lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] Półmiecz - podejście drugie (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/19059-autorski-polmiecz-podejscie-drugie.html)

Bardiel 11-11-2020 21:02

[Autorski] Półmiecz - podejście drugie
 
Cześć!

Szukam chętnego (lub chętnych przy niesamowicie dobrych wiatrach :P) na test poniższej mechaniki do walki zbrojnej, którą stworzyłem:


Niektórzy mogą pamiętać, że parę miesięcy temu założyłem podobną rekrutację, ale nie doszła ona do skutku, gdyż system miał za dużo dziur. Dzięki konstruktywnej krytyce użytkowników forum udało mi się zlokalizować sporo bolączek i przynajmniej podjąć próbę ich naprawienia. Jeśli kogoś interesują szczegóły to można poczytać w tym temacie.

Ze względu na to, że system nie jest łatwy do ogarnięcia na raz, możemy zacząć niewinnym 1vs1 bez pancerzy i umiejętności specjalnych. Możemy też rozgrywać inne scenariusze, zależnie od chęci i determinacji testera - dostosuję się. ;)

Możemy testować czysto mechanicznie i wymieniać się liczbami/decyzjami, a możemy też pojedynek zabudować fabularnie - tutaj również dostosuję się do życzeń testera.

Dzięki za uwagę!

Rozyczka 12-11-2020 13:33

Mamy robić "normalne" postacie czy może od razu bawić się w "co by było, gdyby"?

Bonifacy 12-11-2020 13:47

Od bidy ja mogę, ale sesja musi szybko się toczyć. Nie chce tracić zainteresowania po tygodniu czy dwóch.

Bardiel 12-11-2020 19:55

Dzięki za zainteresowanie.

Cytat:

Napisał Rozyczka (Post 897199)
Mamy robić "normalne" postacie czy może od razu bawić się w "co by było, gdyby"?

Hm... Nie wiem co masz na myśli poprzez "normalne" i "co by było gdyby". :D
Opcje są dwie:
1) możesz utworzyć postać suchymi liczbami i testujemy walkę czysto mechanicznie,
2) możemy do powyższego dodać jakieś tło fabularne, przekładać mechanikę na opisy fabularne i opisywać jak w sesji.


Cytat:

Napisał Bonifacy (Post 897200)
Od bidy ja mogę, ale sesja musi szybko się toczyć. Nie chce tracić zainteresowania po tygodniu czy dwóch.

Sesji może w ogóle nie być, możemy po prostu toczyć walkę mechanicznie. Jak mówiłem - zostawiam to decyzji testera.

Rozyczka 13-11-2020 18:40

Czy mamy je tworzyć zgodnie z zamysłem czy bawić się w absurdalne postacie.

Bardiel 14-11-2020 10:35

Zamysł jest taki...

Macie do rozdysponowania 18 punktów na poniższe cechy:
Siła i Moc
Precyzja i Spryt
Szybkość i Refleks
Zręczność i Technika Walki
Wydolność i Siła Woli

(musi być przynajmniej 1 punkt na cechę)
- na razie nie wybieracie żadnej specjalizacji
- nie dobieracie też żadnych umiejętności specjalnych

Następnie rozegramy na docu scenariusz 1 vs 1 bez żadnych pancerzy, ze względnie łatwym NPC. :knight:

Do tej walki wybieracie dwa przedmioty z poniższej listy:
https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

To jest minimum.

Otoczka fabularna - opcjonalna. Tak, może być absurdalna jeśli ktoś ma taką fantazję. :)

Pozdrawiam.

Bardiel 28-11-2020 12:35

Rozyczka, Bonifacy jednak rezygnacja?

archiwumX 30-11-2020 12:12

Ja tam mogę grać w czystej mechanice, ale mogę też się dostosować do innych.

Bardiel 01-12-2020 09:39

ArchiwumX no to znakomicie, zapraszam! :)

Tworz postac wg wytycznych z mojego postu powyzej i rozegramy sobie czysto mechaniczna walke.

archiwumX 01-12-2020 15:39

A jak wyliczać zdrowie i wytrzymałość postaci?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:44.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172