Egzio i Cattus - na pewno zagracie :) Rozważam jeszcze jedno KP ale to już jutro oficjalne komunikaty, a przez weekend komentarze i start samej sesji :D W komentarzach, które to najpewniej w sobotę dowiecie się szczegółów wszelakich :) i chyba tyle z mojej strony :) jutro tylko potwierdzę tutaj trzecią osobę(albo i nie) i poszło :D |
Super! Czekam na start! :) |
Dałbym radę się jeszcze załapać już po starcie sesji, gdybym przysłał KP w poniedziałek? Chciałem napisać coś wcześniej, ale miałem dość aktywny tydzień, a weekend będzie jeszcze gorszy. Bo rozumiem, że górny limit graczy jeszcze nie został osiągnięty? ;) |
nie został i napisać możesz do poniedziałku ;) |
Siemka, można jeszcze dołączyć jakbym dzisiaj wieczorem, ewentualnie jutro podesłał kp? |
Dobra ludki, więc ostatecznie niech będzie: do piątku przedłużam rekrutacje. I ani dnia dłużej. W piątek 23:59 zamykam ostatecznie i definitywnie. no :D |
No trudno. :D Jak idą przygotowania? Piszesz już jakiegoś otwierającego posta? |
Dziękujemy one_worm :D Mam zamiar zagrać Argonianem walczącym włócznią, ale raczej nastawiony bardziej na ciche działanie. Ewentualnie magic/stealth. Ale tu zaraz dwa pierwsze pytania: 1. Czy w Twojej sesji Argonianie mogą nosić buty? :D Bo nie wiem czy skupić się konkretnie na lekkiej lub średniej zbroi czy dorzucić też "Bez zbroi". 2. Jak już przy ubraniach/zbroi jesteśmy, jak działa pancerz? Redukcja obrażeń zależna od rodzaju zbroi i umiejętności? 3. Argonianie mają +15 rasowo do Atletyki, ale wspominałeś, że wywalamy ją razem z Akrobatyką. Czy zamiast tego mogę dać np. do Włóczni +15 (zamiast +5 rasowego), a na miejsce +5 Włóczni jakąś inną, pasującą do konceptu postaci umiejętność? |
Gram khajiitem więc będzie ciekawie. Przynajmniej argonianie nie mają powodów aby pałać miłością do jagodowych elfów, więc myślę że znajdziemy jakąś płaszczyznę porozumienia. ;) Początkowo myślałem nad argonianinem, ale jakoś mi przeszło. A mogliśmy być z jednego gniazda... :D W morku była taka książka: Konkurs płatnerzy. Jakoś tak mi się skojarzyło przy okazji jaszczura i tej włóczni. MGu chyba nie musimy wszędzie biegać na bosaka? W Morrowinidzie nie było takich przedmiotów bo trzeba by zrobić masę dodatkowych modeli. Wydaje mi się że również z tego powodu w Skyrimie Argonianie i Khajiici mają te same modele i animacje co reszta ras. Nie ma to jak iść na łatwiznę. Wydaje mi się że w jakiejś poprzedniej części był artefakt: Buty Khajiita, który pasował tylko na futrzaki ale głowy nie dam. Za takimi rzeczami grzebałem lata temu, jak zagrywałem się w morka. Ja to widzę tak że po prostu ktoś grający tymi problematyczniejszymi rasami będzie miał trudności ze znalezieniem czegoś na nogi w samej grze. Najrealniejsze będzie ściągnięcie ich z truchła jakiegoś podobnego nieszczęśnika, albo znalezienie sobie rzemieślnika który zrobi je specjalnie dla ciebie. Tyle niedobrze że pewnie większość będzie dunmerami, co nie wpłynie pozytywnie na cennik. Z drugiej strony na Vvandrefell mają sporo niewolników z tych dwóch ras, więc jakieś sandały i tym podobne powinny się trafiać. Głupio by było gdyby co chwile trzeba kupować nowego niewolnika do takiej kopalni bo poprzedniemu starły się nogi. :D Może być tez taka kwestia że stopy rzeczonych ras mogą być odporniejsze i dopóki nie ma -20 stopni, albo teren nie jest przesadnie trudny, jak ostre skały czy kamienista pustynia to spokojnie można popylać boso. Ja sam lubie śmigać bez butów po lesie, a mam zupełnie normalne stopy (jedynie trzeba uważać na szyszki bo bywają bardzo zabawne, a ostre kamyki też dają radę). To jaki masz plan, one_wormie? Matrixie, ja właśnie zamieniłem dwie umiejki na bardziej przydatne bo też w rasowych miałem atletykę i akrobatykę. Jak robiłem KP to zaproponowałem dwie inne i przeszło. No i to działanie pancerza też mnie interesuje. |
to po kolei ;) 1. Niech będzie, że rasy zwierzęce mogą nosić i hełmy zamknięte i buty- u mnie tak jest więc i tutaj niech będzie :) 2. Jak będziecie coś zamieniać to dać gotowca, po prostu- tak jest najłatwiej omawiać sprawy :) Wstępnie jednak tak- możesz Matrix dokonać takiej zmiany. Post pojawi się i coś tam skrobię- ale to po starcie sesji. Najpierw będą komentarze :) i jak działają pancerze. No to tutaj proszę o chwilę skupienia. Bo będzie od razu wytłumaczona po króćce mechanika (bez zgłębiania się w szczegóły- te w komentarzach) 1. Każdy gracz może wykulać krytyka- czyli przedział wyniku 1-10. (To krytyczny sukces, krytyczny pech to równe 100). Żeby móc kulać krytyki trzeba mieć w danej cesze co najmniej 31 punkcików. Każdy pancerz, istotnie redukuje obrażenia. Jednak to trochę bardziej wesołe :) Gdy zostaniemy zaatakowani dostajemy jakieś tam obrażenia. W zależności czy posiadamy dany pancerz na sobie możemy kulać na wybronienie obrażeń. Jeżeli nam nie wyjdzie to dostajemy pełne obrażenia, jeżeli nam wyjdzie to tylko połowę obrażeń, a jeśli będzie to "krytyk" na obronie to do tego odejmujemy największą kość obrażeń. (czyli np. z wyniku 1,2,10 na obrażenia odejmujemy 10). Oczywiście to nie koniec imprezy, bo każdy pancerz ma rodzaj (średni, lekki i ciężki) oraz materiał z jakiego jest wykonany- a posiadanie całego kompletu np. chitynowego pancerza zapewnia dodatkowe i inne właściwości niż ccały set szklany. No i są pancerze legendarne, które wymykają się normalnej klasyfikacji (albo sety albo pojedyncze elementy). Zady i walety poszczególnych klas i rodzajów pancerza pojawią się szerzej w komentarzu :) Jak działa Bez Zbroi? Jak pancerz (bo każdy działa tak samo) ale będzie różniło się to "niuansami" np. Bez Zbroi umożliwia noszenie wzmocnionych ubrań (wzmocnienia tylko na organy witalne, do tego maskowanie pancerza to 99% czyli o ile z tego czy innego powodu nie biegamy na golasa to zawsze mamy pancerz). No to chyba tyle :) Jakieś pytania to pytać, ale szerzej omówione zostanie to w komentarzach do sesji . |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:45. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0