lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Złowrogi Sekret Słonego Bagna- D&D5e. [kilkulinijkowiec] (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/20065-zlowrogi-sekret-slonego-bagna-d-and-d5e-kilkulinijkowiec.html)

Nostromo 31-01-2022 19:38

Złowrogi Sekret Słonego Bagna- D&D5e. [kilkulinijkowiec]
 

Słone Bagno było zapomnianą wioską rybacką leżącą na południowym wybrzeżu królestwa Keoland. Kilka pokoleń temu Keoland był potęgą militarną. Najlepsza kawaleria i mężni rycerze przesuwali granice królestwa na północ, zachód i wschód. Każda udana kampania wojenna zwiększała zarówno bogactwo, jak i potęgę korony. Każdy podbój zwracał uwagę królestwa dalej na północ. Południowe rejony Keolandu pozostawały zaściankiem.

Delikatne zaniedbanie ze strony korony pozwoliło na rozkwit piractwa i bandytyzmu. Słone Bagno i podobne miasta trzymały się rybołówstwa, aby utrzymać niska rangę i uniknąć rządowego zainteresowania. Dekady temu piraci, którzy krążyli po wodach wokół Słonego Bagna stali się wystarczająco silni, aby stworzyć własne królestwo, luźną konfederację znaną jako Baronia Morskich Książąt. Wraz z powstaniem tego narodu nasiliły się naloty na Słone Bagno i jego sąsiadów. Najeźdźcy Morskich Książąt splądrowali wybrzeże uprowadzając wielu niewolników, aby wesprzeć ich rozwijające się królestwo i Słone Bagno mocno ucierpiało. Wspomnienie tamtych czasów góruje nad tym obszarem, a nienawiść mieszkańców do Morskich Książąt jest głęboko zakorzeniona.

Z czasem zwycięstwa Keolandu na północy ustąpiły miejsca ciągowi porażek, w których sąsiedzi spychali królestwo z powrotem do jego pierwotnych granic. W końcu Król Kimbertos Skotti spojrzał na południe i dostrzegł niekontrolowany bandytyzm i rosnący naród piracki.. Korona zawarła traktaty pokojowe ze swoimi dawnymi wrogami, aby zabezpieczyć północ, wzmocnił marynarkę wojenną i zadał mocny cios w ambicje Morskich Książąt. Nie oznaczało to jednak końca konfliktu.

Król Skotti zadekretował, że należy wytępić piratów, zabezpieczyć szlaki morskie i rozwijać handel. Jeśli Keoland nie może prosperować jako siła militarna, musi się rozwijać jako potężny ośrodek handlu.

Słone Bagno wkracza w nową fazę swojego rozwoju. Agenci korony chcą rozbudować port by uczynić z niego doskonałe miejsce do handlu z zagranicą. Sprowadzono także krasnoludów, by zaczęli poszukiwania kopalin, które mogłyby się stać źródłem bogactwa dla miasteczka i całego regionu.

Do miasta z północy zmierzała karawana kilkunastu wozów z osadnikami mającymi budować przyszłość Słonego Bagna. Byli wśród nich przedstawiciele wszystkich ras i profesji. Byliście i wy- dzielni poszukiwacze przygód stanowiący ochronę karawany. Na szczęście podróż od opuszczenia Silverstand i warowni Burle przebiegała spokojnie. Droga wiodła przez pagórkowate nieużytki upstrzone wzniesieniami. Drugiego dnia takiej wędrówki dostrzegliście wieżę strażniczą miasta Słone Bagno. Półork Gurszurk będący przywódcą karawany i waszym zleceniodawcą wypłacił wam umówione pięćdziesiąt sztuk złota i zostawił was samym sobie pod bramami miasta.

-Polecam wam miejscowe tawerny jeśli szukacie noclegu lub zajęcia. Poza tym miasto jest warte uwagi. Jeśli nie chcecie tu zostać warto przynajmniej je zwiedzić- powiedział jeszcze na odchodne.


"Złowrogi Sekret Słonego Bagna" to stara, oficjalna przygoda do D&D. Możecie ją znać z zeszyciku "Ghosts of Saltmarsh".

Poszukuję 4 do 5 osób. Rekrutacja trwa do 13 lutego do północy. Jeśli będzie więcej osób będzie decydowała przydatność postaci dla drużyny. Historia dosłownie kilkuzdaniowa w PW. Skąd jesteście, jakie pochodzenie, ideały, więź.


Postacie na pierwszym poziomie. Pod koniec króciutkiej przygody awansujecie na 3 poziom.

Punkty na cechy 27 do wydania według tego kalkulatora.

System D&D 5 edycja.

Ekwipunek startowy plus maksymalne złoto na pierwszym poziomie, plus 50 sz od Gurszurka.

Karty postaci najlepiej na tej stronce. Zaoszczędzicie mi przepisywania.

Będziemy grać niemal wyłącznie na forum systemem krótkich postów. Walki będziemy rozwiązywać w ten sposób, że wy będziecie w swoich postach opisywać wasze deklaracje a ja będę rzucał według tego co zadeklarujecie na https://orokos.com/roll/?action=logout i udostępniał w komentarzach linka jakbyście chcieli mnie sprawdzić.

Np.: Widząc nacierającego troglodytę Mordenkainen rzuca na niego ślepotę, by potem potraktować magicznym pociskiem dopóki wróg nie wyzionie ducha.

Lub
Kapłanka Eklavra strzela do najbliższego goblina z kuszy, cały czas uważnie obserwując drużynę na wypadek gdyby ktoś potrzebował leczenia.


Jeśli walka będzie przybierała niepomyślny obrót, będę dawał posta prosząc o nowe deklaracje na dalszy jej przebieg.

W docu na pewno rozstrzygniemy walkę finałową. Poza tym będzie służył do ewentualnych dialogów.

Tempo dwa dni dla mnie na odpowiedź -trzy dla was.

Podręczniki dopuszczone to podręcznik gracza i ewentualnie Ghosts of Saltmarsh jeśli chodzi o backgrundy. Jestem nowy w D&D5 i tylko do tych podręczników mam dostęp.

Akcja toczy się na wybrzeżu królestwa Keoland w Greyhawku.

Jeśli o czymś zapomniałem pytać.

Zgłoszenia:

Adi jako elfi zaklinacz Theren Ellarian
Mekow jako goblin Lua - łotrzyk z artystyczną duszą.
Kerm jako półelfi bard Caelan
Umbree jako dobra czarcia czarownica Azmera
Avitto jako półorczy paladyn Thorug.
Connor jako Leśny elf, łowca Elrick Longshadow

Adi 01-02-2022 11:32

Zgłaszam się. Nie znam Ghosts of Saltmarsh, moja postać będzie pochodzić spoza Satlmarsh. KP mechanicznie wraz z avatarem leci na PW.

Umbree 01-02-2022 14:14

Też się zgłaszam, nawet jeśli komuś to nie będzie po myśli. Nie wiem jeszcze jaką klasą, ale z rasy to pewnie diablęcie.

Nostromo 01-02-2022 14:25

Bardzo mnie cieszy Twoje zgłoszenie. Sądzę że Adiego też. :)

Kerm 01-02-2022 15:11

Ode mnie pójdzie (zapewne) bard półelf.
Nigdy jeszcze nie grałem bardem ;)

Umbree 01-02-2022 16:54

Cytat:

Napisał Kerm (Post 943985)
Nigdy jeszcze nie grałem bardem ;)

Ja nie grałam warlockiem, więc może taką postać wyślę :) Się zobaczy.

Mekow 03-02-2022 12:24

Coś podsyłam. Lua, łotrzyk. Dawno nie dane mi było nią grać. I na 1 poziom, tylko ona się nadaje.

Nostromo 03-02-2022 12:30

Dzięki za zgłoszenie.

Przypominam wszystkim, że będziemy grać w mechanice 5 edycji. Było w tytule, ale jeszcze wpisałem w tekście notki rekrutacyjnej, żeby nie dochodziło do pomyłek.

Mekow tak jak Ci napisałem Twoja KP na razie będzie w rezerwie i ewentualnie będziemy ją przerabiać.

Umbree 03-02-2022 13:27

Moja KP powinna być w weekend, MG :)

Mekow, jeśli potrzebujesz pomocy z mechaniką, to daj znać na PW. Pomogę! :)

Nostromo 03-02-2022 14:05

Przysiadłem i przerobiłem KP Mekowa na 5 edycję. Oficjalnie zgłoszenie zaakceptowane.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:14.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172