lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [oWod, Sabbat DA] Nowy świat, 18+ (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16830-owod-sabbat-da-nowy-swiat-18-a.html)

Mi Raaz 19-01-2017 16:55

Cytat:

Napisał Mike (Post 690250)
Jak dasz mienie na 5, znajomych na 5, sługi na 5 i coś tam jeszcze to łatwo nie będzie ruszyć takiego.

Dołóż do tego 6 krop prezencji, 5 krop trzody i napchaną charyzmę. Będę trzymał kciuki za Twoją postać.

Jak już dotrę do chaty to wyślę historię i kartę ;)

Mike 19-01-2017 17:21

Dlatego pytam. Po co produkować postać, którą nie leży mg? Po co ma kombinować jak przyciąć kropki w sesji?

Taki społeczny kombajn sprawdzi się w sesji strategicznej gdzie zarządzą się całymi stadami popychadeł. A będzie kulą u nogi dla MG w sesji np. szpiegowskiej.

Seachmall 19-01-2017 17:31

Czy tylko ja tam mam, że nie patrzę na każdą sesję przez pryzmat "Jak tu zrobić przekoksa, aby rządzić wszystkimi?"

Zrób postać, którą będziesz wstanie należycie odegrać, a mechanika weź bardziej dla smaku. Zacznij od tego KIM ta postać jest, a nie CO potrafi.

Zell 19-01-2017 17:31

@Mike

Cytat:

Nie gwarantuję, że postać zachowa wszystkie dobra na wieczność lub też że ich nie straci od kopa na starcie.
Cytat:

Zakładać też trzeba pewną mobilność postaci w świecie ogarniętym histerią
Sądzę, że te dwa cytaty oddają sprawę.

Eleishar 19-01-2017 20:14

Może spróbuję swoich sił, wracając na forum po okresie nieaktywności. Zwłaszcza że jedyna sesja w której obecnie biorę udział jest, jeśli się nie mylę w zawieszeniu.

PS: Część "ścieżek sabatniczych" istniała przed nastaniem Sabatu, zwyczajnie tam występują one częściej niż w "normalnym" wampirzym społeczeństwie.

Mike 19-01-2017 22:27

Cytat:

Sądzę, że te dwa cytaty oddają sprawę.
Nie oddają :) Skoro jest groźba stracenia czegoś na starcie, bo nie pasuje to mg. To prościej chyba jest jak mg powie czego nie brać, bo nie pasuje do koncepcji i tyle.

Cytat:

Zrób postać, którą będziesz wstanie należycie odegrać, a mechanika weź bardziej dla smaku. Zacznij od tego KIM ta postać jest, a nie CO potrafi.
Nie wiem, czy ktoś się zorientował, że zadaje te pytania by nie psuć szyków Corax. Po co ma główkować, jak utrącić to czy tamto?

Miałem koncept głowy szlacheckiego bogatego i poważanego rodu, tu wspomniana kasa, znajomości itp. pasuje idealnie. Pewna mobilność? Nie ma problemu, szlachcic zabiera ze sobą 200 konnych uzbrojonych po zęby. Pytanie czy mieści się to w koncepcji mg, czy nie będzie musiała wymyślić tajemniczej biegunki dziesiątkującej 198 konnych :)

corax 19-01-2017 23:02

Cytat:

Napisał Mike (Post 690414)

Miałem koncept głowy szlacheckiego bogatego i poważanego rodu, tu wspomniana kasa, znajomości itp. pasuje idealnie. Pewna mobilność? Nie ma problemu, szlachcic zabiera ze sobą 200 konnych uzbrojonych po zęby. Pytanie czy mieści się to w koncepcji mg, czy nie będzie musiała wymyślić tajemniczej biegunki dziesiątkującej 198 konnych :)

Zależeć to będzie od ozdobników przesłanych do MG... ;)

Mike, serio, twórz, kombinuj jak Ci w duszy gra. Chcesz mieć 200 ludzi uzbrojonych po zęby, to miej :)

Gracze mogą wszystko, MG tylko wyciągnie konsekwencje ;)

Listę big fishów wrzucę jutro.

Amon 20-01-2017 15:06

Wysłałem też :> :)

corax 20-01-2017 17:18

Amon: mam, odpisałam :)

Do posta z rekrutą wrzuciłam link do gdoca z NPCami. Resztę możecie tworzyć wedle własnego wymysłu.

Aiko 22-01-2017 22:52

Też bym coś podesłała ^^


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:58.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172