Cytat:
|
Przy tej opcji obgadać trzeba... to w końcu statek drużynowy. |
W takim razie kilka moich propozycji poniżej 120,000 cr (przy założeniu, że nie chcemy niby-Sokoła albo niby-Slave I i weźmiemy coś mniej oklepanego od YT-1300 i Firespraya). Link do Wookiepedii pod nazwami statków. Kolejność losowa. YT-1210 (Suns of Fortune, str. 112) Pierwszy kuzyn Sokoła (YT-1300) na liście. Cena/rarity: 120,000/5 Załoga/pasażerowie: 2/4 Plusy: Bardzo szybki, na równi z myśliwcami, niemało miejsca na ładunek. Minusy: Słaby pancerz, mniej miejsca na ładunek, pasażerów i przeróbki od innych YT. Drogi, po zakupie nie starczy kredytów na przeróbki. YT-2000 (Fly Casual, str. 60) Drugi z kuzynów Sokoła. Cena/rarity: 120,000 cr/5 Załoga/pasażerowie: 2/7 Plusy: Dużo miejsca na ładunek i przede wszystkim pasażerów, dużo miejsca na przeróbki, zwrotny, solidny pod każdym względem. Minusy: Drogi, po zakupie nie starczy kredytów na przeróbki. Lekki frachtowiec klasy Starlight (Fly Casual, str. 56) Duże skrzydło i elegancki, długi kokpit. Cena/rarity: 69,995 cr/5 Załoga/pasażerowie: 2/6 Plusy: Dużo miejsca na pasażerów i przeróbki, bardzo tani (sporo kredytów pozostanie na modyfikacje). Minusy: Niezbyt dużo miejsca na załadunek. Lekki frachtowiec Gymsnor-3 (Fly Casual, str. 58) Latająca wykałaczka. Cena/rarity: 80,000 credits/6 Załoga/pasażerowie: 2/4 Plusy: Dużo miejsca na ładunek i przeróbki, tani (sporo kredytów pozostanie na modyfikacje), można odczepić kokpit i wykorzystać go jako kapsułę ratunkową. Minusy: Beznadziejny pancerz, bardzo mało zwrotny. Lekki frachtowiec Gymsnor-4 (Fly Casual, str. 59) Kolejne skrzydło z kokpitem. Cena/rarity: 95,000 cr/6 Załoga/pasażerowie: 2/4 Plusy: Dużo miejsca na ładunek i przeróbki, dosyć tani (trochę kredytów pozostanie na modyfikacje), można odczepić kokpit i wykorzystać go jako kapsułę ratunkową. Minusy: Mało zwrotny (choć lepiej niż Gymsnor-3). Ghtroc 720 (Enter the Unknown, str. 62) Nieślubne dziecko Sokoła Millenium i żółwia. Cena/rarity: 112,000 credits/8. Załoga/pasażerowie: 2/10 Plusy: Bardzo silny pancerz, bardzo dużo miejsca na ładunek i pasażerów. Minusy: Niezbyt zwrotny, mało pieniędzy pozostanie na modyfikacje; jeśli Jacques też ogranicza statki do max. rarity 6, to przy 8 ten jest niedostępny. E-9 Explorer (Enter the Unknown, str. 61-62) Duży statek zwiadowczy. Cena/rarity: 120,000 cr/6 Załoga/pasażerowie: 4/4 Plusy: Dobry pancerz, pomieści sporo ludzi, dużo miejsca na przeróbki Minusy: Niedużo miejsca na ładunek, drogi (po zakupie nie starczy kredytów na przeróbki), słabo nadaje się dla ekipy z jednym tylko pilotem. YT-1000 (Enter the Unknown, str. 64-65) Trzeci i ostatni kuzyn Sokoła. Cena/rarity: 75,000 cr/5 Załoga/pasażerowie: 2/4 Plusy: Dużo miejsca na ładunek i modyfikacje, tani (sporo kredytów pozostanie na modyfikacje). Minusy: Słaby pancerz. YG-4210 (Enter the Unknown, str. 64) Dziadek Sokoła Millenium. Cena/rarity: 85,000 cr/7 Załoga/pasażerowie: 2/12 Plusy: Bardzo dużo miejsca na pasażerów, dużo miejsca na ładunek i przeróbki, tani (sporo kredytów pozostanie na modyfikacje), spoko pancerz. Minusy: Niezbyt zwrotny, jeśli Jacques też ogranicza statki do max. rarity 6, to przy 7 ten jest niedostępny Lekki frachtowiec HWK-1000 (Fly Causal, 59) Cena/rarity: 120,000 cr/10 Załoga/pasażerowie: 2/4 Plusy: Niesamowicie szybki i zwrotny, dobre miejsce na ładunek i dużo miejsca na przeróbki. Minusy: Drogi, po zakupie nie starczy kredytów na przeróbki, jeśli Jacques też ogranicza statki do max. rarity 6, to przy 10 ten jest niedostępny. Tyle, jeśli chodzi o solidne statki w naszym limicie cenowym, chyba że Jacques zaakceptowałby zasady kupowania używanych statków z forum FFG. Głównym problemem jest moim zdaniem miejsce dla pasażerów - przy drużynie 8 graczy pozostają tylko YT-2000, Starlight, Ghtroc 720, E-9 i YG-4210. Jeśli jeszcze więcej, to odpadną też E-9 i Starlight. |
Jeśli chodzi o temat statków sądzę, że skoro gramy pod Grakkusa to najlepszy byłby jakiś przemytnik... czyli po załadowaniu ekipy optymalizacja powinna iść pod spierniczanie. |
Źle do tego podchodzisz :) Najpierw to trzeba przejść się po kosmoporcie i wybrać co nam się podoba, potem sprawdzić zabezpieczenia i wartowników. A potem się wprowadzić i udać w baardzo szybki lot testowy :) Plusy: żadne rarity nie jest problemem. Nie ubywa kredytów na modyfikacje. Co więcej już pewnie są losowe modyfikacje. Minusy: wyrok śmierci w zwieszeniu, chwilowy brak możliwości powrotu w to miejsce przez jakiś czas. Psychofani lecący za nami przez galaktykę. |
To jest etap tworzenia drużyny czy jakoś tak, więc juma nie wchodzi w rachubę. |
Bałbym się lecieć czymś ukradzionym w publicznym kosmoporcie na Nar Shadda. ;P |
Cytat:
|
To chyba jednak zadowolimy się złomem. :D |
Tymi słowami łamiesz serce MG, a on trzy dni wymyślał intrygę z kradzieżą statku Grakkusa :P |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:59. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0