[Mothership] Coś próbuje nas zabić 18+
WSTĘP Witam was w mojej rekrutacji do horroru S-F rozgrywanego w systemie Mothership. Będzie to krótki, lecz mam nadzieję intensywny i emocjonujący jednostrzał, gdzie wasi bohaterowie zmierzą się z kosmicznym koszmarem i podejmą rozpaczliwą i nierówną walkę o przetrwanie. Jeśli więc lubicie klimaty „Aliena” lub po prostu chcecie się sprawdzić w takiej konwencji serdecznie was zapraszam do wspólnej zabawy. FABUŁA Wcielacie się w skazańców, którzy trafili na pokład frachtowca Archimedes. Statek przeznaczony jest do transportowania więźniów na kolonie karne. W chwili rozpoczęcia sesji, wasi bohaterowie znajdują się w komorach hibernacyjnych, w których pozostaną aż do chwili lądowania na księżycu Minos w układzie Zeta Reticuli. W poprzednim życiu mogliście być piratami, załogantami statków, kolonistami, górnikami, marines. Z jakiegoś powodu popadliście w konflikt z prawem i najbliższe lata spędzicie w odosobnieniu wśród innych zatwardziałych kryminalistów i zbłąkanych dusz. Najpierw jednak Archimedes musi szczęśliwie dolecieć i wylądować na Minos…. SETTING W ogólnym skrócie, gramy w naszym uniwersum za dwieście lat, w świecie podobnym do „Aliena”, bez ksenomorfów, Inżynierów i Weyland Yutani. Od chwili gdy SpaceX w pierwszej połowie XXI wieku skolonizował Marsa, nastąpił gwałtowny progres w rozwoju kosmicznych technologii. Małymi kroczkami ludzkość osiągała kolejne kamienie milowe, pod koniec XXI wieku udało się w końcu opuścić układ słoneczny a w chwili gdy stworzono napęd pozwalający na skoki nadprzestrzenne ludzkość rozproszyła się wśród odległych galaktyk. Ziemia zgodnie z przewidywaniami współczesnych futurologów i uczonych jest przeludniona i bliska wyczerpania zasobów naturalnych, które teraz wydobywane są głównie w kosmosie. Miasta zamieniły się w metropolie-molochy a różnice i podziały między klasami społecznymi stały jeszcze wyraźniejsze. To dlatego ludzie reprezentujący najniższe warstwy społeczne szukają swojego szczęścia w przestrzeni kosmicznej – stają załogantami statków, górnikami na pasach asteroid lub kolonistami próbującymi zasiedlać niegościnne planety. Współczesne korporacje w przyszłości umocniły swoją pozycję, pożerają i wchłaniają mniejszych graczy, więc ludzie wciąż korzystają z Facebooka, robią zakupy w Amazonie, korzystają z nowych technologii Google’a czy Microsoftu. W koloniach górniczych czy na stacjach orbitalnych prężnie działają restauracje McDonald ’s, załoganci noszą buty Nike i piją Coca Colę. Między korpo-molochy wcisnęły się na przestrzeni wieków firmy, które wykreowały nowe trendy i technologie – androidy, komory hibernacyjne, cyfrowanie ludzkiej jaźni czy wirtualną rzeczywistość. Współczesne religie zmniejszyły swoje zasięgi lecz wciąż są praktykowane. Kolejną globalną religią wypromowaną w pierwszej połowie XXI jest symulacjonizm, czyli pogląd, że żyjemy w symulacji komputerowej. Dzięki rozwojowi sztucznej inteligencji androidy do złudzenia przypominają żywych ludzi, potrafią uczyć się ludzkich emocji i uznawane są za istoty myślące, dlatego przysługują im niemal takie same przywileje. Syntetykowi nie można odebrać życia bez konsekwencji prawnych, android, który złamie prawo jest sądzony na podobnych zasadach co homo sapiens. Dlatego, wśród skazańców, którzy znaleźli się na pokładzie Archimedesa są także maszyny przypominające do złudzenia człowieka. Ziemskie prawo obowiązuje z pewnymi modyfikacjami także w przestrzeni kosmicznej, rolę Sądów przejęła sztuczna inteligencja, która na podstawie zgromadzonych dowodów czy zeznań świadków wydaje wyroki skazujące lub uniewinniające. Rolę organów ścigania przejęli łowcy nagród oraz prywatne jednostki militarne złożone z marines. Przestępcy trafiają na statkach do kolonii karnych, gdzie określoną ilość czasu pracują przy wydobyciu surowców naturalnych. Prócz mikroorganizmów nie odkryto jeszcze śladów inteligentnego życia w kosmosie, nie nawiązano kontaktu z przedstawicielami innych rozumnych gatunków. Przy tworzeniu historii bohatera oraz opisach fabularnych pozwalam graczom na dobudowanie kolejnych elementów tego świata, pod warunkiem że zachowają spójność z tym co napisałem powyżej. TWORZENIE POSTACI Wszystko czego wam potrzeba by stworzyć swojego bohatera to Karta Postaci. Jak ją powiększycie i się wczytacie, zobaczycie, że wszystko jest w niej wytłumaczone krok po kroku. Wasi bohaterowie są skazańcami, więc startujecie bez ekwipunku i kredytów, omińcie ten proces. Rzuty na Cechy wykonujemy na tym generatorze kości. W opisie rzutu (ramka Name po lewej stronie) wpiszcie swój nick oraz Cechę na którą rzucacie. Np. ARTUR FLECK- SIŁA. Gdy ustalicie wartości Cech wyrzućcie sobie również k100 na Szprej i Naszywkę, odpiszę wam co wylosowaliście. Karty róbcie w google doc na podstawie tego wzoru i wyślijcie mi na PW: Cytat:
NA KONIEC Rekrutacja potrwa do 01.03.2021. Tak jak wspominałem, karty wysyłajcie mi na PW, wasi bohaterowie przed startem sesji nie znają się, więc kto ostatecznie trafi na pokład Archimedesa do końca pozostanie tajemnicą. Po za tym uwielbiam te filmowe motywy, gdy grupa nieznajomych poznaje się i dociera by razem stawić czoło niebezpieczeństwu. W sesji, nie zawsze, ale jednak będzie używany google doc, jako narzędzie do budowania relacji między bohaterami oraz rozgrywania walk. Gramy w systemie 5-2, czyli pięć dni na odpis gracza, dwa dni na odpis MG. Przyjmę 4-5 Mechanika Mothership opiera się na rzutach k100. By osiągnąć sukces leży wyrzucić wynik równy lub niższy od posiadanej Cechy. Szerzej o mechanice opowiem już po zakończonej rekrutacji lub w między czasie wyślę zainteresowanym materiały. Osoby chętne na udział w sesji mogą w komentarzach zamieszać informacje jakimi klasami zamierzają grać. W razie pytań jestem do waszej dyspozycji. ZGŁOSZENIA GreK - dr Jack Brown Junior, naukowiec Alex Tyler - X4212-Y2, „Caroline”, android Ombrose - Corinna Amita Coiro, marine Nami - Zarina Coiro, załogant |
Zgłaszam wstępne zainteresowanie. Koncepcja mojej postaci z Lost Station po drobnych przeróbkach i ogarnięciu mechaniki powinna się nadać. Mam pewien niedosyt grania tą postacią. Archimedes, nomen omen też jest w tej sesji. Wstępnie. Niezobowiązująco. Vicente Sanchez. Haker, informatyk. Hiszpan. Edit Pokulane... |
O, jak szybko :v Cytat:
Ale do rzeczy. W sumie z tymi skazańcami trochę mi pasuje, co za zbieg okoliczności! :-P Wg wklejonej strony androidy są zimne, Twoje lore opisuje ich jako uczących się emocji. Jak to dokładniej wygląda? Posiadający emocje android to coś powszechnego, czy anomalia? Bo mam pomysł, wzorowany na moim starym opowiadaniu, gdzie postać androida nauczyłaby się emocji i "zrobiła" coś niedobrego (stąd zostałaby skazana). Na ile to ma sens w Twoim świecie? |
Dzięki Grek! Na Cechy nie rzucasz k100, kliknij 6 razy w kość k10 i rzuć, suma to będzie wartość twojej Cechy. wylosowałeś: Szpej; Broszurka: Interpretacja snów. Naszywka: "Wolność albo śmierć" |
No właśnie... Szybko i bezmyślnie. Przekulałem przed przeczytaniem wklejki. Przed chwilą sam do tego doszedłem :D edit Poturlane ponownie. Tym razem mam nadzieję że się zgadza. |
Wstępnie zainteresowany :) |
Cytat:
Edit: GreK, teraz jest ok. Gdybyś jeszcze z czymś potrzebował pomocy, wal śmiało. |
Okej, czaję ocb mniej więcej. To nie będę więcej zdradzać :-P Rzuty wykonane :kropla: |
Cytat:
Szpej: Wypchany kot (niepokojące, Norman Bates lubi to ;)) Naszywka: Logo z czerwoną koszulką |
Ile jest początkowych umiejętności? Ile pkt. um. jest na początku? Te umiejętności z klasy to wszystkie, jakie zna postać, czy dodatkowe poza tymi, które się wybierze? Ten bonus z klasy jest do rozdysponowania na wszystkie wymienione klasowe umiejętności, czy każda z nich ma taką wartość jak bonus? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:48. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0