lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Storytelling] Najemnicy (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/3392-storytelling-najemnicy.html)

Vireless 16-06-2007 15:42

Hmm, tak ponieważ pracuje do późna. Dlatego posty mogę pisać dopiero późnym wieczorem.

Bartolini 16-06-2007 15:44

Kiedy skończy się selekcja i rozpocznie sesja?

Ercekion 16-06-2007 16:16

EDIT : wbilo mi posta dwa razy niechcaco wiec ten kasuje

Ercekion 16-06-2007 16:17

Wiec zagram Ercekionem

Imie : Ercekion D'Arthe
Rasa : Czlowiek
Wiek : 30 lat
Profesja : Palladyn / kaplan

Wyglad : Ercekion wyglada staro jak na swoj wiek, przez jego czarne wlosy przebijaja sie pasemka siwizny. Twarz ma poorana zmarszkami. Przez prawe oko przebiega mu blizna po pechowym ciosie miecza ( ale widzi dobrze na to oko )
Jest slusznej budowy, ma okolo 190 cm wzrostu dobrze umiesniona sylwetke.
Nosi biale szaty i jasno nie bieski plaszcz pod ktorymi nosi bardzo dobrze wykonana kolczuge.

Historia : Ercekion D'Arthe pochodzi z zubozalej szlacheckiej rodziny. Jedyna szansa dla reszty familji na utrzymanie wysokiego statusu socjalnego bylo wyslanie jednego z potomkow do zakonu. Od 6 roku zycia Ercekion przebywal w zakonie gdzie otrzymal sklupuratne wyksztalcenie i bardzo rygorystyczny trening w walce wszelkim orezem ( specjalnosc miecze jednoreczne i obuchy)
W wieku lat 10 zostal giermkiem samego Wielkiego Mistrza. Kolejne lata uplynely na modlitwach treningach i sluzbie. W przeciagu swojego dziecinstwa Ercekion towarzyszyl swemu mistrzowi w wielu bitwach i potyczkach. W wieku lat 15 byl gotow przyjac tytul rycerski. Przez nastepnych 5 lat podrozowal po swiecie jak kaze tradycja zakonu szerzac sprawiedliwosc i dobro. W wieku lat 20 zaczal studiowac kaplanskie zwoje i rytualy pod pilnym okiem swego dawnego mentora Mistrza Zakonu. Nastepnym krokiem w historii Ercekiona bylo wydarzenie ktore sprawilo iz dzisiaj znajduje sie na trakcie. Gdy w dniu swych 30 urodzin wracal on do zakonu z oddali ujrzal unoszacy sie ku niebisom dym. Pospieszyl konia i ruszyl galopem by ujrzec siedzibe zakonu a wlasciwie jej zgliszcza. Krotkie dochodzenie ujawnilo ze za zniszczeniem zakonu staly sily magiczne. Od tego dnia Ercekion znow wedruje po traktach szukajac winnych za jedyny slad majac medalion w ksztalcie lzy znaleziony w zgliszczach.

Ekwipunek : Kolczuga ( doskonalej jakosci ),helm nosowy, miecz poltorareczny "tyrael" normalnie to zwykly acz niezwykle ostry miecz. Jest on jednak o wiele bardziej zabojczy w starciu z demonami i im podobnymi bestjami. W poblizu tych bestii zaczyna emanowac lekkim bialym swiatlem. Swiatlo to jest dla nich niezwykle niebezpieczne ( podwojne obrazenia demona ), Tarcza, Mlot bojowy, nagolenniki, naramienniki, rumak wojenny, ekwipunek podrozny, swiety symbol swojego boga ( Moglbys mi podac jakich masz bogow dobra dostepnych w tym swoim swiecie ;> )

Charakter : Prawozadny dobry, fanatycznie oddany szerzeniu dobra i sprawiedliwosci.
Zdolnosci : Magia kaplanska, walka mieczem i tarcza ( specjalizacja ), mlotem i tarcza, wyczucie zla. jezdziectwo.

Czary kaplanskie to leczenia, blogoslawienstwa itp widze to bardziej jako zdolnosc laczenia sie w modlitwie z bogiem a nie jako ksiega zaklec z dnd.

Gettor 16-06-2007 17:54

Skończyłem dokonywać selekcji, a oto lista osób, które przeszły:
- Thant (Delaraan)
- Vincent (Raven72)
- Ben Jukarun (Silwilin)
- Timosawern (Vireless)
- Ercekion D'Arthe (Ercekion)

Ponadto wypiszę tutaj zaklęcia znane magom, którzy będą teraz uczestniczyć w grze (te bezsensowne słowa przed opisem czaru to inkanacja):
Vincent:
- Odelat - Płonąca pięść, która uderza we wroga, po czym się rozpada (ta pięść)
- Annalir - Podpalenie przedmiotu. Można podpalić tylko przedmioty, które normalnie też by się paliły na przykład drewno
- Inastir - Pierścień ognia otaczający cel
- Kinariole'altren - przyzwanie mniejszego żywiołaka ognia. Uwaga! Ten czar wysysa energię tak długo, jak żywiołak służy rzucającemu
- Innolisan - wywołuje słabą novę ognia wokół czarującego na primień 5 metrów. Czar tworzy się na wysokości pasa.

Ben:
- Balaster - tworzy kopię samego siebie, która nie jest materialna. Nie można mieć naraz więcej niż 1 iluzji. Kontroluje się ją przez umysł.
- Ternier - hipnotyzuje cel, jeżeli jest on humanoidem. Niektóre stworzenia są na to odporne (np. elfy)
- Pintaner - tworzy cielesną iluzję istoty znajdującej się w zasięgu czarującego. Rozprasza się, gdy ktoś w otoczeniu staje się świadomy, że twór jest iluzją.
- Strenfar - usypia cel. Nie działa na niektóre istoty (np. smoki, elfy)
- Hoendren - tworzy 2 małe, czarne kółka przed oczami celu, wskutek czego ofierze wydaje się, że jest ślepa.

SESJA BĘDZIE SIĘ ODBYWAĆ W DZIALE "AUTORSKIE" I JESZCZE DZIŚ SPRÓBUJĘ ZACZĄĆ.

Gettor 16-06-2007 19:08

Temat został już założony w dziale "Autorskie" i można zacząć grać.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:37.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172