Lord Cluttermonkey | 26-04-2018 08:04 | Cytat:
Napisał MatrixTheGreat
(Post 784322)
Mastiffy, poplecznicy, magiczne przedmioty lub "how to cheese a dungeon". :D Przynajmniej nie będę miał wyrzutów sumienia zabijając postacie. :)
Nad cenami henchmanów muszę się zastanowić jak wrócę z pracy. | Najpierw zabijaj mastify. :)
Zostawiłem sobie 73,3 gp do wydania na taki drobny adventuring equipment - ogarnę to już pewnie po majówce. Postać jest gotowa, ale mam jeszcze dwa pytania.
Jako student of war zostałem... szewcem, więc pytanie, czy mogę (i pozostali przy okazji) zacząć z "dopalonymi" butami: Cytat:
Maintain Shoes. As part of a long rest, you can repair your companions' shoes. For the next 24 hours , up to six creatures of your choice who wear shoes you worked on can travel up to 10 hours a day without making saving throws to avoid exhaustion.
| Cytat:
Craft Hidden Compartment. With 8 hours of work, you can add a hidden compartment to a pair of shoes. The compartment can hold an object up to 3 inches long and 1 inch wide and deep. You make an Intelligence check using your tool proficiency to determine the Intelligence (Investigation) check DC needed to find the compartment.
| i czy mogę w nich ukryć sztylet? Nożyk na trzy cale to już niebezpieczna broń. :) PS Jakby któryś z graczy chciał zrobić bonda między postaciami albo jakąś dłuższą historię - zapraszam. W końcu jacy BG będą w drużynie to jedno, a relacje między nimi to drugie (i z punktu rolpleja ważniejsze). :nordic: |