geerkoto, jako broń możesz używac pazurów i kłów :) Dopisz sobie +2 do zwinności za irbisa ;) i +2 do siły za wojownika. poza tym postac jest ok, wyślij mi tylko historie na gg albo maila bo gg mi szwankuje. Jestes przyjęty, witami! :) Vireless: wygląd "na pierwszy rzut oka" ??? :D :D no nic niech bedzie ;D sposób twojego pisania mi sie podoba:) modyfikatory: dodaj sobie +2 do wiedzy za kapłana... I zamień szybkosc na "wiedza"!!!! zrezygnowalam ze statystyki "szybkosc" bo zwinnosc to to samo w sumie :) wiedza im wieksza tym silniejsze czary rzucasz. Krasnolud więc +2 do siły dopisz jeszcze. poza tym historie mi wyślij i jest ok :) Witamy, przyjęty! :) czekamy jeszcze czy Arsad sie zgłosi z kartą, jeśli jutro do wieczora tego nie zrobi ktos może zając jego miejsce!!!!!! |
aha zapomniałabym.... jak dotąd dotarła do mnie tylko historia Sheldin (może to wynikac z problemów z gg za co przepraszam:( Sheldin, masz do wyboru 3 spośród tych umiejętności jako złodziej: - kieszonkowiec - łatwiej ci okradac postacie - cios w plecy - złodziej wyposażony w sztylet może zakraść się za plecy swojej ofiary i wbić jej sztylet między łopatki. Taki cios zadaje olbrzymie obrażenia i może natychmiast zakończyć życie słabszej ofiary. - córka cienia - możesz ukryć się w cieniu i pozostać niezauważalnym dla innych istot - podcięcie - w czasie walki dzięki zwinności możesz podciąc nogi wrogowi i przewrócic go wybierz 3 i dopisz na końcu swojej karty i masz juz wszystko gotowe do gry :) |
Jeżeli chodzi o ten opis to go zmienilem bo skopiowalem nie ten plik:) ale juz za drugim razem byl poprawny. Taki chochlik notatnikowy.:) poprawione statystyki: Siła: 13 Wytrzymałość: 9 Zwinność: 5 Wiedza: 17 Inteligencja: 5 Historie wlasnie zaczynam pisac i mam nadzieje że jeszcze dziś wieczór będziesz miała ją na pulpicie EDIT: Poprawione zostały statystyki |
Przesłałem historie mailem. |
ok Vireless to dopisz jeszcze +2 sila i +2 wiedza i jest ok :) Bartolini widzę że historia postaci którą już grałeś ....?;) no dobra może byc. wybierz sobie 3 umiejętności: - kieszonkowiec - łatwiej ci okradac postacie - cios w plecy - złodziej wyposażony w sztylet może zakraść się za plecy swojej ofiary i wbić jej sztylet między łopatki. Taki cios zadaje olbrzymie obrażenia i może natychmiast zakończyć życie słabszej ofiary. - podcięcie - w czasie walki dzięki zwinności możesz podciąc nogi wrogowi i przewrócic go - undead resemblance - dzięki tej specyficznej magicznej właściwości podróżnik potrafi wtopić się między agresywne bestie typu nieumarli, potwory, tak, że nie poznają oni w nim wroga. - control undead - umiejętność, przy pomocy której jesteś w stanie przejąć kontrolę nad nieumarłymi lub słabszą bestią. Wymagane jest wyrysowanie symbolu zawładnięcia umysłem *potrzebujesz na to nieco czasu i materiału na którym da sie stworzyc taki znak)-nie możesz tego rzucic np jak wróg już na ciebie szarzuje;). i dodaj sobie jakieś 2 czary. tylko 2 bo masz 2 profesje ;) mag-złodziej. ALBO zostaw sobie te 4 czary ale wtedy weź tylko 2 umiejętności!!!!!!! wybierasz 3 i wklejasz pod koniec karty:) |
histria poszła na gg oraz maila |
Virelessopis uogólniony ^^'''' kapłani służą różnym Bogom i Boginiom. Ich moc ma w związku tym zupełnie inne źródło pochodzenia niż moc magów - na skutek swojej głębokiej wiary kleryk może zewnętrznie manifestować w najróżniejszy sposób moc bóstwa. Klerycy wytrenowani są w sprowadzaniu na siebie lub innych błogosławieństw i innych przejawów szczególnej przychylności Bogów. Znają oni także rozmaite inkantacje lecznicze, wiedzą jak leczyć zatrucia i choroby. Myliłby się jednak ten, kto sądziłby, że w związku z tym klerycy są bezbronni. Wyposażeni zostali oni także w arsenał śmiercionośnych zaklęć bojowych, a także szczególną umiejętność niszczenia nieumarłych. Rozumiem że chcesz służyc dobremu Bogowi Morradinowi? :) eem Napisz czego opiekunem jest ten Bóg np. Bóg gór, lasów, wiatru, nieba itd, i postaraj sie dopasowac pod to czary w takim razie dobierz sobie jakies 2 czary ofensywne i 1 defensywny. teraz umiejętnosci- wybierz sobie 3 :) - healing touch jeśli wystarczająco się skoncentrujesz, możesz siłą woli leczyć lżejsze rany wybranemu celowi, jednak jeśli ktoś przerwie twój trans, leczenie ustanie. - gniew boży - uderzenie twojego młota o ziemię wywołuje niewielką falę energii, która biegnie ok 10 m w linii prostej i rani w zasięgu niej wszystkich wrogów przpeełnionych negatywną energią (nieumarli, niektóre bestie, słabsze demony i opętani) - wyleczenie zarazy - możesz wyleczyc z choroby lub zarazy szerzonej przez nieumarłych - znajomośc języków i pism - dzięki studiom odbytym w przeszłości możesz przetłumaczyc praktycznie każdy jezyk począwszy od elfickiego skończywszy nawet na językach przez innych dawno zapomnianych PS bardzo fajnie i starannie napisana historia! :) ARSAD CZEKAMY NA KARTE! |
Karta postaci: Imię: Murtagh Rasa: elf Profesja: mag trucizn Historia: wieczorem podeśle na GG, bo teraz nie mogę Wygląd: niezbyt wysoki, szczupły, krótkie, czarne włosy, blada cera, brak brwi, liczne blizny po oparzeniach, ubrany w granatową szatę Ekwipunek: długa, magiczna laska, krótki sztylet, zbiór przyrządów alchemicznych, kilka tajemniczych buteleczek,różne dziwne substancje, korzenie i inne paskudztwa, 10 szt. złota Statystyki: Siła:5 Zręczność:8 Wytrzymałość:8 Inteligencja:9 Wiedza: 15 |
No ta ja też poprawiam statystyki :D wytrzymałość: 12 pkt. zwinność: 9 pkt + 2 wiedza:9 pkt. inteligencja: 15 pkt. A z umiejętności wybieram córke cienia, cios w plecy i kieszonkowiec :D No i jestem gotowa. |
Ja bym zrobił z tego albo dark fantasy albo bitewniaka (zawsze ich za mało), a co do profesji to chętnie zostałbym strażnikiem ale tego tu brak mam fajną historię tylko ... Nie mam GG, a założyć nie da rady. Kartę postaci mogę na maila na nic innego. Czy mnie przyjmiesz? Pisałbym regularnie. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:16. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0