Cytat:
Wciąż brutalnie, ale na 0 hp się nie ginie - wchodzą trafienia krytyczne jak w WFRP. Warto unikać walk, kupować zwierzęta tresowane do walki, wynajmować popleczników czy najmitów i wchodzić w sojusze z innymi drużynami awanturników czy brać potwory na spryt by przeżyć. To takie ogólniki, znalazłoby się jeszcze pewnie mnóstwo innych dobrych taktyk. |
Kompletnie nie mam pojęcia, czy te zdolności klasowe są dobre, czy nie :D Jak jest dwóch freebooterów, to kolejnego nie ma sensu brać. CB - zdam się na Ciebie. Opiszę na karcie postaci to co chcę i mam nadzieję, że pomożesz mi z mechaniką. |
Cytat:
e. Fightera dałem, bo w ACKS jest naprawdę konkretną klasą na niskich poziomach dzięki cleaves o których więcej można poczytać w zasadach dot. walki, ale bez magii i zdolności złodziejskich, chyba że coś da się dodać przez proficiencies, ale wątpię. Jak ktoś jest niezdecydowany, kim grać, polecam po prostu fajtera. Źle na tym nie wyjdzie, to nie trzecia edycja. Assassina, bo to klasa, która pozwala grać na dwa różne sposoby - raz jako ciężkozbrojny, raz jako cichy zabójca, oczywiście nie bez kosztów - ma mniejszą HD niż wojownik (1d6 zamiast 1d8). Elven nightblade, bo elfowie w ACKS obok mrocznych Zaharańczyków to takie gishowe klasy - trochę walczą, trochę czarują. PS Jak komuś nie chce kupować się ekwipunku przedmiot po przedmiocie, to w Player's Companion jest coś takiego jak class templates, tylko trzeba mieć odpowiednio dużo gp. |
Tylko to co mnie irytowało - przy tych templetach w Player's Companion nie ma podanych kosztów ekwipunku więc i tak trzeba przeliczać czy z wylosowanego złota wystarczy;) |
Cytat:
It takes one auditor to understand ACKS. :) |
Ja niestety muszę na razie spasować. Rozpisywanie KP idzie mi jak krew z nosa. Słabo z czasem w tym tygodniu, a zapowiada się jeszcze intensywny listopad. Powodzenia w kościach i udanej zabawy. :) |
Cytat:
A dla pozostałych inspirująca grafika z ACKS na dobry początek dnia. Tak będzie się działo w tej sesji. :nordic: [media][/media] |
Śnieg, oblężenie i krwiożercze krasnoludy? Miodzio! Hungmung, z takimi rzutami rezygnować? Oddaj chociaż swój zestaw rzutów :mrgreen: Ale nawet z tym zestawem nie da się grać Wonderworkerem MG - dzisiaj usiądę do karty. Edit: Czy liczba punktów doświadczenia i awansowanie będzie używane, czy planujesz awansować wszystkich w mniej więcej tym samym tempie? |
Cytat:
Cytat:
Po drugie - system przyznawania XP jest obiektywny (żadnego XP za odgrywanie, uśmiech do MG, itp.) i najlepiej mówi, o czym jest gra. Kilka cytatów: Cytat:
Cytat:
Cytat:
A na wyższych poziomach: Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Podsumowując, na dobrą sprawę tempo awansowania postaci zależy od graczy - jak duże ryzyko podejmują, na ile trafne są ich decyzje, ile mają w tym wszystkim szczęścia, ile śmierci zaliczyli po drodze, ilu popleczników mają jeśli w ogóle, itp. U nas po dwudziestu sesjach rozegranych w ciągu ostatniego roku najwyższym poziomem może pochwalić się drużynowa wiedźma. Jest to poziom... trzeci (4729 XP). Rekordem kampanii był wojownik piątego poziomu, ale został pojmany i stał się zmutowaną marionetką Chaosu. Ale trzeba wziąć poprawkę na to, że maksymalnym poziomem dla większości klas jest nie dwudziesty, a czternasty, więc powiedzmy, że w typowej dedekowej kampanii doszlibyśmy w tym czasie wiedźmą nie do trzeciego, a do czwartego, a wojownikiem nawet do siódmego. Brzmi już lepiej. :) Czy sesja rolgejtowa będzie miała podobne tempo? Ciężko powiedzieć. Jak trafią mi się przebiegli wymiatacze wychodzący z każdej opresji zwycięską ręką, to pewnie przegonimy moją drużynę stołową jeśli chodzi o tempo awansu (chciałbym to zobaczyć... nie dałbym im wtedy żyć :lol2:), ale może być jeszcze wolniej. Zobaczymy. |
Dzień dobry, można? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:57. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0