Cytat:
Co do poziomów cech, będą mi one po prostu potrzebne do rzutów kośćmi, nie zastanawiałem się nawet nad tym, który poziom odpowiada któremu stopniowi wtajemniczenia. Tak na szybko, powiedziałbym że wygląda to następująco: 1-3 początkujący 4-6 amator 7-9 doświadczony 10-12 specjalista 13-14 wyjątkowe umiejętności 15 mistrz |
Pytania z mojej strony: Czy wiedza o broniach palnych to dosłownie: jak złożyć/rozłożyć karabin, za który spust pociągnąć, etc? Pytam, bo przy ich galaktycznej ilości to miałoby sens, a mamy też statystykę percepcji, która trochę brzmi jak szansa na trafienie w przypadku strzelaniny? Zauważyłem też brak umiejętności odpowiedzialnej za materiały wybuchowe, demolitions jak to w kotorze nazywali. Czy przyjmujemy, że nasze postaci się specjalnie takimi rzeczami nie zajmują, bo to w sumie więcej miesza w sesji niż pomaga? |
Cytat:
Cytat:
|
Jeśli komuś taka informacja potrzebna, to tworzymy z Gormogonem braci, dwóch pilotów - on byłego Imperialnego, ja "cywila". |
Czy jest sens rozbijać się na walkę wręcz i walkę bronią? nie lepiej po prostu stareńkie ww do wszystkich takich akcji? |
Nie :P |
ok ;p |
Broń białą mogą ci zabrać, co jest w miarę groźną słabością postaci. Z kolei walka wręcz nie jest aż tak efektywna w świecie gwiezdnych wojen: jak już chcesz używać karate na wookich polecam wrzucić kilka punktów w moc, aby mieć jakieś argumenty dlaczego twój kopniak miał cokolwiek zdziałać. Ja zrobię jakiegoś bounty huntera nałogowca z punktami w inżynierię. |
Cytat:
|
Nie tylko ex-Imperialni u Sawa mogą czuć pewien dyskomfort. ;) Zresztą to podobno neofici są najbardziej zaślepieni. :P |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:42. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0