[Storytelling] Najemnicy Jesteście grupką najemników, którzy niedawno przybyli do miasteczka o nazwie Shamtir. Słyszeliście, że jest tutaj robota dla poszukiwaczy przygód, takich, jak wy. Jednomyślnie postanowiliście udać się do najbliższej karczmy. Zapytaliście karczmarza o "pracę" dla poszukiwaczy przygód, a ten powiedział wam, żebyście udali się do pewnego pokoju na piętrze... Rodzaj sesji: Storytelling (chyba widać po tytule...) Ilość graczy: 3-5 (czyli minimalnie 3, a maksymalnie 5) Jak ma wyglądać KP: 1. Imię: 2. Rasa - człowiek, krasnolud, niziołek, elf, półelf, drow, półdrow, diablę. 3. Klasa - dowolna, lecz jeśli wymyślona to proszę o krótki opis 4. Wygląd i wiek. Tutaj także umieszczamy ekwipunek postaci. Tylko proszę bez przesady (czyli żadnych "Wielkich Mieczy Destrukcji" czy coś w tym stylu). 5. Krótka historia: w tym również, czemu postać została poszukiwaczem przygód. 6. Zdolności specjalne: maksymalnie 6 zdolności. Sesja będzie w dziale AUTORSKIE. Zapraszam do zapisywania się. |
Karta na pw czy tutaj? |
Tutaj. Zaczynacie jako drużyna, więc powinniście znać się nawzajem. |
Imię: Arold Rasa: Człowiek Klasa: Magiczny wojownik, coś jak paladyn, ale nie jest ani dobry ani zły. Taki wojownik co wzmacnia ataki magią, raczej nie ma dużo takich ludzi. Wiek:22 Wygląd: Czarne wlosy i oczy. 176 cm wzrostu. Postawa średnia (nie gruby, nie chudy), jednak bardziej mniej niż więcej. Historia: Urodził się w normarnej kupieckiej rodzinie. Gdy miał 6 lat rodziców zabiła grupa fanatyków zabijająca "wampiry", którymi w istocie byli normalni ludzie. Przygarną go najemnik i podróżował po świecie ucząc się walki. Co prawda nie mial dużej siły, ale za to magię we krwi którą sobie pomagał. Nie został magiem, bo jego opikun był najemnikiem i poszedł w jego ślady. Od czasu gdy jego "ojciec" dwa miesiące temu zmarł podczas pewnej wyprawy (Arold był wtedy w karczmie) jest samodzielnym (w sensie, że mało dziecko) najemnikiem. Przyłączył się do znajomych ojca, ktorych trochę znał, choć głównie z opowieści ojca jak to kiedyś razem walczyli. Czary: Lepszy skoki(bez rozpędu na 2.5 metra, bez zbroi, w pionie góra 2) 1.Rzażący miecz(miecz jest parzący z przodu) 2.Szarża(magia rozpędzaja wojownika do o połowę szybszej prędkości) 3.Silne uderzenie(wieksza sila uderzenia) 4.Kopuła(tworzy małą zapore wokół czarującego) Umiejętności: Walka mieczem dwurecznym (łącznie z unikami, odróżnia dobry miecz od kiepskiego itd.), podstawowe czarowanie, wiedza o besiach i nielegalnych grupach typu gildie złodziei itd. Ekwipunek:Kolczuga, miecz dwuręczny, 10x nóż do rzucania, spodnie skórzane, koszula skórzna, lina, żywność, magiczny kaptur(wytrzymałość stali waga kaptura, zapasowy miecz. Dopisałem zapasowy miecz. |
Trochę mnie nie zrozumiałeś jeśli chodzi o umiejętności. Magiczne zdolności związane z twoją klasą nie są tym samym. Umiejętnością jest na przykład jeździectwo, czy pływanie. Jeśli chodzi o ekwipunek to nie rozumiem jak można nie wiedzieć co sobie wziąć, żeby nie było za mocne... ale jak nie wiesz, to masz propozycje: - Zbroja: napierśnik, kolczuga, koszulka kolcza (wybrać jedno) - Broń: duży topór, topór ręczny, topór podwójny, miecz dwuręczny, miecz długi, sejmitar, dwuręczny drewniany młot, duży buzdygan, młot bojowy (wybrać jedno) - Broń rzucana (nie musisz brać, jeśli nie chcesz): 10x strzałka, 10x gwiadka do rzucania, 10x nóż do rzucania (wybrać jedno) - Inne: skórzane spodnie i buty, hełm, lub skórzany kaptur (wybrać jedno), lina, racje żywnościowe. Moce twojej postaci podam Ci później, tylko napisz coś więcej o jej klasie. |
A ja z pytankiem. W jakim świecie będzie nam dane zagrać. Jaki klimat panuje w tym uniwersum. I ostatnie do kiedy można Ci kartę podesłać? Moje gg 2224706 |
1. Świat został przezemnie wymyślony i nazywa się Kaminor 2. Na początku będzie dość ponuro, potem zobaczycie 3. Jak najszybciej. Ale jak się deklarujesz, że będziesz grał to poczekamy na Ciebie (nie całą wieczność oczywiście...) 4. Nie używam gg bo mnie wkurza |
Kolejny gracz tworzy KP :) |
Zmienilem karte. Przeczytaj szczególnie na dole gdzie zadalem pytania. |
Imię: Thant Rasa: Półdrow Klasa: Łowca Głów (chyba wiadomo o co chodzi nie?) Wygląd: Ciemnoskóry, 180 cm, długie, białe włosy i takiego samego koloru oczy, szczupły, czarna skórzana zbroja, kolczuga, czarne karwasze i naramienniki, rękawice do walk wręcz, dwie ciężkie szable, kusza i bełty, noże do rzucania, wysokie buty. Historia: Thant urodził się w podziemnym drowim mieście. Jego ojciec był człowiekiem, matka drowką. Od małego zdradzał zdolności do wtykania nosa w nie swoje sprawy. Szybko zauważyli to nauczyciele łowców i zabójców. Szkolił się pod okiem jednego z mistrzów akademii. Gdy kończył naukę, jego rodzice zostali zabici przez mieszkańców wioski w którym mieszkał ojciec. Thant zebrał wtedy drużynę kolegów z akademii, którzy nie za bardzo lubili ludzi i najechał osadę, zabijając mężczyzn i wypędzając resztę mieszkańców a domy spalił. Od tego czasu postanowił zostać łowcą nagród. Ma już za sobą kilkanaście udanych zleceń. Moce: Sztuki walki, żądza mordu (nie zwraca uwagi na swoje rany, potężniejsze ataki), szybka wspinaczka, akrobatyka, wykrycie myśli, niemożliwy atak ( idealnie zgrana, praktycznie niewidocznie szybka seria ciosów).(formalista... :-D) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:50. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0