lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Tacy jak ty (system autorski) (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/2190-tacy-jak-ty-system-autorski.html)

arsad 16-12-2006 12:59

wizę, że robi się z tego typowy heroic fantasy. Ja bym zrobił z tego dark fantasy, jakbyś stworzyła mroczny klimat i ciekawą fabułę, to by było super. Co do tych broni to co to za różnica czy mam 2 miecze czy miecz i tarczę?

Almena 16-12-2006 13:52

Arsad, taka różnica że tarczą nikogo nie przetniesz na pół ;) a teraz skup sie na robieniu karty nie na tworzeniu MOJEGO fantsy;) ostrzegałam że to będzie mieszanka wybuchowo-mroczna-dziwaczno-śmieszna ;D.

imported_sheldin 16-12-2006 14:32

No to i ja dołącze z wielką radością :D . Już ide tworzyć karte postaci.

Almena 16-12-2006 15:23

Witam Sheldin i zapraszam do zabawy! :) szukam jeszcze dwóch graczy!!!!

imported_Bartolini 16-12-2006 16:35

Imię:Bartolini
Rasa:człowiek
Profesje:złodziej/demoniczny mag(wynika to z historii)
Wiek:27 lat
Wygląd:Krótkie włosy, wysoki, szcupły, ma małą szrame za uchem
Ekwipunek:Sztylet, scyzoryk, czarny płaszcz, czarna bluzka, czarne spodnie, czarne buty, czarne rękawice, łuk, strzały, plecak, sakwa za złotem, trochę jedzenia, litr piwa, 2 litry wody, klika fiolek z trucizną
Siła:5
Wytrzymałość:5
Zwinność:13+1=14
Inteligencja10
wiedza12+1=13
Czary:
Opętanie -Mamy częściową kontrole nad ofiarą
Telekineza -Można rzucać czym się chce na odległość, nie trzeba tłumaczyć
Zdolności:
kieszonkowiec
cios w plecy
podcięcie

imported_sheldin 16-12-2006 17:04

Imię: Adia
Rasa: Człowiek
Profesja: Złodziej
Wygląd: Czarnowłosa, drobna o jasnej cerze i oczach koloru ciemnoniebieskiego. 1,72 metra wzrostu.
Ekwipunek: sztylet, 10 sztuk złota, buty do łydki, biala koszula,czarna peleryna i spodnie.
Statystyki: wytrzymałość: 12 pkt.
zwinność: 9 pkt + 2
szybkość: 9 pkt.
inteligencja: 15 pkt.

Historia na gg. :D

Almena 16-12-2006 17:08

Bartoloni, jesteś przyjęty! postac bardzo mi sie podoba :).
dopisz sobie jeszcz +1 do zręcznosci jako złodziej i +1 do wiedzy jako mag.
czekam na historię!

Almena 16-12-2006 17:14

Sheldin przyjęta!:) jeszcze jednego odważnego poszukujemy....

mam jakieś problemy z gg, historia sheldin nie chciala do mnie dojsc przez gg :( więc możecie też ją wysłac na maila xellfan@o2.pl

geerkoto 16-12-2006 20:06

Imię: Mruk
Rasa: Irbis
Profesja: Wojownik
Wygląd: Czarny jak noc stukilogramowy kotek noszacy zwykle kolczuge i zwienczony szpikulcem helm.
Ekwipunek: zbroja, 10 sztuk złota, plecak, suszone ryby, manierka.
Statystyki:
Siła:10
Wytrzymałość:10
Zwinność:15
Inteligencja:5
Wiedza:5
Umiejetnosci:
Kocie zmysly - fenomenalny sluch, doskonaly wech, widzenie w nocy (chociaz zawsze monochromatycznie)
Gorski kot - gory sa jego domem, tam czuje sie najlepiej
Uwaga na oczy - gustuje w atakach na nieosloniete czesci ciala (oczy, gardlo)

imported_Vireless 16-12-2006 20:51

Imię: Waldorff Stalowymłot
Rasa: Krasnolud
Profesja: Kapłan

Wygląd: Z uwagi na zaawansowany wiek, Waldorff wygląda na doświadczonego przez życie krasnoluda. Wzrostem i budową odpowiada standardowym wymiarom reszty swych współplemieńców. Ubrany jest w ciemno szare ubrania, podróżną szatę. Na ramieniu ma dwuręczny młot bojowy. Wierzchnim ubraniem jest ciemno brązowy płaszcz z grubej skóry sztukowanej w miejscach ruchomych lżejszą skóra...

Przez piersi widać przewieszony pas skórzanej torby podróżnej.

Ekwipunek: Elementarne składniki zaklęć, zestaw do pisania, butelka ze święconą wodą, bukłak ze spirytusem, 10 sztuk złota. Wspomniany wcześniej młot bojowy.


Statystyki
Siła: 13
Wytrzymałość: 9
Zwinność: 5
Wiedza: 17
Inteligencja: 5

Skils:
-healing touch, jeśli wystarczająco się skoncentrujesz, możesz siłą woli leczyć lżejsze rany wybranemu celowi, jednak jeśli ktoś przerwie twój trans, leczenie ustanie.
-gniew boży, uderzenie twojego młota o ziemię wywołuje niewielką falę energii, która biegnie ok 10 m w linii prostej i rani w zasięgu niej wszystkich wrogów przpeełnionych negatywną energią (nieumarli, niektóre bestie, słabsze demony i opętani)
-znajomośc języków i pism, dzięki studiom odbytym w przeszłości możesz przetłumaczyc praktycznie każdy jezyk począwszy od elfickiego skończywszy nawet na językach przez innych dawno zapomnianych

Spells:

-Boski młot, zaklina młot świętą siła dzieki czemu zwiększają statystyli ataku i obrażeń przeciwko wrogom
-Bycza siła, na krótki okres czasu zwiększa ilość punktów siły
-Prawdziwe widzenie, pozwala przełamać iluzje i chroni przed czarami wpływającymi na umysł. Oczywiście na krótki czas


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:20.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172