lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Anime] Death Note Poszukiwanie Prawdy (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/9215-anime-death-note-poszukiwanie-prawdy.html)

Songolooz 19-09-2010 11:48

[Anime] Death Note Poszukiwanie Prawdy
 




- Zniknął Panie Profesorze. On nam zniknął. - Powiedział niski mężczyzna ubrany w biały fartuch.
- Jak to zniknął ! - krzyknął już starszy mężczyzna. Jego głos brzmiał jak pies, który został właśnie spuszczony ze smyczy.
- Natychmiast masz znaleźć. Daje ci 72 godziny ! -

Marchal wiedział, że słowa, głównego profesora nie są rzucone na wiatr. Notes został skradziony, tak więc miał on 72 godziny na znalezienie go. Nic nie trzeba było mu dopowiadać, wiedział, że po tym czasie czeka go „utylizacja”. Natychmiast wybiegł z ogromnego pokoju, w którym czuł, że cały czas ktoś go obserwuje.

Marchal nie był głupi, w końcu tylko kilka osób było zamieszanych w ten projekt. Biegnąc do swojego pokoju, który znajdował się na końcu korytarza, który w tym momencie wydawał być na końcu świata, myślał co zrobić, nie miał wiele czasu.

„Witam, potrzebuję kilka osób do pomocy. Natychmiast !” - Tak brzmiała wiadomość wysłana do pięciu przedstawicieli państw w Ameryce, Europie i Azji.

--------

Death Note to sesja, którą miałem już okazje poprowadzić, aczkolwiek niestety wtedy gracze nie wytrzymali presji i się poddali. Tak więc wznawiam misje poszukiwania notesu i liczę na 4-5 graczy, który mają ochotę zabawić się i zginąć z mojej ręki, z ręki notesu.

Kilka informacji dot. czasu, miejsca oraz wiedzy jaką posiadacie na początek.

Prawdziwa historia Death Note jest dla was totalnie nie znana, nigdy nie miała miejsca, lub została zapomniana. Być może gdzieś istnieją jakieś szczątki informacji na ten temat...
Miejsce akcji to tak naprawdę cały świat, nie ograniczamy się do jednego Państwa, bo zabójstwa nie maja miejsca tylko w jednym miejscu.
Z doświadczenia wiem, że gracze lubią być wszystko wiedzący, tak więc szanuję sobie graczy, którzy dedukcją dochodzą do jakiś wniosków, a nie tacy, którzy na podstawie posta MG kierują się natychmiast do jakiegoś miejsca tylko dlatego, że jakaś nadprzyrodzona siła lub intuicja kieruje ich w to miejsce. Taka osoba zginie wcześniej czy później w jakiś efektowny lub efektywny sposób.

Jeszcze kilka informacji dot. Karty Postaci. Co nie jest w niej zapisane nie może mieć miejsca.
Przykład:

Pain idąc ścieżką zobaczył świnie, która zjadała zdechłego kota. - Chrum Chrum – rzekła. Pain naturalnie zrozumiał język świński uczył się tego już od 10 lat.

Jeśli to nie zostanie zapisane w karcie postaci, a postaci przypomniało się o tym w trakcie gry przykro mi. Podobnie jest z kontaktami, znajomościami itd. Nie każę opisywać wszystkiego bardzo szczegółowo, aczkolwiek musicie pamiętać, że sesja ta opiera się właśnie na szczegółach.

Pamiętajcie to ja decyduje czy wasz informator wczoraj nie stracił języka, ręki, nogi czy wasz przyjaciel leży w psychiatryku czy może ma właśnie wstrzykiwany botoks i jest nieosiągalny.

Antari 28-09-2010 12:51

Bardzo ciekawy pomysł. Już jestem w trakcie robienia karty postaci.
Można prosić o jakieś dokładniejsze dane które trzeba podać w KP?
To samo jeśli chodzi o miejsce i czas rozpoczęcia kampanii.

Yoshish 07-10-2010 16:46

Właśnie. Proszę o trochę więcej danych dotyczących KP.
I oczywiście zgłaszam się.

FunkyMonkey 14-10-2010 13:30

Też się zgłaszam, ale tak jak wyżej - bardzo pomogłyby nam jakiekolwiek informacje o miejscu i czasie wydarzeń, tym, co musi się znaleźć w kartach i o ograniczeniach, które wprowadzasz.

Antari 17-10-2010 11:03

Cóż, Songolooz pojawił się ostatnio prawie miesiąc temu, więc chyba nic z tego nie wyjdzie. A szkoda.

Songo_looz 18-10-2010 10:19

Przepraszam za nieobecność. Byłem tak pewny, że nikogo ta sesja nie zainteresuje tutaj, że odpuściłem, ale naturalnie pomysł dalej żywy. Zacząć możemy nawet w tym tygodniu.


Jeżeli chodzi o informacje dot. KP.

Trzeba pamiętać, by szczegółowo opisać:
swoją pracę,
hobby,
to co się kocha,
to czego się nienawidzi.

Proszę o podanie w KP dwóch swoich silnych stron oraz jednej słabej.

Docelowo macie wszyscy pracować w grupie, dlatego też cała drużyna spotka się na swoim lotnisku. Każdy z osobna otrzyma nietypowy bilet lotniczy.
Bramka nr 6.
Godzina 8.00 wylot.
Dziękujemy


Jeszcze jedna ważna informacja. Ogólną misją całej sesji jest odkrycie osoby, która posiada notatnik. Tak więc każda osoba bez wyjątku musi być albo uosobieniem sprawiedliwości, albo uosobieniem zła, które chce zdobyć moc notatnika.

Minty 18-10-2010 13:42

Nie możesz mieć dwóch kont.
Kłania się regulamin.

FunkyMonkey 18-10-2010 17:07

Cytat:

Napisał Songo_looz (Post 267081)
Jeszcze jedna ważna informacja. Ogólną misją całej sesji jest odkrycie osoby, która posiada notatnik. Tak więc każda osoba bez wyjątku musi być albo uosobieniem sprawiedliwości, albo uosobieniem zła, które chce zdobyć moc notatnika.

Czyli na przykład postać, która uosobieniem sprawiedliwości nie jest z żadnej strony, ale nie chce notesu dla siebie, tylko oddać go zleceniodawcy (i różne inne wariacje) odpada?

Minty 18-10-2010 19:34

Właśnie, podpinam się pod pytanie poprzednika. Nie chcę grać papierkową postacią, więc nawet się nie zgłaszam. No chyba, że źle Cię zrozumiałem.

Songo_looz 19-10-2010 09:24

Nie interesują mnie przesłanki zdobycia notesu. Postać może nawet chcieć zabrać ten notes i zrobić sobie z niego ognisko. Natomiast podstawą jest to by, postać czuła chęć zdobycia notesu. Czy to będzie przymus innej osoby, czy to będą własne zachcianki to zależy już od was.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:33.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172