lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] Stary dom ma swoje tajemnice (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4786-autorski-stary-dom-ma-swoje-tajemnice.html)

Durendal 15-01-2008 21:49

OOOO aż mi się "Lśnienie" Kinga i film pod tym samym tytułem w reżyserii Kubricka przypomniały :) Hmm jestem zaintrygowany i myślę że coś skrobnę :) Myślę że warto troszku poślęczeć nad kartą bo zapowiada sie smacznie ;)

PS. Brawo za dobór muzyki :) Idealnie wprowadziła mnie w klimat :)

Nansze 15-01-2008 23:55

Sagon to od Ciebie zależy ile pkt przeznaczysz. Te pkt będę raczej traktować jak procenty. Nie będę zdradzać jak będę to przeliczać :P bo to robota MG. Jeśli dodasz 25 pkt do jednej zdolności, to fakt będziesz miał większe szanse na powodzenie... przypuśćmy, że dałeś 15 pkt na siłę a reszta oczywiście ma po mniej, to będziesz miał większe prawdopodobieństwo iż uda Ci się zrobić coś siłowo. Zaś będziesz miał małe szanse np. rozwiązać jakąś logiczną zagadkę. Nie wiem czy o to Ci chodziło.
Jeśli chodzi o rozwój postaci, to co jakiś czas będę przyznawać wam pkt. Ale to wyjdzie w praniu.


Chciałam też dodać, że cieszy mnie fakt iż wielu graczy zainteresowało się moją sesją :D
Niech śmoc będzie z Wami :)

Lista graczy, którzy dostali się do sesji będzie ogłoszona 21.stycznia
Zachęcam! I tak jak Durendal napisał --> Myślę że warto troszku poślęczeć nad kartą bo zapowiada sie smacznie .

Będzie na prawdę ciekawie. Postaram się jak najlepiej oddać klimat zamierzonej sesji. :devil:

Sagon 16-01-2008 08:43

No dobra, wiem ze im więcej w jakiś współczynnik to lepiej.

Chodzi mi o co innego. W każdej sesji gracze znają zasady mechaniki gry, MG zna tylko fabułę i mechanikę tworzenia przygody. Dla tego chciałbym abyś nam przedstawiła na jakiej zasadzie będziesz podliczać testy. Czy próg końcowy statów jest na 100 czy na 20? Może się czepiam, ale lepiej wtedy będziemy wiedzieć jak możemy inwestować najlepiej.

Nansze 16-01-2008 12:24

Maksymalna ilość punktów jaką możecie otrzymać to 100. Oczywiście jest to suma przydzielonych wam pkt. Jak już powiedziałam wcześniej będę wasze pkt przeliczać na % ( czyli w jakim stopniu będziecie potrafili coś zrobić ). Kostki będę używać do rozstrzygnięcia czy wam się coś udało, czy też nie. A procenty będą mi potrzebne do opisania tej czynności. Czy coś Ci sprawnie poszło, czy też będziesz miał problemy, albo myślisz że już coś Ci się udało, a jednak nie.
Czy przybliżyłam wam choć trochę mechanikę gry?


UWAGA!! BARDZO WAŻNE !!

Do graczy piszących KP do sesji. Prosiła bym abyście w historii postaci uwzględnili jakieś ważne wydarzenie, moment, historyjkę , która wpłynęła na was jakoś negatywnie. He he traumatyczne przeżycie? Prosiła bym również o ujawnianie uczuć / odczuć postaci. W czasie sesji będę na to bardzo naciskać. Nie chciałabym samych suchych faktów ...

Durendal 16-01-2008 14:37

Hmm mam małe pytanie... Za co dokładnie odpowiada kreatywność? Kilka przykładów czynności w trakcie których będziesz ja testowała też by bardzo pomogło :)

Radioaktywny 16-01-2008 14:49

Tez się piszę. Kartę podrzucę niedługo :)

Nansze 16-01-2008 15:32

Kreatywność można by stawić na równi z pomysłowością. ;]
To na prawdę już od Was będzie zależeć jak bardzo będziecie pomysłowi, by coś otworzyć, czy coś zrobić ... :D To zależeć będzie od rozwoju akcji i od sytuacji w której będziecie się znajdować. Więc trudno mi sprecyzować przykład kreatywności. Em.... <myśli><myśli> ... popatrzcie na MacGajwera <czy jak mu tam było>, facet bardzo kreatywny xD

sheey 16-01-2008 16:27

Podoba mi się ten pomysł ;] Mam nadzieję, że się dostanę. KP napewno niedługo podrzucę. BTW Witam! Mój pierwszy post na tym forum i mam wielką nadzieję, żę nie ostatni XD Idę wziąść się za KP

Sagon 16-01-2008 17:21

To na moje oko, kreatywność zależy od kreatywności gracza a nie bohatera. Jeśli gracz nie jest pomysłowy to bohater może mieć nawet 100 kreat. a i tak nie będzie wiedział jak otworzyć drzwi. I w druga stronę, ktoś będzie mial super pomysł a jego kreat. nie będzie mu pozwalała na użycie go.
Sorki za czepialstwo, ale jestem ścisłowcem z umysłu i jak widzę jakieś błędy mechaniczne to muszę je wskazać żeby potem nie było zgrzytów.

Od razu respect:ave: dla Nansze za to ze w ogóle zdecydowała się wziąć na swoje karby ciężar stworzenia swojego systemu, co nie jest prosta sprawą (kupa matmy, statystyki, planowania, informatyki nawet). Sam kiedyś próbowałem i wysiadłem (brak motywacji, czasu oraz pomysłu na rozwinięcie).

Nansze 16-01-2008 17:50

Sagon to co nazywasz "czepialstwem" jest jak najbardziej na miejscu :P Bo widzisz, ja jestem humanistką i czasem może mi coś ubiec uwadze. I dobrze, że są osoby, które pomagają mi w "doszlifowaniu" sesji :D a więc wielki plus :)

hehe nieszczęsna kreatywność xD napisałeś, że kreatywność zależy od kreatywności gracza, a nie bohatera. Zgadza się :P Ale nie wierzę, że ktoś chodziarz troszkę nie utożsami się ze swoją postacią. Widzę, że tu małe zamieszanie się zrobiło. Więc postanowiłam iż Kreatywność zostanie "wchłonięta" (fajnie zabrzmiało ) do Inteligencji. Tak więc nie ma Kreatywności xD SeWi?

Sagon jeszcze jedno :D Jeśli chodzi o moją "totalnie amatorską i na bardzo niskim poziomie" mechanikę sesji to nie uważam ją za specjalnie trudną. To są dość proste obliczenia ;] Dzięki, którym nawet JA! nie wiem jaki będzie bieg wydarzeń. Chciałabym też hmm tak to nazwę ostrzec :D nie macie 100% pewności iż przeżyjecie do końca sesji. Groźnie to zabrzmiało, ale taka jest prawda. Będziecie musieli racjonalnie podejść do pewnych spraw. Nie będziecie walczyć z gosposią, która dzierży hak holowniczy ( nie pytajcie xD ) a Wy jedynie widelec. To taki przykład :D

MAŁE OGŁOSZENIE PARAFIALNE!!

9 graczy zdeklarowało się przystąpić do sesji. Zaś 2 zaczęły zarysy swoich KP.
Pamiętajcie! Czas macie do 21 stycznia w tedy to zostanie ogłoszona lista osób biorących udział w sesji.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:19.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172