Można się jeszcze zapisać? Jeśli tak to jestem chętny PS:Dopuszczasz wiedżminów? |
Wiedźmin? Hm... przybliż mi bliżej tę rasę to zobaczymy. |
Khajitowi chodziło chyba o klasę wiedźmin, nie o rasę (wiesz, z prozy geniusza Sapkowskiego) |
AAAAAA Dobra jesteś przyjętny, zamieść postać i jedziemy, bo nudzi mi się i chce sę pograć, wy chyba też... PRAWDA Dorn? ----------------------------------- DSobra macie fart, dzięki Blackerowi zaczynamy już teraz. Do boju, Do boju, Do boju... |
<lol>, ty to chyba wiesz, co dla mnie najlepsze :P Wszystko poczytałem jak prosiłeś i wogóle ...... |
Ok Razim Człowiek Profesja:Wiedżmin 28 lat Opancerzenie:Kolczuga,puklerz Broń:Zakrzywiony miecz Dodatkowy ekwipunek:nóż(nie mylić ze sztyletem,bukłak z wodą,sakiewka z pieniędzmi(ilośc zależna od MG)'czarny płaszcz Opis:Długie białe włosy,podobny , gęsty zarost na twarzy.nieźle zbudowany,szczupły. Historia:Wychowali go druidzi,od 5 lat ćwiczony w walce z potworami. Ćwiczono go głównie w mieczach i sztyletach.Razim poświęcił się walce z wszystkimi potworami zagrazającymi ludziom i ludziopodobnym. Umiejętności:Dobrze walczy długim,jednoręcznym mieczem i sztyletem.Nieżle inni innymi rodzajami miecza.Trochę łukiem i toporem(o wadze zbliżonej do zwykłej siekiery),Reszte broni nie umie używać. jężdziectwo,dyplomacja Może być??? |
No nieźle Kasy możesz mieć... ok. 20 sztuk złota. A przy okazji zamieszczam druida. ------------------------ Druid Level 1- 3 Level 2- 6 Level 3- 10 Czary: Level 1 Kolczasty pocisk- Mała kula z kolców Podmuch- Kilkaset liści oślepia wroga Taniec traw- Trawy oplatają znajdującego się w pobliżu wroga, unieruchamiejąc go. Kula zielonych liści- Zielonkawa kula lecząca cel Kula zeschłych liści- Czerwonawa kula zatruwająca cel Level 2 Miedziana szarża- Kilkanaście miedzianych cierni leci w strone wrogów. Kwiatowy strzał- Ze wszystkich kwiatów w okolicy celu oddawany jest wystrzał magiczną energią. Efekt zbliżony do urzycia karabinu maszynowego. Rój- Rój owadów atakuje wroga Pokrzywowy promień- Promień sprawiający, iż przeciwnicy nie są w stanie walczyć. Mowa drzew- Drzewa zaczynają szeleścić wywołując strach u przeciwników. Gwizd poświęcenia- Na gwizdnięcie kilka drzew wali się. Wir- Wir powietrza unoszącego liście sprawia iż przeciwnik nie jest w stanie utrzymać się na nogach. Level 3 Powstanie drzew- Kilka pobliskich drzew powstaje by pomóc w walce, a gdy nie ma już przeciwników wracają do ziemi. Palący promień- Paląca wiązka światła rani wroga Broń sługi- Sprawia że broń druida staje się mocniejsza i na dodatek parzy wrogów. Zielony ogień smoka- Ogień nie palący drzew, za to palący cel. Wierza lasu- Drzewa rozrastają się. Ciernista fala- Szeroka Linia z małych, ostrych igiełek. Osłona- No po prostu osłona Pocisk sędziego- Kula z dostępnej w pobliżu materi. Wezwanie- Komunikacja między druidami. Rozmowa- Możliwość rozmowy z lasem (drzewa, elfy, wróżki, jednorożce itd.) |
Jeśli jest jeszcze miejsce to też chętnie wezmę udział (sesje w których uczestniczę leżą i chyba już się już nie podniosą). Imię:Grumusch. Rasa:Ogr (patrz- http://www.blackindustries.com/pdf/w...erialogres.pdf ). Wiek:28 lat. wzrost:3,2m. Uzbrojenie:młot bojowy(jednoręczny),długi obusieczny miecz(jednoręczny)obie bronie przytroczone do pasa. Opancerzenie:dwie rękawice pancerne,sięgająca kolan kolczuga z rękawami,rogaty hełm. ekwipunek dodatkowy:hubka i krzesiwo,żelazne racje na 5 dni, mała baryłka wódki, plecak(w nim:koc, 3 metry liny,nóż,tasak rzeźnicki),sakiewka(majątek do decyzji MG). dodatkowe umiejętności:oburęczność Wyszkolenie:Najemnik(Wojownik) Preferowany teren:Góry/Las. Opis:Niezbyt wysoki(jak na ogra), lecz za to potężnie zbudowany Grumusch brał już udział w kilku kampaniach wojennych(gdzie i kiedy do decyzji MG) walcząc zarówno po stronie dobra jak i zła(służy temu kto lepiej zapłaci).Żądza bogactw pcha go wciąż ku nowym krainom i kłopotom.Jak wszystkie ogry zainteresowany jest przede wszystkim: jedzeniem, piciem, walką i bogactwem(niekoniecznie w tej kolejności...).Traktuje wszystkich mniejszych i słabszych od siebie z lekką pogardą(no chyba, że ktoś z nich pokona go w walce lub przekupi złotem lub duuuuuuuży żarciem).Mówi głośno często kalecząc słowa i rubasznie się śmiejac .Jest też dość sprytny(jak na ogra)-nikt nie lubi być okradany ze słusznie zarobionego złota... P.s:Ogry mogą jeść prawie wszystko i są bardzo odporne na trucizny(patrz link). |
Dobra, Wojny prowadził na teranach zasiedlanych obecnie przez Gnolle i bazyliszków, a kasy możesz mieć w granicach... 50 do 80 sztuk złota które zabiea strażnikom na początku zaczętej już zresztą sesji. ---------------------------------------------------- Teraz uwaga: Końec rekrutacji jutro. Khajit! Co z twoim wiedźminem? GRASZ CZY NIE GRASZ... I NIE MÓWIE O TELETURNIEJU. Jak się nie pojawisz do końca tygodnia to nie grasz. |
gram,ale gdzie ta sesja??????? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:11. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0