Zróżnicowany klimat, czyli rekrutacja do {[Inne] Zanim... Poszukuję graczyΩ Sposób prowadzenia sesji: storytelling Teren początkowy: Las, mała wioska, nieliczni mieszkańcy. Teren całkowity: Góry, wyspy, bagna, pustynie, lasy, łąki, kraina wulkanów, świat podziemny, nieliczne osady ludzkie, osady innych gatunkow. Cel wyprawy: nieokreślone. Max. liczba graczy: dowolne. Okres historyczny: Swiat fantasy osadzony w realiach średnowiecza Dodatkowe info: karzda rasa (z wyjątkiem smok i człekosmok) dozwolona karzda broń dozwolona czary dozwolone (dochodzą stopniowo, chyba że ktoś jest magiem lub druidem) Prośby:Postacie proszę zgłaszać w tym temacie, wraz z charakterystyką{wiek, rasa, wyszkolenie, preferowany teren[miejsce z wymienionych w tern całkowitych w którym twoja istota czuje się najlepiej]} Zgłoszenia do: nieokreślone Proszę o dokładne przemyślenie oferty. P.S. Na początku wszyscy są skazancami, ja was uwalniam. |
Przykładowa postać będąca jednocześnie moją własną istotą. Imie: Nieznane, przedstawia się jako Kościej. Wiek: Około 30 lat Opancerzenie: Stalowa zbroja, z misternie zarysowanymi liniami układającymi się w schemat szkieletu. Uzbrojenie: Dwa zakrzywione miecze, łuk z wiązu Dodatkowy ekwipunek: pochodnie, strzały z wiązu, lina, zwój z napisem w języku elfów, kawałek obsydianu. Wyszkolenie: Druid Czary: Level 1 Taniec traw Kula zielonych liści Kula zeschłych liści Level 2 Gwizd poświęcenia Rój Kwiatowy strzał Kolczasty pocisk Podmuch Wir Dodatkowe umiejętności: krąg druida 2/3[poziom wyszkolenia], ziołolecznicstwo, alchemia. Preferowany Teren: Lasy, Bagna Opis:Jego wężowaty dół był czarny choć można było wyłowić wzrokiem jaśniejszy zygzak wijący się od pasa do ogona. Sinawa cera błyszczała w słońcu. Nie był tak umięśniony, ale to prawdopodobnie tylko pozory. Rasa: Nag |
Szukasz Mistrza Gry czy Graczy? ;-) Czy ten powyższy post to przykład postaci? PS Ma mnóstwo ortów. ("karzda" - każda, itd.) |
Chętnie dołącze do gry: Imie: Blacker Wiek: Bliżej nie do określenia, zapytany zmienia temat Opancerzenie: Średnia kolczuga, czarny płaszcz z kapturem Uzbrojenie: Długi kostur z dziwnym, niebieskim kamieniem na końcu Dodatkowy ekwipunek: Kilkanaście noży do rzucania, kilka flakonów z truciznami, sztylet z masywną rękojeścią i długim, cienkim ostrzem Wyszkolenie: Mag skrytobójca Dodatkowe umiejętności: alchemia, rzucanie nożami, studia czarnoksięskie Preferowany Teren: Miasta (z dużą liczbą ciemnych uliczek) Opis:Chodzi zwykle cały przesłonięty płaszczem, na pytania o sobie odpowiada niechętnie i niewiele, pod kapturem widać czerwonawą cerę poprzecinaną fioletowymi żyłkami i żółtozielone oczy z pionowymi źrenicami. Pytany o to, odpowiada coś o nieudanym eksperymencie i skutkach ubocznych, ale nie chce bardziej rozwijać tego tematu. Rasa: Pytany o rasę odpowiada, że jest prawie człowiekiem, gdyby nie skaza demoniczności. Pytany, skąd się skaza wzięła, odpowiada, że to nie twój interes Czary maga: Poziom 1 czarów: Wzrok Uzdrowienie Poziom 2 czarów: Kula Ognia Telekineza Oślepienie Bryła sopli |
I ja się chętnie zapisze :), postać całą i wszystko co potrzebne, bedzie dziś wieczorem :) Na forum dziś zarejestrowany, ale grać potrafie i sie nie zawiedziesz ;) Pozdrawiam :) |
Dobra, jest nas więc trzech. Jescze kilku i ruszamy, najwyżej inni dojdą w trakcie. 1.Kościej 2.Blacker 3.Dorn1908 4-***. - Jakbyście mieli jakichś kolegow graczy, co im się nudzi to zaproście ich tutaj. |
Moja postać ....... Imię : Nigdy nie podaje, naciskany, odpowiada, że Tylko jedna osoba je zna i nikomu więcej go nie zdradzi. Mówią na niego Sokół. Wiek : 120 lat Rasa : Elf Opis i Opancerzenie : brak, nosi zielony długi płaszcz, zieloną koszulę opinającą dobrze wykształconą klatke piersiową( z drobnymi zarysami mięsni ), oraz obcisłe zielone spodnie. Wszystko wykonane z niezwykle mocnego i cienkiego materiału, chroniącego przed deszczem, wiatrem i chłodem. Strój ten nieogranicza ruchów, krążą plotki, że został wykonany przez najlepszego elfickiego łowce. W jaki sposób znalazł się w posiadaniu Sokoła - niewiadomo. on sam twierdzi, że był on przechowywany od pokoleń, a Tylko na nim leży idealnie. Uzbrojenie : 2 noże do rzucania i długa laska ( 170 cm ) - wykonana z drzewa elfickich lasów, dodatkowo wzmocniona na końcach i środku, cienką warstwą metalu. Dodatkowy ekwipunek : plecak podróżny, koloru zielonego, średnich rozmiarów, z wyposarzeniem, o wadze 1kg. Znajdują sie w nim : bukłak z wodą, chleb podróżny, nóż, hubka i krzesiwo, lina, tajemnicze przyprawy, oraz buteleczka z dziwną, czerwoną substancją ( mikstura lecząca ). Niezapisana księga i 2 ołówki ( samodzielnie wykonane ). Wyszkolenie : Czarodziej Preferowany teren : Las Wróg rasowy - nieumarli ( wszystko co skalane jest złem, lub pozbawione życia ). Toleruje, ale nie przepada za ludźmi. Czary : - iluzja - dominacja |
Zmęczony odpowiadaniem na pytania w stylu "Czy ten czar jest dozwolony?" postanowiłem zamieścić listę czarów którę pochwalam lub toleruje. Czary są podzielone na levele Maga i levele Druida Mag Level 1- 2 czary Level 2- 4 czary Level 3- 5 czrów Level 4- 7 czarów Level 5- 9 czarów Level 6- 12 czarów ----------------------- Level 1 Wzrok- Wzmaga wzrok i pozwala widzieć plamy ciepła i inne tym podobne rzeczy. Uzdrowienie- Komentarz chyba zbędny. Sopel lodu- Mały pocisk zimna. Pocisk ogniowy- Mały pocisk gorąca. Sen- Na krótko usypia wroga. Level 2 Fala gwiazd- Wywołuje słabą falę małych iskierek dotkliwie parzących trafiony cel. Bryła sopli- Potężniejszy "Sopel lodu". Kula ognia- Potężniejszy "Ogniowy pocisk". Oślepienie- Dla "inteligentnych": oślepia wroga. Lekkie "Śmierć nieumarłym"- Niszczy tylko szkielety Telekineza- Przenoszenie przedmiotów za pomocą lewitacji. Level 3 Mały piorun- Mały pocisk elektryczny. Ogniowa strzała- Potężniejsza "Kula Ognia" Lodowa fala- Potężniejsza "Bryła sopli" Cisza- Wycisza kroki. Fajerwerki- Pomaga przyciągnąć uwagę wroga. Kwasowy Pocisk- Mały pocisk kwasu. Level 4 Ochrona przed ogniem- Ochrania Ochrona przed lodem- Też ochrania Ochrona przed piorunem- I znów ochrania Ochrona przed kwasem- To też ochrania Ogniowa ściana- Twoży ścianę ognia Duży piorun- Potężniejszy "Mały piorun" Kwasowa kula- Potężniejszy "Kwasowy pocisk" Iluzja- Tworzy dowolną iluzję, oczywiście w zakresie rozsądku. Dominacja- Przejmuje na pewien czas kontrolę nad umysłem celu. Level 5 Mocne "Śmierć nieumarłym"- Niszczy Szkielety i Zombiee Piorun Kulisty- Potężniejszy "Duży piorun" Kwasowa mgła- Tworzy mgłę rzrącej substancji. Ognista burza- Potężniejsza "Ogniowa kula" Fala sopli- To samo co "Fala gwiazd" tylko że z soplami lodu Rzut skałą- Komu wyjaśnić? Wrzask Umarłych (mroczna magia)- Taki sam efekt jak parorotnie głośniejszy start odrzutowca. Światlna kula- Kula światła Pirokineza- Zapalenie powietrza wokół celu. Level 6 Deszcz Ognia- Kto nie wie niech się leczy. Apokaliptyczne "Śmierć nieumarłym"- Niszczy Szkielety, Zombiee i Zjawy. Elektrokineza- Stworzenie klatki z błyskawic wokół celu. Szał szkieletów (mroczna magia)- Pojawia się kilka szkieletów atakujących przeciwnika. Telepatia- No kto nie wie? Kto? Ognista gwiazda- Pojawia się płaonący kształt gwiazdy poruszający się za przeciwnikiem. Biała kometa- Pojawia się biały lodowy pocisk, szybko lecący za celem. Pięść wiatru- Wywołuje wiatr Pięść wody- Efekt podobny jak przy urzyciu szlauchu. Gromobicie- No... gromy biją. Taniec Kata(mroczna magia)- Pojawia się kilkadziesiąt wirujących noży. Kwasowy deszcz- Z nieba leci zielony i rzrący glut. Wyjaśnienie 1: Jak kto ma pomysły na czary to do mnie na PW. Wyjaśnienie 2: Jak jesteś na poziomie np. 3 to możesz brać czary równierz z niższych stopni ale z wyższych nie. Wyjaśnienie 3: Jak coś nie napisane to do mnie na PW. Wyjaśnienie 4: Druid potem. |
Ale mam pytanie: startujemy z 1 poziomem czarów, czy na wyższym? |
No raczej bym wolał na pierszym, ostatecznie drugim stopniu. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:36. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0