lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Rekrutacja [System Autorski] Projekt Genui (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/5223-rekrutacja-system-autorski-projekt-genui.html)

grabi 14-03-2008 21:23

Kolejne pytanie. Czy atrybuty aktywacji, kontroli i mocy są dla każdej osoby liczone osobno? Jako przykład podam władanie ogniem. Mam pierwszą umiejętność, czyli mogę sobie przy jej pomocy odpalić papierosa. Czy po otrzymaniu drugiej umiejętności - mogę już np podpalić jakiś mebel. To czy muszę ponownie inwestować punkty w aktywację, kontrolę i moc dla tej konkretnej umiejętności, czy niektóre atrybuty są wspólne między umiejętnościami (np kontrola dla obydwu umiejętności)?

Pytanie nr 2. Jak to jest ze współczynnikami postaci. W rekrutce jest opisane, że przy każdym awansie dostajemy 1 punkt. Czy jest jakaś granica, do której możemy otrzymywać owy 1 punkt, gdyż trochę dziwne byłoby, gdyby wszyscy mieli statystyki po 10. No chyba, że będzie go można w trakcie sesji przekraczać np siła 12.

Aveane 14-03-2008 22:31

Moc określa Ci, ile 'umiejętności' znasz. Masz na pierwszej stronie przykład z roślinami. Aktywacja, Kontrola i Moc są do konkretnego daru, niezależnie, co próbujesz np. podpalić, o ile masz na tyle Mocy, żeby to zrobić.
Co innego, jeśli dostaniesz drugi dar, np podana wcześniej kontrola roślin. Do niej już masz osobne A-K-M, nie takie, jak przy władaniu ogniem.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem to w miarę jasno

Na drugie pytanie musi Ci już odpowiedzieć MG, bo ja nie mam pojęcia.

kabasz 14-03-2008 23:23

Z zamierzeniu planuje kampanię. Jak to wyjdzie, zobaczymy...

grabi
Jeśli chodzi o pytanie 1 Aveane odpowiedział chyba dostatecznie dobrze.
Odpowiedź na pytanie drugie Atrybuty mają wartość tylko w przedziale 1 do 10.
Zapewniam iż wszyscy statystyk po 10 mieć nie będą ;-) Bardzo z prostego powodu, jak w każdej sesji gracze i w tej mogą zginąć. Z czasem im potężniejsza osoba tym potężniejsi wrogowie. A i choćby wiek postaci wchodzi w rachubę. PG (Punkty Genotypu) rozdawane będą rozsądnie, dlatego mam nadzieje iż nie spodziewacie się awansów średnio raz w miesiącu.

Wszelkie dywagacje na temat słabych stron systemu mile widziane ;-) Co prawda nie zmienię go na potrzeby tej sesji, ale chociażby w późniejszych grach można go odpowiednio udoskonalić. Jak już powiedziałem to mini mechanika a co za tym idzie nic nie stoi na przeszkodzie aby ją rozwinąć ;-) Chociaż chyba dopiero gra w danym mini systemie pozwoli sprawdzić jego wady i zalety.

EDIT:
Howgh zdaję sobie sprawę z tego iż każdy chciałby już wiedzieć na czym stoi. Jednak dawanie nadziei kiedy nie ma się wszystkich kart - to byłoby nie fair. Poczekam z dokładniejszymi wskazówkami co do niektórych jak będę miał większe rozeznanie.
Póki co nie jest źle ;-) a nawet momentami ciekawie tylko np dlaczego dałeś na atrybuty 10 pkt kiedy w rekrutacji było jasno napisane że macie 30 tego nie wiem ;-)

Howgh 14-03-2008 23:23

KP wysłane, a ja czekam i obgryzam paznokcie.. :D

Kabasz, w razie jakichś nieścisłości, lub jeżeli czegoś brakuje to chętnie uzupełnię.


EDIT:
Damn, masz racje.. :zly: Wysłałem KP jeszcze raz.

kabasz 15-03-2008 19:36

Wow.
Chylę czoła dla gracza Johan Watherman. Ukłon aż do samej ziemi. Karta jaką przeczytałem zawierała wszystko o co prosiłem. Wszystko logicznie, przejrzyście omówione. Niczego dopytać się nie musiałem gdyż jasno z karty wynikało. Miejsce w sesji oczywiście zarezerwowane.

EDIT:
Hellian Druga karta nadesłana bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Czytało się przyjemnie, pomysł świetny.

Muszę przyznać iż wyżej wymienieni gracze podnieśli wysoko poprzeczkę. Mam nadzieję iż czwórka z zaklepanymi miejscami także pokaże iż zasługuje na miejsca w sesji. Biorąc pod uwagę iż znają już system, wiedzą jakich informacji oczekuje mam nadzieję iż nie podejdą do KP olewawczo

Qumi 15-03-2008 20:40

Ojej Kabi ale masz tutaj powodzenie :-P może też coś wymyślę... puszczę wodzę mojej wyobraźni :-D

Albo jednak nie, nie chcę żeby tylko "nasi" zajęli sesję, inni też powinni mieć szansę...

mój pomysł na moc to była wyrocznia, widzenie przeszłości, przyszłości, teraźniejszości. Na początku szepty wiatru, potem obrazy w wodzie, potem przed oczami wizje i zsyłanie wizji innym. Im wyższa "moc" tym większe szaleństwo, gdyż moc jest domyślnie cały czas aktywna a kontrola nie pomaga przy tak dużym naborze informacji. Trochę jak malkavian chyba :P tyle że tutaj możliwa jest wizja własnej śmierci i pytanie jak postać na to zareaguje? Ale jak wspomniałem nie gram jednak :P

widzisz kabi ja go tylko edytuję, na początku się zgłosiłem, ale potem przemyślałem to jeszcze raz i zrezygnowałem, bez urazy :P

kabasz 15-03-2008 21:33

Qumi bez urazy :-) Skoro nie chcesz grać przestań nabijać posty. Zaśmiecasz temat

Howgh 15-03-2008 22:12

Kabasz, mógłbym prosić o podanie dokładnej daty i godziny zakończenia rekrutacji? :)

kabasz 15-03-2008 22:24

03-27-2008, 21:56 ;-) dokładnie 2 tygodnie od momentu napisania daty końca rekrutacji w pierwszym poście wybiorę ostatni finalny skład. Ponieważ kart zaczyna się mnożyć, posiedzę dziś i wstępnie podziękuje za udział w sesji graczom, których nie widzę w sesji. Tym sposobem ci bardziej wartościowi rozeznają się w sytuacji.

Aveane : Tak

Aveane 15-03-2008 22:28

A podziękujesz im oficjalnie, żeby reszta miała rozeznanie?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172