Klanarchia to świetny system, przegrałem kilka lat, toteż samemu pomysłowi kibicuję. Czy miejsca są przeznaczone tylko dla świeżaków? |
Z miłą chęcią przyjmę kogoś obeznanego dla wsparcia, samo wyjaśnianie podstawowych pojęć może spędzić sen z powiek ;) |
w sumie to klanarchię wypadałoby poznać - miałem okazję poznać autora, a samego systemu jeszcze nie :) ale to wszystko zależy od tego, kiedy to będzie. Na razie nie dysponuję czasem. |
Chętnie zagram! |
Dzięki za odzew Wam wszystkim. Dotąd naliczyłem 7 osób, więc warsztaty - o ile niebo nie zwali nam się na głowy - odbędą się w "pełnej wersji". Co mnie, skądinąd, cieszy niezmiernie. W miarę powstawania dalszych planów i materiałów będę je tu umieszczał. Jak uzbieram ich dość założę rekrutację. Nie nastawiałbym się, że nastąpi to przed 16 grudnia. |
W sumie to chciałabym spróbować, podręcznik mam, ale nigdy go nie ruszyłam. Dzięki warsztatom miałabym motywację no i wiedziałabym do kogo zwracać pytania. |
Do poczytania dla laika: strona gry. Oraz na zachętę, z podręcznika, o tym czym jest inkarnacja duchów: Cytat:
|
Zainteresowany. |
Jak zapowiadałem: kolejne materiały. Wszystkie one pojawią się, zebrane w całość, w temacie rekrutacyjnym. Przyjmuję równolegle pytania i udzielam odpowiedzi. ---------------------------------------------- Tworzenie postaci - Krok 1 Postać w grze opisują cztery cechy: • Kondycja (symbol dłoni), • Percepcja (symbol oka), • Intelekt (symbol zwoju), • Wola (symbol spirali). Pierwszy wybór, to wybór cechy wybitnej i ułomnej. Na tę chwilę poprzestaniemy na wiedzy, że postać wybitna w cesze otrzymuje +1 do wszystkich umiejętności z nią związanych. Wybitność i ułomność ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości. • Kondycja określa muskulaturę i postawę. Wybitny będzie niemal maszyną z twardych kości i stalowych mięśni. Ułomny to mizerny i wychudzony osobnik dostający zadyszki nawet po krótkim wysiłku. • Percepcja określa atrakcyjność fizyczną. Wybitny to przystojny twardziel / zmysłowa piękność. Ułomny – zupełnie pozbawiony uroku osobistego, wyglądem i zachowaniem nieprzyjemny w obyciu. • Intelekt określa jakość komunikacji. Wybitny jest bystry i zaradny, w lot pojmuje przekaz. Ułomny sprawia wrażenie, jakby zupełnie nie rozumiał co się do niego mówi. To ostatnia osoba, którą zapytałbyś o drogę. • Wola określa charyzmę. Wybitny jest zdecydowany, niezwykle pewny siebie i swoich racji. Ułomny robi się nerwowy, gdy ktoś dłużej nań spogląda i jest skłonny nerwowo przytaknąć nawet, gdy nie zgadza się z wygłoszoną opinią. |
widzę, że jest druga edycja klanarchi... nie wiem, czy się czymś różnią, ale w razie czego, to która edycja? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:25. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0