Cytat:
Wiem, że był taki punkt w tworzeniu postaci, ale po namyśle zaczniemy raczej sandboxowo, przy słupie z ogłoszeniami w forcie, co by Wam nie narzucać żadnego konkretnego kierunku przygód. Poza tym we wprowadzeniu będą wszystkie plotki, które ostatnio słyszeliście, więc będzie dużo do roboty. W tym świecie awanturnicy jeśli nie zajmują się niczym pożytecznym przez dłuższy czas to szybko są traktowani jak zwykli włóczędzy i przepędzani. Gdzie pożyteczne w potocznym rozumieniu to polowanie na potwory, patrz wprowadzenie. :) Wspomniany punkt w tworzeniu postaci zresztą usunąłem. |
Ouć. Często u ciebie dochodzi do walk, czy to zależy od graczy? Nie znam systemu, ale mam chyba średnio odporną na skaleczenia postać :P |
Cytat:
Żeby nie było tak grimdarkowo, spektakularne sukcesy też się zdarzają. W sesji będzie nieraz o fechtmistrzu Klaudiuszu i złodziejaszku Tercjuszu, którzy podczas jednej sesji na żywo zabili smoka na pierwszym poziomie i zgarnęli taki łup, że od razu wbili na trzeci poziom. True story i to graczy, którzy pierwszy raz w ACKS grali, a postacie robiliśmy w 15 min bez większej analizy czy optymalizacji. :) |
Cytat:
E- postać na 1 poziomie może przy słabym rzucie zginać od jednego ciosu, ale no risk no fun.;) |
Cytat:
Cytat:
Zresztą... Czy to taka różnica w stosunku do np. D&D 5E? W tej edycji kilka postaci na pierwszym poziomie też zrobiłem instant death zgodnie z zasadami, więc aż takiej różnicy w śmiertelności nie odczuwam. |
Cytat:
Paladyna najpóźniej jutro podeśle. |
Cytat:
Cytat:
|
Wydrukuję sobie i będę na niej notował ^^. Ja tak się dopytuje o te śmierci, bo jakoś tak się złożyło, że nigdy mi postać nie zginęła (z tych, które nie chciałem by ginęły), a nawet kilka ich miałem. Temu się trochę boję :C): A ta nie chcę by ginęła, bo wydaje mi się z potencjałem. Zaczynasz zaraz po skończeniu rekrutacji, czy inny termin? |
Mnie też żadna w RPG nie zginęła... Ciekawe co to za uczucie. W Talismanie byłem nieraz porządnie sfrustrowany, ale w pozytywnym sensie. Od razu brałem kolejną i goniłem graczy. ;P Zależy jak dostępny będę w weekend. Jak się przeniesiemy do komentarzy to najpierw rzucimy sobie kilka razy na Party Backstory Generator (Melkor już to zna :) ), zrobimy ostatnie szlify postaciom i dopiero wtedy, na spokojnie, zaczniemy. :) |
Może uda mi się coś sklecić. :) Poproszę o rzuty. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:39. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0