Wybacz Micas, praca. Nie miałem kiedy pomyśleć nad rozwiązaniem. Wpadło mi w sumie jedno proste. Mamy w Shadowrun taką opcję mechaniczną jak life modules. Na ich bazie poskładać postać, co będzie jakimś punktem zaczepienia co kto umie. Atrybuty tu chyba drugorzędne znaczenie mają, ktoś jest albo w czymś dobry, albo nie. Dalej sobie już można jechać na tych sekretnych technikach Mistrzów Gry ;) |
Ja tak tylko nadmienię, że nigdzie nikomu nie zabroniłem tworzenia kart postaci w oparciu o mechanikę. Cytat:
Więc raz jeszcze, bardzo klarownie: Róbta co chceta z kartami. Mogą być z mechaniką, mogą być bez. Ważne, by były w terminie i by zgłaszający się mieli świadomość, że te karty będą podlegały ocenie. |
Że tak się spytam bo widziałem kilka wersji shadowrun a i chciałem się dowiedzieć według Mechaniki której wersji interesuje cię karta postaci Pytam tylko orientacyjnie bo i tak tego świata zupełnie nie znam. I pytanie numer dwa Która wersja shadowrun A jest że tak powiem najbardziej popularna |
Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
Bardziej problematyczne są moce i czary. Skoro jedziemy storytelling będę musiał opracować jakieś porównania odnośnie siły/mocy rażenia/efektu, abym sam miał odnośnie i MG też miał jakieś wyobrażenie. Ogólnie wymyślam co postać powinna mieć, potem szukam czy jest coś takiego w poderku i na podstawie tego sobie komponuję. Przykładowo enta nie znajdziesz w książkach, ale świat zachęca do tworzenia różnych meta-gatunków, więc spojrzałem sobie na subrasę Gigant i zobaczyłem czy są jakieś roślinne traity, które mógłbym mu dodać. Na obecną chwilę moja karta to straszny śmietnik, ale powoli rzeźbię z niego coś klarownego. |
Micas, ależ ja to zrozumiałem za pierwszym razem. Chodziło mi jedynie o fakt, że przydałoby się wprowadzić jednolitą metodę stworzenia postaci dla wszystkich. Nawet w granicach rozsądku mogą być spore rozbieżności między postaciami, jeśli będzie ustalony wzór dla mechanicznego punktu zaczepienia i każdy gracz go wykorzysta, twoja praca przy rozstrzygania będzie ułatwiona. |
- Ja sobie daruję tą sesję. Coś chyba za cienki w uszach jestem na tą sesję. Więc powodzenia chłopaki i udanej zabawy :) |
Zbyszek Kowalik - troll rolniczy / mechanik z Janowa się szykuję, musiałem rozwiązać najpierw problemy z płynnością temporalną ;) |
No ja mam ciągle takie problemy. Także gdybyś Micas mógł chociaż do czwartku przedłużyć (będę miał w końcu wolny dzień), to byłbym wdzięczny. |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:20. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0