lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Starcraft] Ku chwale Aiur (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/5337-starcraft-ku-chwale-aiur.html)

Sierak 30-03-2008 22:46

W sumie zgadzam się z poprzednikiem, chociaż zawsze możesz jako jedną z mocy wziąć nie wiem... żeby Twoje ostrza absorbowały psioniczną energię i wtedy po jednym takim ataku taki Archon jest golusieńki ;p.

Ale jeżeli chodzi o zbalansowanie to ja bym proponował tak:
Zealot
Jednostka przede wszystkim wytrzymała. Drużynowy tank, ciężka zbroja, jednak psioniczne ostrza nie są czymś, co w porównaniu do reszty ownuje.

Dark templar
Jednostka średnio wytrzymała, za to posiadająca wysokie dmg (w końcu atak z zaskoczenia daje dużo lepsze rezultaty niż frontalny), ponadto szybsza, czyli innymi słowy zwiadowca-zabójca.

High templar
Jednostka najbardziej wszechstronna w zależności od posiadanych mocy. Oczywiście najmniej wytrzymała (w końcu to D&Dkowy mag tak jakby ;p) Może być glass cannonem, może służyć jako dywersja (iluzje) etc. etc. etc.

Ewentualne przemiany w archonów można wprowadzić w trakcie gry, co do pilotowania zaś to po prostu w pewnym momencie kampanii można dać do wyboru takiemu templarowi np. zostanie archonem lub zostanie pilotem or smthn.

EDIT: Drobna uwaga, nie "hight", a "high" templary ;p.

Ragnaak 31-03-2008 16:42

Jeśli Tobie nie przeszkadzają moje kontr odpowiedzi (lubię dyskusje na poziomie :) ) i chęć poznania czyjegoś zdania ( w tym przypadku twojego przez moją osobę) to pociągnę dalej ta dyskusje ...

Ale gdzie to jest powiedziane, że Archon "będzie unikał walki". Owszem, może nie ma takiego zapału jak Zealot ... ale nie potrzebuje takiej "cechy". Jest tak potężny, że wygra starcie z każdą istotą bo wątpię aby brał możliwość przegranej (to jak z Bogiem. Bóg nie musi być mściwy bo jest tak potężny, że w każdej chwili mógłby sprowadzić zagładę. Nie potrzebuje Wściekłości, nienawiści). Poza tym jest przyzwany z poświęcenia się dwóch Templarów, którzy jak wiadomo mają wysoką "psi". Biorąc pod uwagę grę (bo niestety nie czytałem książki z Archonem w roli głównej) to zanim zginie Archon to potrzeba trochę "mięsa armatniego".

Pytanie mam takie małe. Czy np biorąc Archona lub High Templara można mieć moc przemiany, że np. wyglądałbym jak Zealot i mógł robić to co Zealot (taka transformacja w widzianą istotę z możliwością przejęcia jej cech oraz wiedzy całkowitej lub w jakimś tam stopniu?). Bo przypomniał mi się Kameleon ze Spidermana i się zastanawiam czy ew. mógłbym posiadać taką zdolność? Mógłbym to napisać na PW, ale po co. Wierze w profesjonalizm graczy :)

Hertion 31-03-2008 18:38

Też lubię dyskutować. Bardzo mi się podoba że chcesz ze mną dyskutować. Wiec...

Nie musi unikać walki, jednak może. Ale poza tym musimy mieć konkretne moce psioniczne obu jednostek. Pewno że będziecie walczyć z innymi protossami. Przeciw sobie (mam nadzieję że nie)... też może dojść do takiej sytuacji. Umiejętności bojowe zealota wyrównują się w walce z archonem. Dlaczego? Archon ma problemy na walce wręcz. A sformowanie nowej broni, do walki wręcz będzie dla niego dość dużym problemem, wiesz dlaczego? Ponieważ archon musi wyciągnąć z siebie pewną ilość energii psionicznej i uformować ją by działała jak należy, a by to osiągnąć potrzebne jest skupienie i pewna, mała lecz dość ograniczona (6 sekund - 7 sekund). Proces tworzenia broni psionicznej:
1 sekunda - wypłynięcie energii z wnętrza archona
2 sekunda - formowanie szkieletu broni
3 sekunda - wysyłanie niezbędnej ilości energii na potrzeby uzupełnienia szkieletu
4 sekunda - dopełnienie luk w szkielecie broni
5 sekunda - przejście w materialną formę
6 sekunda - dopasowanie ostrości pocisku/ostrza
7 sekunda - przygotowanie pozycji wyjściowej

Zealot będzie musiał tylko unikać strzał archona, a znany ze swojej gotowości i zręczności bojowej będzie to dla niego niezbyt trudne wyzwanie. A zanim archon zorientuje się iż musi tworzyć broń zanim zostanie całkowicie uformowana zealot będzie przy nim, jeśli jest dość dobry zabije go przed utworzeniem ostrza. Jeśli nie, to ma przerąbane. Nie, teraz nie faworyzuję zealota. Archon jest zręczniejszy, szybszy i ma większą moc psioniczną. Dobrze wyszkolony archon jest w stanie przewiercić się przez rój zergów lub bazę ludzi. Trzeba jednak mieć po pierwsze porąbane w główce, a po drugie być cholernie dobrym w tym co się robi.

Nie można kopiować sił i mocy tego, kogo się kopiuje. Można mieć moc czasowej przemiany wizerunku zewnętrznego postaci na określoną formę życia. Jednak to przedyskutujemy kiedy indziej, ok?
Pozdrawiam i czekam na graczy Hertion

Maju 01-04-2008 17:57

Też się zgłaszam. Wezme High Templara , już się biorę za kartę.

Storm Vermin 01-04-2008 20:47

Ja też się zgłaszam. Karta powinna dotrzeć najpóźniej do końca tygodnia, chyba że jest wcześniejszy termin. Nie masz żadnego zealota do dyspozycji?

Ragnaak 01-04-2008 21:18

Co do dyskusji na pewno powrócimy. Teraz mam czas na napisane tego krótkiego posta i na nic innego :(. Dziś i jutro nie napisze postaci, ale postaram się jak najszybciej to zrobić bo chciałbym wziąć udział w grze/ przygodzie.

Czy mógłbyś mi napisać jeszcze co nieco o High Templar poza tym, że można porównać go do maga z D&D :) no i co nieco o Dark Templar. Wiem co nieco o tych postaciach ale chciałbym wiedzieć więcej.

Jest ciężki wybór kim zagrać (myślę nad Zealotem - lubię pograć wierzącymi czubkami - w sesji "Projekt Eden", system Neuroshima na lastinnie gram kaznodzieją, a to takie podobne typki :) ). No i myślę nad Archonem, High Templar oraz D.Templar chodź raczej najlepiej jakby Archona jednak nie było w naszej drużynie i w ogóle do wyboru owej postaci, bo jakby nie patrzeć jest to przyzwany byt przez poświecenie się H. Templarów. Ale to takie moje zdanie :)

Pilotem na pewno nie będę grał. Chodź jak dla mnie piloci są niezłymi "kozakami" :)

Pozdrawiam.

Etopiryna 01-04-2008 22:19

Wtrącę się odrobinę, wydaje mi się że Archon jest połączeniem obydwu jaźni H. Temp. i oni nim są. Muszą razem żyć i np. jeżeli ktoś wybierze te postać to będzie miał kolegę sterowanego przez MG, zawsze przy sobie.

Jendker 01-04-2008 22:27

Mylisz się. Archon to byt powstały z energii dwóch templariuszy. Oni sami przy tym umierają. Ich ciała i dusze zostają rozerwane na strzępy podczas tego procesu. Imiona templariuszy którzy poświęcili się żeby stworzyć archona są zapisywane w archiwum, żeby porzysłe pokolenia mogły o nich pamiętać.

Etopiryna 01-04-2008 22:40

łeee to żal troszkę, nie humanitarne ale dzięki że mi wyjaśniłeś bo zawsze mnie to intrygowało ;P

Maju 02-04-2008 08:10

Jendker , to Etopiryna miał rację , archon powstaje z połączenia jaźni 2 templarów , właśnie dlatego m. in. w Starcrafcie archoni używają w stosunku do siebie liczby mnogiej nie zauważyłeś?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:40.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172