@Wired 1. Melee Combat - atak bronią ręczną poza mieczem świetlnym także improwizowaną jak kufel w barze, tylko atak Lightsaber - walka mieczem świetlnym, atak i obrona. Melee Parry - obrona w walce wręcz, gdy broniący ma broń, od dedykowanych jak wibroostrza, po improwizowane jak stołek barowy, także uniki w walce wręcz. Obrona w walce dystansowej jeśli broniący ma tarczę energetyczną. Brawling - atak bez broni , tylko atak Brawling Parry – obrona w walce wręcz, gdy broniący nie ma broni, także uniki w walce wręcz. Firearms - atak bronią palną na pociski, tylko atak Blasters - atak bronią palną energetyczną, tylko atak Dodge - obrona przeciw wszystkim atakom dystansowym (od strzałów po np. rzucane granaty) Nie można inwestować tylko w Dodge, potrzebna jest także umiejętność do obrony w walce bezpośredniej. 2. Czy ruch postaci na coś wpływa poza dystansem przy poruszaniu się, jak np. wysokość lub odległość skoku? Tak, bazowo skok czy pływanie bazowo to 1/3 Move. 3. Czy wielkość postaci/rasy na cokolwiek wpływa? Zgaduję że skoro 80cm Jawa latają po pustyni z karabinami to nie, ale się zastanawiam czy wybór mniejszej rasy mnie jakoś ograniczy (bo że pomoże włazić do szybów wentylacyjnych to w sumie zaleta). Fabularnie wpływa. Mechanicznie w walce nie. @MiRaaz z pierwszego posta Sesja dotyczy: Eksploracji systemu Cularin, zebrania informacji odnośnie śmierci senatorów, ewentualnie rozwiązania problemów pojawiających się na bieżąco. Rodzaj zadania będzie także zależał od tego jakie postacie się zgłoszą. Główne "tematy" świata gry: Ład vs Chaos –Imperium Galaktyczne rządzące znanym wszechświatem upadło w ogniu wojny domowej. Powstała na jego ruinach Nowa Republika mierzy się z nowymi wyzwaniami. Jak duża powinna być ingerencja rządu centralnego w prywatne sprawy członków Republiki? Gdzie dokładnie jest granica między wolnością a zniewoleniem? Na pewno w sesji pojawią się elementy społeczno – polityczne, BG mogą doświadczyć konieczności dokonania trudnych wyborów. Odkrycia przeszłości – Imperium Galaktyczne popełniło wiele niemal nieopisywalnych zbrodni. Najbardziej znana to zniszczenie planety Alderaan ze wszystkimi jej mieszkańcami, ale były także inne, chociażby masowe zniewolenia lub nawet anihilacje całych gatunków istot rozumnych, czy grabieże zasobów (niszcząca planety eksploatacja). Jakby tego było mało, gdy Imperialni wiedzieli już, że przegrają, zaczęli kasować swoje bazy danych. Utracono niemal niemożliwy do oszacowania zasób informacji, zarówno o latach istnienia samego Imperium jak i o wcześniejszych. Na pewno w sesji pojawią się elementy eksploracji starych ruin, zniszczonych baz, poszukiwań zaginionej wiedzy itp. Sesja to bardziej śledztwo/eksploracja. Akcja dzieję się w systemie w którym jest niespokojnie, wiele grup walczy o wpływy jawnie lub skrycie. Prawie na pewno drużyna wejdzie z kimś w konflikt interesów. Jeśli będą w drużynie postacie dyplomatyczne może uda Wam się wygadać z kłopotów, jeśli wejdą postacie bojowe, to pewnie drużyna będzie musiała wystrzelać sobie drogę. |
Cytat:
To specjalizacja do melee parry ze strony 18 "Melee Parry - Specializations: Versus lightsabers, knives, clubs, etc ." dotyczy jakiej broni? Bo wydawało mi się ze lighsaber może parować tylko inny lighsaber, bo zwykły nóż to on przetnie, czy nie? No i każda broń ma innego skilla do ataku i obrony więc brzmiało to sensownie i dla mieczy świetlnych :razz: To ostatnie pytanko: czy dobrze rozumiem że jeśli rasa pozwala za każde 1D w skillu uzyskać 2D to postać może zaczynać z 4D na danym skillu, pomimo że standardowo przy tworzeniu postaci limit to 2D? |
Umiejętność Lightsaber obejmuje atakowanie mieczem świetlnym oraz obronę mieczem świetlnym. Nie kojarzę takiej rasy, o którą chodzi? EDIT 2: faktycznie jest sporo takich ras, napisz o którą chodzi. |
Logika jest taka, że Lightsaber jest to jedna broń, a Melee jest rozbite bo dotyczy każdej innej niż Lightsaber... i mozna tu brać specjalizacje w konkretnej broni z puli nieskończonej niemal. Przynajmniej ja tak to rozumiałem, gdy w dawnych czasach przedpotopowców czytałem podręcznik. Co do mojego udziału... na teraz? Szanse nikłe. |
Cytat:
Już doczytałem że to może wychodzić ponad limit, czyli Jawa co wyda 2D (limit) przy tworzeniu postaci ma ostatecznie 4D na takim skillu. Przy Horansi jest taka sama formułka ale dodali wyjaśnienie w nawiasie "2D in beginning skill die would get them 4D in sneak". |
Mam pierwsze pełne zgłoszenie: 1. Alex Tyler - Wędrowniczka, Miraluka Jedi |
Z korzystaniem z templatów: te 16D rozdzielam na umiejętności w karcie. To, że one tam są, to znaczy, że już mają 1, czy mają 0? Jeżeli mają 0, to czy muszę do każdej coś dać? Wspominałeś, że maks można dać 4, ale template nie mają takiej samej ilości umiejętności. Czy można wybrać umiejętności, których nie ma w template? Myślę o template Bounty Hunter. Z rasy Togorian (dwu i półmetrowe kotowate które praktycznie nie mówią) Tak jakoś wizja niewidomej wojowniczki z mieczem, która włada mocą przywołała we mnie pewne wspomnienia. |
Tak, korzystając z szablonów rozdzielasz te 16D na umiejętności w karcie. To że one tam są, to po prostu informacja że są to umiejętności przydatne dla danego szablonu, tzn. te warto mieć. Jest to też dodatkowe przypomnienie że nawet jeśli nie dasz kostek do umiejętności to możesz z niej korzystać na poziomie trybutu (wyjątek to umiejętności zaawansowane). Można oczywiście wybierać także inne. Łowcy nagród zawsze są w cenie ;-) |
Ekwipunek dostaniemy na początku sesji? Bo ja nadal nie wiem co mam, poza mieczem, droidem i ubraniem :-P Cytat:
|
To nie kwestia dobrej pamięci, tylko jakie wrażenie na mnie wywarła postać. Wired, czy techniczny Jawa widziałby się jako technik na pokładzie statku Łowcy nagród? Meril czy żołnierz zwiadowca widziałby siebie jako główne rozpoznanie w czasie polownia na ludzi? I oczywiście pełnoprawnego członeka załogi na statku Łowcy nagród? Oczywiście dla każdego uczciwy udział w zyskach :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:06. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0