lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Traveller] Chrysomallos (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16534-traveller-chrysomallos.html)

Mira 07-10-2016 10:37

Dostałam TAS Membership pytanie co ja z tego mogę mieć w trakcie sesji? Przewidziano strefę spa? xD

Slan 07-10-2016 12:09

O i ja też przyłączam się do pytania? Mam 3 periodowego dyletanta z tym i Shipshare.

Kivan 07-10-2016 14:19

Witam

Pytanko mam: czy jest jakaś lista planet, z których można wybrać pochodzenie? (Bo nigdzie nie mogę znaleźć)

Pozdrawiam
K.

Dhratlach 07-10-2016 15:22

@Kivan, magia jest taka, że planetę możesz sobie stworzyć jaką pragniesz. Galaktyka jest duża ;)

Kivan 07-10-2016 15:33

@Dhratlach

Kwestia jest taka, że to moja pierwsza styczność z tym systemem i nie wiem jak się za to zabrać nawet.

Poza tym cała reszta tworzenia postaci wygląda dosyć jasno.

Mira 07-10-2016 15:38

Mi to tak wytłumaczono, że chodzi głównie o wskazanie cech charakterystycznych tej planety, z czego potem są dwie umiejki.

Możliwe opcje masz w poradniku do tworzenia.

Baird 07-10-2016 16:17

Kivan w mojej karcie jest lista ważniejszych planet z moich okolic, jeszcze nie pełna, ale możesz się nimi posiłkować.

Co do Shipshare to Autumm pozwalała zamienić to na kasę lub inne pojazdy (jakiś samochód lub coś takiego). Nie wiem jak Nowi MG chcą to rozwiązać, ale jest to dobry sposób.

Kivan 07-10-2016 17:56

Cytat:

Napisał Mira (Post 665844)
Mi to tak wytłumaczono, że chodzi głównie o wskazanie cech charakterystycznych tej planety, z czego potem są dwie umiejki.

Możliwe opcje masz w poradniku do tworzenia.

Dziękuje.

Cytat:

Napisał Baird
Kivan w mojej karcie jest lista ważniejszych planet z moich okolic, jeszcze nie pełna, ale możesz się nimi posiłkować.

Popatrzę i się zastanowię. Dzięki również.



Kolejne pytanie:

Na events wylosowałem:

Cytat:

6 - You are assigned to an assault on an enemy fortress. Throw Melee or Gun Combat 8+ and gain Tactics (military) or Leadership if you succeed. If you fail, you are injured and lose 1 point from any physical characteristic.
Wybrałem rzut na Gun Combat (Bo posiadam Gun Combat - 0)

Rzut: 2d6 = 7

Pytanie jest następujące, czy to jest zwykły test umiejętności Gun Combat (7 + 0 = 7), czy to jest test na atak (Co by oznaczało, że dodaje jeszcze modyfikator z DEX)?


Jeszcze jedno pytanie:

W waszej instrukcji pisze, że Army /Navy/ Marines może rzucić dodatkowo na Comission. Natomiast podręcznik twierdzi, że można rzucić albo na Advancement, albo na Comission. To jest Wasza intencjonalna zmiana zasad? Której wersji się trzymać?

Dhratlach 07-10-2016 18:15

Tak, dodajesz/odejmujesz modyfikator z cechy, bo test jest standardowy.

Nie, według podręcznika rzuty na commission są opcjonalne. Nie ma zapisku o tym by było albo advancement, albo commission.

Kivan 07-10-2016 18:20

Cytat:

Napisał Dhratlach (Post 665870)
Nie, według podręcznika rzuty na commission są opcjonalne. Nie ma zapisku o tym by było albo advancement, albo commission.

Poniżej cytat z podręcznika(dokładniej na stronie nr 5 jest po prawej ramka Character Generation Checklist):

Cytat:

8. a. Roll for Advancement
b. If you succeed, choose one of the skills and training
tables for this career and roll on it. Increase your Rank
and take any bonus skills from the Ranks table for this
career.
c. If you roll less than the number of terms spent in this
career, you must leave this career.
d. Military characters (Army, Navy, Marines) can roll for
commission instead of rolling for advancement.

Wyraźnie pisze: "instead".


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:32.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172