lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Storytelling, Front Mission] Po co umierać? (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/9259-storytelling-front-mission-po-co-umierac.html)

louis 25-09-2010 14:02

[Storytelling, Front Mission] Po co umierać?
 
W ciemności nocy pojawił się mały, świecący intensywnie punkt. Rósł on z każdą chwilą, coraz bardziej zbliżając się do spokojnie śpiącej wioski. Gdy światło było już całkiem blisko, rozdzieliło się na trzy części, które okazały się być trzema wanzerami. Wszystkie były pomalowane na czarno, jednak ich „oczy” które pozwalały pilotowi orientować się w otoczeniu, świeciły mocno.

- Kto to w ogóle wymyślił, żeby nocami patrolować wioski? Rządowi przecież nie pojawią się znikąd! – utyskiwał przez komunikator jeden z pilotów, obsługujący wanzera z shotgunem.
- A po to, żebyście nie gnili w barakach. – warknął wręcz kobiecy głos – Mówiłam, żeby nie używać komunikatorów do pogadu—
- Muszę się odlać. –
przerwał jej trzeci z pilotów, specjalista w walce Robot na Robot. Nie czekając na odpowiedź, lub tym bardziej pozwolenie, wyszedł z robota poprzez dolne wyjście.
- Kryjcie mnie! - krzyknął do swoich towarzyszy już swoim, niezniekształconym przez komunikator głosem i oddalił się w pobliżu najbliższych krzaków.
Nie minęło pięć sekund, jak rozległy się głośne strzały i rozległ się rumor walącego się domu.
- Szlag! Wiedziałam! Kryj Tao! – darła się przez mikrofon kobieta, rozglądając się za wrogami. Nawet nie zdołała wrzasnąć, gdy seria z miniguna przejechała po ciele jej wanzera, czyniąc niewyobrażalne spustoszenia.
Robot kobiety zachwiał się pod gradem pocisków, chwilę później eksplodując. Jaskrawe światło zalało na chwilę całą wioskę, ujawniając jeden z wanzerów przeciwnika.
Tao zdążył już wrócić do swojego robota, nawet zaatakował przeciwnika, którego lufa jeszcze się dymiła po oddaniu strzałów. Jego przeciwnik nie był masywny, a Tao był doświadczonym pilotem. Zanim minigun ponownie plunął ogniem, ciężka pałka Tao spadła na rękę jego właściciela i zmiażdżyła ją.
Zaraz po zadaniu ciosu, Tao odskoczył do tyłu, a jego towarzysz z shotgunem odpalił niszczycielską salwę prostu w „oczy” przeciwnika. Słychać było wrzask pilota, zgniatanego w upadającym wanzerze. Drugi przeciwnik wystrzelił tylko jeden pocisk, który nawet nie trafił, zanim zrejterował.
- Abigail! Abigail! - dopiero teraz zajął się towarzyszką Tao. Jego robot szybko wydobył kabinę pilota z poskręcanej kupy metalu, noszącej kiedyś nazwę „wanzer”. Drugi pilot już wyskoczył ze swojej maszyny i podbiegł do otwartej kabiny.
- Nie żyje.. – stwierdził posępnie. Chwilę później klęczał nad kałużą własnych łez i wymiocin.
Nieczęsto piloci umierali. Ale jak już, to w niezwykle bolesny i makabryczny sposób.


--------------------------------------------------------------------------

Seria Front Mission jest, wg mnie świetnym przykładem tego, że można stworzyć coś ładnego i jednocześnie możliwego. Kto wie, może rzeczywiście za sto lat to gigantyczne roboty będą walczyć na frontach?
W tej sesji jedną z głównych jednostek walczących są właśnie wanzery (duże roboty, których zewnętrzna budowa jest bazowana na człowieku). Dysponują dużą siłą ognia, mobilnością, i nie są aż tak trudne w obsłudze. Sztuką jest dopiero nimi świetnie walczyć.
A teraz kilka wyjaśnień dla tych, którzy nie grali w żadną z gier Front Mission. U.S.N. to Ameryka, O.C.U to Unia Europejska w wykonaniu azjatyckim. Istnieją oczywiście niepodległe państwa, ale te są raczej najważniejsze.
Akcja sesji będzie się toczyła w roku 2112 na Filipinach. Filipiny są teraz podzielone na dwie frakcje – rządową, wspieranych przez O.C.U, oraz buntowników wspieranych przez U.S.N.
Gracze wcielą się w buntowników, mających jednak ważniejsze plany niż uczestniczenie w marionetkowej wojnie, która i tak zakończy się ich śmiercią. Chcecie zostać bezpośrednimi żołnierzami U.S.N, a nie tylko „ludźmi na posyłki”.
Gracze mogą się spodziewać efektownych walk, dynamicznej akcji i ogólnie prędkiego rozwoju fabuły :)
Macie do dyspozycji swoje wanzery. Niekoniecznie najnowsze modele, ale takie średnie. Będziecie je mogli później usprawniać, zmieniać, czy kupować/kraść/zdobywać zupełnie nowe. Aha, i znajomość serii NIE jest wymagana ;) Wystarczą chęci, czas, i jeszcze raz chęci. Z samą budową wanzerów mogę Wam pomóc, wystarczy zapukać na PW. Ale i tak umieszczę tutaj ogólnikowe typy wanzerów.
Szturmowy: Używa shotguna, wszelkiej maści karabinów maszynowych itp.
Walczący wręcz: Czyli kastety, pałki, wszystko w odpowiednich rozmiarach oczywiście :P
Snajper: Tłumaczyć nie trza.
Mechanik: Posiada ustrojstwo, pomagające usprawniać uszkodzone wanzery na polu walki.
Haker: Ma ustrojstwo, mogące zaszkodzić oprogramowaniu wanzera.
Jednoosobowa załoga mobilnej wyrzutni rakiet tzw „Robot Rakietnica”: czyli coś z wyrzutnią rakiet, oczywiście!
To są podstawowe typy. Służą raczej do orientacji, niż do tworzenia własnej maszyny. Wolałbym, żeby przed tworzeniem wanzera skonsultować się ze mną
A teraz zarzucę standardowym wręcz wzorem KP.

Imię, nazwisko:
Wiek:
Narodowość:
Profesja: (w wojsku, czyli np. snajper, mechanik itp. w wanzerach)
Charakter: (czyli trochę o usposobieniu osobnika)
Historia: (Jeden z ważniejszych punktów KP, lepiej by był ładnie rozbudowany ;))
Inne: (czyli to, co nie jest określone w poprzednich punktach)
Z jakimikolwiek pytaniami albo tutaj, albo na PW. Postaram się szybko odpowiedzieć. Koniec rekrutacji kiedy otrzymam ze trzy dobre karty!

Arvelus 27-09-2010 22:35

Cytat:

Kto wie, może rzeczywiście za sto lat to gigantyczne roboty będą walczyć na frontach?
No nie bardzo, bo wystarczy celny strzał z panzerfausta (bądź jego wnuka) i robot wyeliminowany:p
Z tego powodu jeszcze działa coś takiego jak piechota i wojna nie opiera się na maszynach ciężkich;]

Ja się piszę.
Te wanzery są jakich wielkości? Bo google raz pokazuje takie 30metrowe, a raz niecałe 6metrowe:)

Cytryn 28-09-2010 00:16

jak mocno fabuła sesji będzie się opierać na fabułach gier z serii ?

louis 28-09-2010 07:33

Cytat:

No nie bardzo, bo wystarczy celny strzał z panzerfausta (bądź jego wnuka) i robot wyeliminowany
Z tego powodu jeszcze działa coś takiego jak piechota i wojna nie opiera się na maszynach ciężkich;]
Dlatego piloci muszą być utalentowani, żeby uniknąć czegoś takiego, lub chociaż zminimalizować obrażenia ;)
Cytat:

Te wanzery są jakich wielkości? Bo google raz pokazuje takie 30metrowe, a raz niecałe 6metrowe
Podejrzewam, że około piętnaście metrów. Tutaj kieruję się głównie tego, jak to wyglądało w grze - wanzery górowały nad ludźmi znacznie, były wielkości domków, i tak chyba być powinno.

Cytat:

jak mocno fabuła sesji będzie się opierać na fabułach gier z serii ?
Bardzo nieznacznie. Mogą wystąpić jakieś nawiązania, bądź postacie z serii, ale niezbyt dużo.

Arvelus 01-10-2010 17:50

Ktoś poza mną jest zainteresowany grą?

-2- 10-10-2010 17:43

Tylko przy wuiarygodnieniu. :P

Wsparcie taktyczne dla robotów? Osłona ogniowa, piechur, full-camo + CheyTac/jego udoskonalona wersja w 2112.i? Bo jeżeli full... wanzery, to nie, niestety. Bo żaden pancerz nie zmieni odwiecznej doktryny że cel wykryty to cel zniszczony. :P

louis 10-10-2010 19:24

Hm..-2-, mógłbyś trochę..sprecyzować? Troszkę trudno zrozumieć Twojego posta ;)
I jeśli chodzi to możliwość gry żołnierzem piechoty..podejrzewam, że się będzie dało, ale o wiele trudniej. Tutaj w grę wchodzi charakter żołnierza (kto chciałby rzucać się na o wiele większe roboty, skoro nawet łuska wypadającego naboju może zabić, nie wspominając o trafieniu). Łatwo nie będzie, ale dlaczego nie? ;)

Arvelus 12-10-2010 12:10

Zwykły człowiek z granatnikiem przeciwpancernym byłby największą zmorą wanzerów. Potwornie łatwo się ukryć, a trafienie to i tak koniec (bez kolana i Herkules nic nie zrobi)

-2- ma na myśli, że same wanzery na wojnie to irracjonalny pomysł:)
Podobnie jak wysłanie samych czołgów. Czołg bez wsparcia piechoty szybko zostanie zniszczony. Wystarczy aby właśnie jeden piechur zbliżył się na zasięg panzerfausta. A wierz mi, że jeden granat kosztuje znacznie mniej niż jeden czołg:)

W zasadzie to jest to o czym mówiłem wcześniej.
Wystaw wanzera, ja wystawię 10 przeszkolonych ludzi to nie masz szans:)
Któremuś uda się Ciebie trafić.
Chodzi tu o sensowność i wiarygodność świata:)
Od gier pbf wymaga się więcej niż od gier komputerowych:)

louis 12-10-2010 15:36

Ale powiedz mi, kto będzie się wciskał w szereg takich wanzerów ;) I zaznaczyłem, że są "jedną" z głównych jednostek walczących, a nie jedyną. Piechota też istnieje, ale straty są takie wielkie, że większość dowódców woli wystawiać wanzer vs. wanzer, niż obniżać morale całej armii poprzez wysyłanie piechoty na pewną śmierć. I jeszcze ten postęp techniczny - coraz to inne opancerzenie wanzerów, że trudno dostosować porządnego "panzerfausta" antywanzerowego ;P.

Lost 14-10-2010 21:17

Cytat:

Napisał louis (Post 266271)
Ale powiedz mi, kto będzie się wciskał w szereg takich wanzerów ;) I zaznaczyłem, że są "jedną" z głównych jednostek walczących, a nie jedyną. Piechota też istnieje, ale straty są takie wielkie, że większość dowódców woli wystawiać wanzer vs. wanzer, niż obniżać morale całej armii poprzez wysyłanie piechoty na pewną śmierć. I jeszcze ten postęp techniczny - coraz to inne opancerzenie wanzerów, że trudno dostosować porządnego "panzerfausta" antywanzerowego ;P.

No, po prostu sobie coś wymyśliłeś i starasz się to mglisto usprawiedliwić :D
Te całe wanzery nie miały by żadnych szans na polu walki anno domini 2010, a co dopiero "przyszłości-kiedyś-tam" ;)
Powodzenia życzę.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:25.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172