lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Matrix] Na ratunek (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4687-matrix-na-ratunek.html)

Johannes Black 24-12-2007 18:10

[Matrix] Na ratunek
 
MATRIX: Na ratunek

Nastały czasy panowania maszyn. Sto lat temu pierwszy komputer wydał wirtualny rozkaz ataku na ludzkie, wydawałoby się niezdobyte, fortece. Tysiące maszyn jak jeden mąż ruszyły do realizacji zadania. Miasta padały jedno za drugim, największe metropolie takie jak Nowy York czy Los Angeles poszły na pierwszy ogień. Ludzie, którzy ocaleli pierwszy szturm zostali zniewoleni w wielkich więzieniach - elektrowniach, które wysysały z ludzi energię niezbędną maszynom do działania. Była to nie tylko decyzja niezbędna dla istnienia maszyn, ale także forma kary - aby odciąć maszyny od źródła energii, ludzie zasnuli niebo smogiem, by nie mogły używać energii słonecznej. Ludzie zamknięci w więzieniach musieli mieć świadomość, by móc wykonywać wirtualne zadania - niezbędne w produkcji energii. Główny komputer opracował projekt Matrix, wirtualna rzeczywistość, w której ludziom wydawało się, że prowadzą normalne życie w wolności. Wychowywani byli w nieświadomości.
Gdy po raz pierwszy opracowano broń zdolną zniszczyć maszynę i pancerz zdolny ją na chwilę powstrzymać, ludzie zgromadzili się w miastach, które przetrwały i rozpoczęli budowę barykad. Liczebność armii maszyn stale rosła, i część z enklaw została zniszczona, a ludzie wybici jak psy. Duża część ludności schroniła się w podziemnych miastach, z których największy był Zion. Maszyny nie znały położenia podziemnych fortec, a położenie blisko jądra Ziemi nie pozwalało im na dostanie się do twierdz. Jednak Główny Komputer znalazł sposób na zniszczenie dużej części siedlisk. Z pomocą wielkich urządzeń wywoływał kolejne wstrząsy sejsmiczne. Część podziemnej cywilizacji została zalana gorącą lawą, inne zasypała ziemia. Przetrwało tylko 5 ludzkich miast, niemających kontaktu ze sobą.

Zion, najbliższy jądru Ziemi, najpotężniejsza z fortec. Liczy ponad milion osób.
Black Enclave, częściowo zasypane miasto położone pod Rowem Mariańskim. Liczy niespełna trzydzieści tysięcy obywateli. Miasto stale zagrożone przeciekiem wody z Oceanu i zalaniem.
Trisher, położone pod terenami Kanady, jedno z najnowszych miast. Ze względu na niewielką głębokość, stale zagrożone wykryciem przez maszyny. Liczy pół miliona obywateli.
Agnus City, małe miasto położone w Anglii, na powierzchni. Liczy sto tysięcy mieszkańców. Wkrótce ma zostać zniszczone przez maszyny, ale na razie stoi ze względu na otaczające morza.
Brooklyn - odbudowana część Nowego Yorku licząca dwustu bojowników stale odpierających ataki strażników.

Zaczynacie w Zionie.
Witam ponownie w próbie zebrania graczy, tym razem w liczbie 4. Oto, jak ma wyglądać karta postaci:
Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Pochodzenie: (Matrix czy rzeczywistość, podaj skąd np. Matrix, Washington)
Historia, jak dostał się do Zionu.
Profesja:
*Szturmowiec - wyspecjalizowany w walce wręcz i strzelaniu z broni ciężkiej
*Snajper - wyspecjalizowany w strzelectwie, nie radzi sobie w walce bronią ciężką ani walce wręcz
*Kanonier - wyspecjalizowany w obsłudze broni ciężkiej i artylerii. Nie radzi sobie w walce na duże odległości ani w walce wręcz
Uzbrojenie:
SZTURMOWIEC:
Dwa noże, ciężki rewolwer, karabin maszynowy przenośny, dwa granaty odłamkowe LUB katana, dwa lekkie rewolwery, karabin szturmowy z podwieszanym granatnikiem(M16), granat magnetyczny (przeciwko mątwom i agentom)
SNAJPER:
Glock7, karabin snajperski z laserowym namierzaniem LUB Glock7, karabin snajperski o podwójnej mocy
KANONIER:
Glock7, bazooka, moździerz LUB glock7, granatnik, działo
Aby uniknąć sprzeczek o kapitaństwo, waszym dowódcą będzie NPC.

Rekrutację zakończę, gdy otrzymam zadowalające karty postaci. ZAPRASZAM DO GRY!

Lotar 24-12-2007 23:05

Pytanko
 
Mam dwa pytania:
1. Jak wysłałem już KP w poprzedniej rekrutacji to ono się liczy nadal i musze tylko zmienić profesje czy musze wysyłać ci nową?

2. W wyposażeniu profesji to jest tak jak w warhammerze, że np. w szturmowcu wybierasz pomiędzy kataną, a granatami odłamkowymi. Czy wybieramy zestaw od dwóch noży do dwóch granatów , a od katany do granatu magnetycznego?

Johannes Black 25-12-2007 08:49

1. Karta nadal aktualna.
2. Nie, to są pełne zestawy do wyboru. Musicie wybrać, czy wolicie ciężką giwerę i słaby nóż, czy średnią giwerę i miecz. Nie ma zestawów kombinowanych, chyba że ktoś to wcześniej ze mną ustali i razem stworzymy odpowiedni dla niego zestaw.

Lotar 25-12-2007 10:09

W taki razie!
 
Co to jest RPG? Radziecki przeciwpancerny granatnik?To działo u kanoniera to takie działo przeciwpancerne? Jak tak to jak wyobrażasz sobie BG z działem? Może jakby to były realia II wojny światowej, ale to Matrix. Świat w którym ludzie działają ikognito i nie zależy im na spotkaniu agentów. Grupa taszcząca za sobą działo raczej nie ma co liczyć na ukrycie się. A właściwie to są agenci czy jeszcze ich nie wymyślono w czasach w których gramy?

Johannes Black 25-12-2007 10:48

RPG to przenośna wyrzutnia rakiet produkcji Rosyjskiej. Przydaje się np. gdy trzeba rozwalić pół parku w Matrixie żeby zatrzymać agentów.
A działo to jest armatka, którą trzeba rozstawić (zajmuje 30 sekund) i która strzela wybuchającymi pociskami. Jest silniejsze niż RPG, ale nie przenośne.

A czasy w których gracie są takie, że Matrix jest we wcześniejszych stadiach. Agenci owszem, są, ale nie mogą przybierać dowolnych postaci tzn. jak spotkasz kolesia z Matrixa to nie ma obawy, że nagle zamieni się w agenta.

Arango 25-12-2007 11:12

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategor...rzeciwpancerne :)

Może sie przyda.

Johannes Black 25-12-2007 13:59

Pragnę przypomnieć, że to dział rekrutacji, a nie komentarzy. Poza tym nie wiem (już wiem!), po co mi ten link, raczej mi się nie przyda bo nie napisałem, co by któraś z broni była przeciwpancerna. No chyba że się pomyliłem i napisałem że coś nie jest przeciwpancerne ale coś tam... i wyszło że broń nie jest ale jest przeciwpancerna. W każdym razie takie rzeczy proszę o załatwianie u mnie na PW a nie w dziale rekrutacji.

Poprawka: Pomyliłem się i już wiem, do czego mi ten link. RPG produkcji armii czerwonej. Ale i tak proszę o załatwianie tego na PW :) Przepraszam, jeżeli wprowadziłem kogoś w błąd, moja wina bo nie sprawdziłem. Po prostu tak mi się wydawało, niestety nie jestem omnibusem :/


I zmieniam RPG na po prostu wyrzutnię rakiet (o autorskich parametrach :) ) aby w przyszłości uniknąć takich pomyłek. W rzeczywistości na jedno wyjdzie.

Lotar 25-12-2007 17:04

Straszne!!!
 
Strasznie to wszystko pogmatwałeś, ale może być. Mam pytanko. Czy w tej sesji tak jak w tamtej są umiejętności. Lepiej to powiedzieć teraz a nie pod koniec. Tak wogóle to jak masz jakieś inne wiadomości to lepiej to powiedzieć teraz żeby później ludzie nosem nie kręcili. :C):

Johannes Black 25-12-2007 19:34

Nie, umiejętności są tutaj nie potrzebne. Te, co będziecie używać w Matrixie załadują wam wasi programiści (tutaj wprowadziłem NPC za radą Lotara). A te, które będą potrzebne w rzeczywistości należą do standardów, więc nie ma sensu ich wymieniać. Jeżeli będą wam potrzebne unikalne umiejętności, to po prostu powiem wcześniej: "Warto się nauczyć...", albo po prostu powiem "Nie umiesz tego robić". Zależnie od sytuacji.

Nie mam innych wiadomości, tym razem byłem rozważniejszy w tworzeniu rekrutacji i napisałem wszystko.

Atanael 26-12-2007 00:46

A co jak nie pochodzi się z Matrix'u ? Wtedy nie można się podłączyć chyba pod matrix wtedy taki gracz zostaje cały czas na statku, czy jak to rowiązujesz?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:17.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172