Wszystkie te pomysły wypiszcie proszę w kartach postaci. :) |
Cytat:
|
Cytat:
|
Edit: własnie znalazłem kawałek mówiący o tym że historia ta w tym settingu nie ma racji bytu, bo ród obarczony taką klątwa najpewniej zostałby wyrżnięty do nogi setki lat przed przygodą. O ile sam Awe potrafi się maskować, to potrafi to od stosunkowo niedawna, a jego przodkowie w ogóle nie mieli zdolności do rzucania iluzji. Trudno, poszukam czegoś innego ;) Clutterbane Jeśli po przeczytaniu tego co tu poniżej namodziłem przyjdzie Ci do głowy coś π * drzwi podobnego, co lepiej pasuje do świata przedstawionego, to daj znać. Edit 2: Clutterbane, tak czy siak prosiłbym o ocenę tego czy postać się nadaje, bo najpewniej zmienię po prostu rasę i to w jaki sposób objawia się klątwa rodowa. Dobra, Jako, że pomysł na postać mam już mi się jako tako wyklarował to podzielę się nim tutaj, zobaczymy, czy ma to ręce i nogi, bo pisze to ze szczątkową znajomością świata. Miałby to być tiefling Warlock o imieniu Awe. (Wiem, że oklepana kompozycja ;) ) Dwa słowa o historii Awe: Pochodzi z potężnej niegdyś ludzkiej rodziny, należącej do arystokracji. Jego przodkowie jednak ściągnęli na ród klątwę - jej przyczyny nie są do końca znane bohaterowi, gdyż różne podania podają różne jej przyczyny: od spłodzenia potomstwa z sukkubem po pławienie się w krwi ludzi składanych w ofierze bogini Feninva. Jedynymi wspólnymi mianownikami tych historii zdają się być przodek Awe, o imieniu Salxes oraz jego służba wspomnianej już bogini krwii. W wyniku klątwy wszyscy męscy potomkowie Salxesa są naznaczeni piętnem jego grzechów i stali się tieflingami. Awe nie mogąc pogodzić się z upadkiem jego rodziny, studiował przez lata wszelkie informacje, na temat przeszłości rodu. Pochłonęło go to całkowicie i wielu latach natknął się na księgę należącą do jego przeklętego przodka. Zawierała ona formuły pozwalające na sprowadzenie z niższych planów istoty nazywanej przez Salxesa 'Semyaz' lub 'Azazel'. Wszystko o czym pisał jego przodek, wskazywało na to, ze jest to potężna istota o wielkiej wiedzy, której zawdzięczał swoją moc. Pchany ciekawością Awe zdecydował się na wezwanie Semyaza, i zawarcie z nim paktu, gwarantującego mu dostęp do mocy przybysza z niższych planów, w zamian za swoją służbę. To właśnie za sprawą rozkazu demona Awe, odnalazł Bellit - kapitan Królowej Hebanowego Wybrzeża i zgłosił chęć przystąpienia do załogi piratów. Karta postaci (w budowie): Myth-Weavers Online Character Sheets |
Poniżej relacje Oscara: - Bellit udowodniła swoją wartość jako dowódca, czym zyskała sobie moją lojalność. - Alkohol sprawił, że zaprzyjaźniliśmy się z Anlafem. Nawet mimo tego, że na początku chciałem go zabić… - Każda piękna kobieta mnie rozprasza. Pech chciał, że na statku akurat znalazła się Ereszkigal. - Gdy sprawy przybiorą zły obrót, nie potrafię wyobrazić sobie lepszych towarzyszy niż Kilgore i Gurthak. Mam tylko nadzieję, że niewyparzone języki tych nieludzi nas kiedyś nie zabiją... - Katon to… dziwny osobnik. Mimo wszystko, wolę tego czorta mieć po swojej stronie. Możliwe, że jeszcze coś dopiszę w KP zanim sesja się rozpocznie, jeśli najdzie mnie pomysł ;) |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
e. Niejasność mogła brać się stąd, że FAQ napisałem jakby dla całej kampanii, z zamysłem, że kiedyś wrócicie do Dzikich Krajów. Wyspa Grozy jest poza regionem Dzikich Krajów, więc wspomniany "hejt" nie będzie dotyczył postaci przez długi czas. e2. Łap ciekawy background pod taką postać. ;) |
Dzięki, to co zaproponowałeś, brzmi fajnie. W takim razie biorę się za uzupełnienie całej reszty karty, jak skończę dam tutaj znać :) |
Cytat:
Przy tworzeniu postaci zacytowałem Gygaxa: Cytat:
e. Wygląda na to, że będziemy mieć dziewięciu graczy. :) Zakładałem zarówno i scenariusz pesymistyczny, jak i hurraoptymistyczny (kilkanaście zgłoszeń), ale obecna liczba mnie w pełni satysfakcjonuje. Czekam więc jeszcze tylko na zgłoszenie Komtura i trmv i możemy zaczynać. |
U mnie brakuje jeszcze ekwipunku (choć nie wiem czy będzie okazja go odzyskać), początkowego posta i bonds z resztą graczy. Ach i jeszcze bóstwa nie wybrałem, ale mam za to dwie ułomności szarlatana, bo były takie fajne że nie mogłem się zdecydować na jedną. ;) |
Cytat:
Z drugiej strony przedmioty radzę szanować, bo o solidne zamienniki będzie trudno. e. A, i nakupujcie proszę healer's kit, jak ktoś ma wolne gp (5 gp za 1 zestaw) - jeden zesaw ma dziesięć użyć, więc jak się zdarzy taka niefortunna sytuacja, że w walce zostaniecie wszyscy ranni (np. trafieni fajerbolem), to prawie cały zestaw idzie za jednym razem. A gdy zabraknie krótkiego odpoczynku, wtedy dopiero przekonacie się, co to prawdziwy survival. :devil: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:27. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0