobliżu niema zwłok. Masz jakąś inną interpretację, bo pasuje Ci do postaci - pisz, zapewne przejdzie.

Amon 16-06-2016 18:12

Cytat:

Napisał Ratkin (Post 642423)
pisz

Tak też uczyniłem. PW w skrzynce. :)

Ratkin 16-06-2016 19:59

Pytanie: Jaki mamy mniej więcej rok?
Odpowiedź: Jesień 1890

Pytanie: Czy można wydawać punkty wolne na Pozycję? (chodzi mi o Pokolenie)
Odpowiedź: Pokolenie owszem. Inne raczej ciężko bedzie uzasadnić.

Pytanie: Co z Charakterem? 7 pkt?
Odpowiedź: Tutaj bardziej jak Maskarada niż Mroczne Wieki: tylko 5 punktów bazowo. Żeby zacząć na Ścieżce a nie Człowieczeństwie trzeba na końcu tworzenia postaci mieć Siłe Woli 5 minimum. Jesli Scieżka wyjdzie wyzej niż 2 nadprogramowe punkty lecą w kibel, ale w trakcie sesji możliwe że będe nimi nagradzał za odgrywanie.

Morri 17-06-2016 11:06

Poszło PW z fajnym sucharem. Polecam, Piotr Fronczewski.


(borze świerkowy, ale dziś się mnie słabe teksty trzymają)

Leoncoeur 20-06-2016 13:38

Co z Tzimisiami?
Odpadają?
Bo nie wiem skąd ziemię skombinować (ułomność) w tym przypadku. Hehe. Chyba że dopuszczasz np motyw, że Trzymiś przemieniony na kupie dech w ładowni, porabał je na wióry i traktuje je jako podwójny substytut (wióry zamiast zienmi, z miejsca przemienienia zamiast pochodzenia :D )

//Edit.
sorka, z niewiadomych powodów umknął mi ten post na górze :)

Czy Tremere Antitribu (takoz inne Antytrybki) wpasowują się na starcie w motyw "muszę się napić"? :D

Pierwszy raz zagrac sabatnikiem, pierszy raz w Victorian Age. Odpuścić się tego nie da, a jak raz na tydzień to się wyrobię :)

Amon 20-06-2016 13:53

Cytat:

Co z Tzimisiami?
Odpadają?
Bo nie wiem skąd ziemię skombinować (ułomność) w tym przypadku. Hehe. Chyba że dopuszczasz np motyw, że Trzymiś przemieniony na kupie dech w ładowni, porabał je na wióry i traktuje je jako podwójny substytut (wióry zamiast zienmi, z miejsca przemienienia zamiast pochodzenia )
Leo, ktoś już wykorzystał podobny motyw, więc niestety nie byłbyś "orginal" :p

//Mira: Na forum piszemy po polsku i staramy się to robić poprawnie.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:08.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172