lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Warhammer 2.5] Kampania: Man - o'- War Część I: Na północnych wodach. (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/17922-warhammer-2-5-kampania-man-o-war-czesc-i-na-polnocnych-wodach.html)

Baird 24-05-2018 18:30

[Warhammer 2.5] Kampania: Man - o'- War Część I: Na północnych wodach.
 
Latem 2626 siły tzara Pyotra przebiły się przez defensywę dawi zharr na wschodnich stokach Gór Krańca Świata. Kislevskie wojska wraz z sojusznikami z Karak-Kadrin co prawda przepędziły krasnoludy chaosu z powrotem na Mroczne Ziemie. To nie był jednak koniec wojny, Tzar ufortyfikował pozycje Kislevu. Kilka tygodni później w Erengradzie huczało od wieści. Tzar nakazał wydawanie listów kaperskich wszystkim chętnym., w zamian korona zabiera 15%. Wielu śmiałków ruszyło do portów zaciągając się gdzie to możliwe. Szybki zarobek na morzu kusił nawet tych co z morzem mieli niewiele wspólnego.

Jesienią 2626 kapitan Czarnovsky z pokładu "Visly" dołączył do grona kislevskich korsarzy. Pozostało jedynie skolekcjonować załogę galeonu.

Karty postaci na mechanice 2 edycji WFRP.
2 profesja z 300 PD na rozwinięcia. Zamiast 2k10 macie do rozdysponowania 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13 bez Łaski.
2.5 w tytule sesji to Percepcja z Ultimate Warhammer i Cechy Przywódcze, które dają bonus do Dowodzenia itp., ale to sam wam w karty dopisze.
Rasy z tego dokumentu.

Wszystkie Profesje z oficjalnych podręczników. Przy czym postacie będą oficerami na okręcie, więc warto by umiejętności to odzwierciedlały. Umiejętności i zdolności z drugiej profesj. Przy wyborze x albo y wybieracie oba.
Zgłoście się w temacie żeby dostać rzuty na żyw i Pp

Wyposażenie z pierwszej i drugiej profesji +50zk. Nie bierzcie prowiantu. Lepiej pancerz i broń.

Miejsc w kampani dla 6 graczy. Będzie to liniowa sesja drogi.

E: Tępo tydzień dla graczy, 3 dni dla mnie, ale jeśli będzie szybciej szło to zmienimy.

Teraz trochę fluffu.
Rok kampanii 2626, mija wiek od burzy, która potoczyła się inaczej niż ją pamiętamy.
Bretonia ma muszkiety, Kislev odbił Krainę Trolli i toczy wojnę z Krasnoludami Chaosu. W Imperium wojna domowa, a w Estalii płonie ogień Solkana. Tileę i Księstwa Graniczne zalewa Łomot orków ze Złych Ziem.

Bohaterowie należą do gildii żeglarzy i przewoźników w Erengradzie. Jak i dlaczego to zostawiam graczom. Nie musi być dużo.
Przygoda rozpocznie się w karczmie.

Koniec rekrutacji 15 czerwiec lub gdy zbiorę 6 graczy.

Statek to "Visla", galeon z 50 działami. BG mogą być oficerami już służącymi na okręcie.

*O oficerach Visly

Kwatermistrz, Zbrojmistrz, Nawigator, Medyczny, Bosman, Kapelan, to taki wishlist od MG jeśli o karty chodzi :D Może też będzie to inspiracją dla was.

E: Kwatermistrz zarządza finansami załogi. Wydaje żołd, pilnuje zapasów wody, prowiantu. Handluje zrabowanym towarem i legalnym transportem. Oprócz tego rozstrzyga spory między kapitanem i załogą.

Zbrojmistrz to władca pokładu działowego. Jego zadanie to utrzymanie wszystkich 50 dział i balisty z górnego pokładu w najlepszym stanie. Zbrojmistrz czówa nad zapasami prochu i inspekcje broni załogi. Dodatkowo dowodzi ostrzałem podczas bitew morskich.

Nawigator, Mistrz Żagli wyznacza trasy, oprócz tego pełni obserwacje z bocianiego gniazda. Polecam czaromiota z nawigacją.

Oficer Medyczny czyli Cyrulik łata żołnierzy, a jeśli ma narzędzia to też statek. Medyk odpowiada też za utrzymanie wysokich morali i niski punktów obłedu.

Bosman czyli pierwszy oficer tak jak sierżant dowodzi grupą abordażową. Jego obowiązki to utrzymywanie porządku na statku.

Kapelan łata to czego Medyk nie jest w stanie. Statek nie ruszy z portu bez błogosławieństwa, oprócz tego duchowny wskazuje kompas moralny na morzu.

*O okręcie i jego kapitanie

Czarnovsky to prywaciarz od kilkunastu lat, najpierw służył w Księstwach, tam wyrobił patent bosmana, na Sartosie zdobył swój pierwszy okręt i rangę kapitana.

Visla to galeon wykonany dla admirała Ivana Trzebinki w 2618. Statek przechodził z rąk do rąk w politycznej grze Erengradu, aż w końcu trafił do Czarnovskych w 2623.
Załoga Visly składa się z ~250 wilków morskich, z czego jakieś 60% to obsługa dział na okręcie. Visla jest wyposażona dodatkowo w balistę. Ponadto na okręcie można zamontować moździerze, a na górnym pokładzie zawsze znajdzie się miejsce na kilka dodatkowych dział.

*O trasie i podróży

Zaczynamy w wspomnianym Erengradzie. Jak się łatwo domyślacie w pierwszej części odwiedzimy ziemię Kislevu, Norski, Jałową Krainę jak i kilka innych miejsc. Mimo że sesja drogi i dość liniowa to będzie SPORO eksploracji i kilka "lochów" do zwiedzenia. W końcu statek to nie więzienie, a pływająca forteca.

Ja ze swojej strony zachęcam do przygody.
Nie ma konkursu kart więc kto pierwszy ten lepszy.

OTRZYMANE KARTY.
Raging - Ogr Sierżant (Bosman)
Druidh - Człowiek Kapłan (Kapelan)
Gladin - Krasnolud Inżynier (Zbrojmistrz)

Phil 24-05-2018 22:12

Jakie tempo odpisów?
Jaki jest zakres obowiązków kwatermistrza?

hen_cerbin 24-05-2018 22:28

Sesja Bairda. Ha, będzie się działo. Żebym jeszcze miał czas...

e: ale medyk korci;)
Mam sporo materiałów o szkorbucie z poszukiwań do innej sesji.

Baird 24-05-2018 22:28

Phil odpowiedz wedytowałem

Phil 24-05-2018 22:35

Dzięki, na taki mniej więcej zakres liczyłem. Zainteresowany, choć historia prowadzonych przez ciebie sesji trochę zniechęca.

Baird 24-05-2018 22:43

Tym razem mam scenariusz

Raging 25-05-2018 18:04

Umiejętności i zdolności z drugiej profesj. Przy wyborze x albo y wybieracie oba. Czy to znaczy że zaczynamy na 3 profesji, czy że z 1 profesji mamy wybrać obie.

Baird 25-05-2018 21:00

Tworząc postać zaczynasz na profesji podstawowej. Macie z niej WSZYSTKO, na drugą (zaawansowaną) profesje przechodzicie bez wydawania PD, z drugiej profesji wszystko bez Cech, na te macie 300 PD.

Mam nadzieję że odpowiedziałem na twoje pytanie Raging, jeśli nie to pisz na PW.

Eleishar 26-05-2018 01:49

Nadal nikt o ogry nie zapytał? ;P
Ja mam jedno wielkie WTF w głowie od momentu jak je zobaczyłem na docu.

Baird 26-05-2018 02:56

Hehe. Ogry są w księdze spaczenia o ile dobrze pamiętam. Ja tam tę rasę lubię, a i gra się nimi ciekawie.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:49.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172