Panda znasz jakąkolwiek klasę Mag? Bo ja widzę tylko czarodzieja, czarnoksiężnika, nekromantę, druida, kapłana... maga nigdzie nie ma. Poza tym wilk to DODATEK. Nie BROŃ tylko DO-DA-TEK. DODATEK. Bronią może być nóż, rękawica z wilczymi pazurami. Ale może ty wsadzasz mu rękę w odbyt i sam się nim posługujesz (wiesz w ogóle co to broń?) |
Wiem... Eh, osobiście odechciało mi się grać tu. Dzięki za kilka drobnych wskazówek, reszcie życzę dostania się do sesji. Pozdrawiam Panda |
Imię: Anselma Rasa: Półelf Klasa: Łowca Charakter: Chaotyczny Cechy: Witalnosć - 2 Kondycja - 2 Inteligencja - 2 Zręczność - 3 Charyzma - 1 Magia - 1 Szybkość - 2 Celność - 2 Wygląd: 170 cm; 60 kg; jasna cera, lekko spiczaste uszy, ognisto - brązowe oczy, złocisto-brązowe, lokowane włosy sięgające do końca łopatek. Umiejętności: Myślistwo - 1 Zielarstwo - 2 Walka bronią białą - 2 Wspinaczka - 2 Pływanie - 1 Językoznastwo - 2 Ekwipunek: Koszula-len, spodnie-bawełna, majtki-len, płaszcz-brązowy, kozaki podwijane, miecz długi-jednoręczny z bardzo ładnie zdobioną rękojeścią, nóż, który jest umieszczony w bucie prawym, skórzana torba: krzemień, krzesiwo, hubka, Orzeł: grubodzioby, cały czarny. |
Panda, proszę graj. Wszystkie karty postaci załadowane (Megan przykro mi, ale nic ci nie pisałem o złocistych włosach ani ognistych oczach półelfów). Czy wszyscy gotowi do gry? (Przypominam, że odpowiadam co 1-2 dni i piszemy dość długie (co najmniej 5 linijek) posty) |
Zwarci i gotowi! :) Przynajmniej ja... O ile się oczywiście dostałam... |
Gotowy, KP poprawione jakby co. |
Karta poprawiona. Tak jak moi przedmówcy, można zacząć. |
ja równiez jestem gotowa... choć jutro będe mogła odpisywać dopiero po południu - niestety poranek mi zajmuje matura i jestem wtedy niedostępna :P |
KP karta postaci: IMIĘ I TYTUŁY: Alvantir "szary świt" RASA: niziołek KLASA: druid CHARAKTER: neutralny(1) WYGLĄD: wzrost 98, waga 50. niziołkowaty, druid o niebieskich, przenikliwych oczach w których odbija się niebo, twarz młoda od magii natury, spojrzenie mocne, często chłodno badające rzeczywistość, długie białe włosy, krótka broda opleciona sznurkami z kolorowymi piórami, zielona długa szata bez zbędnych ubarwień, u dołu zabrudzona ziemią, drewniana bukowa laska trzymana w zmęczonej ale silnej dłoni. CECHY: Witalność: 2 Kondycja: 1 Inteligencja: 2 Zręczność: 1 Charyzma: 1 Magia: 3 (+1) Szybkość: 2 (+1) Celność: 1 (+1) UMIEJĘTNOŚCI: językoznastwo - 2 żywiołactwo - 3 przywołanie - 2 walka bronią obuchową - 1 krycie w cieniu - 1 zmiana koloru źrenic - 1 EQUI: koszula z lnu majtki z lnu spodnie z lnu zielony płaszcz bukowy kij srebrny sztylet skórzana torba krzemień krzesiwo hubka zwierzę - cętkowaty puchacz (siedzi na ramieniu) HISTORIA: Alvantir pochodzi z kontynentu niziolków, urodzil się Kressch'fez - mieście położonym na krańcu wielkiego lasu. Już od dzieciństwa przejawiał niesamowitą pasję do natury i umiejętności z nią związane, całe dnie spędzał w lesie często z dala od pobratyńcow, za przyjaciól mając rośliny i zwierzęta. Jego dziadek który go wychowywał zabrał chlopca, gdy ten skończyl 12 wiosen do gaju druidów ukrytego w głebi puszczy. Tam Alvantir poznawał dotychczas nieznane mu tajniki magii natury. Znalazł tam wielu przyjaciól o podobnych zdolnościach i doskonalił się w ich gronie. Pewnej burzowej nocy na gaj napadli naslani skrytobójcy i zabili wielu młodych druidów z niewyjaśnionego powodu, w tym najlepszego przyjciela Alvantira. On sam wychądząc cudem cało z bitwy zaprzysięga zemstę i zmienia się. Staję się coraz bardziej nieufny i z chlodnym umysłem opanowuje coraz to potęrzniejsze tajniki magii żywiolactwa. Zostaje w grupce ocalałych przyjaciol, niufając innym, zaczyna widzieć że sam jest zdolny opanowania wyższych kręgów magii natury... |
no :) to kiedy zaczynamy?? bo już się nie mogę doczekać :] |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:17. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0