lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Mass Effect] Starfall (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/9595-mass-effect-starfall.html)

Imuviel 31-12-2010 18:56

[Mass Effect] Starfall
 
STARFALL

Bohaterowie umierają...

Arya T'Loak, królowa Omegi.

Komandor Shepard, obrońca Układów Terminusa.

- Wkurwiłeś mnie, wiesz? - mruknęła asari.

Shepard wiedział, i to doskonale. W końcu to ona trzymała pistolet przy jego skroni, a najemny kroganin oparł sobie strzelbę na jego brzuchu.
- W życiu nie spotkałam tak... nieszablonowej istoty jak ty. Powinnam cię zabić od razu. Sprawa jest prosta, Shepard. Kradniesz mi klientów.

Był w Zaświatach, w jej klubie. Słyszał głośną muzykę dobiegającą z wyższego poziomu gdzie była dyskoteka. Arya udzielała "audiencji" tylko w bocznym pokoju od czasu kiedy ktoś sprzątnął jej ulubionego kroganina, Wyrocznię.
- Arya, to nie porozumienie.
- jęknął w dość niefortunnej pozycji Shepard.
-
Zamknij się! - wrzasnęła - Złamałeś zasady, z tym całym patosem, z tą swoją podniosłością.
Wystarczyłby jeden nieostrożny ruch by palec omsknął się... by nacisnęła na spust.
- Tutaj, na Omedze, rządzę JA – roześmiała się Arya. Sztucznie, zimnie. Ostentacyjnie. - Garf!
Kroganin drgnął na dźwięk swojego imienia.

- Strzelaj. I pozbądź się ciała.








Moi informatorzy przekazali mi właśnie informację o dość niepokojącym poziomie aktywności w okolicy przekaźników. To może znaczyć tylko jedno – Żniwiarze.


\


Na Sheparda nie możemy liczyć... znów. Nie możemy także pozwolić sobie na zwłokę, musimy być panami sytuacji.
Polecisz na zwiad, stara drużyna Sheparda razem z tobą. Dobierz też sobie paru dodatkowych ludzi.
Gdyby ten dureń nie wysadził bazy Zbieraczy moglibyśmy to wykorzystać.
Ale dasz radę, wierzę w ciebie. Muszę wiedzieć ilu ich jest. Muszę wiedzieć co teraz planują.

Inaczej...”








From: Jacob Taylor

To: Ja

Temat: (brak tematu)

Tu nowy komandor SSV Normandia.

Gratulacje, zostałeś wytypowany do misji w trakcie której za pewne otrzesz się o śmierć nie raz, nie dwa.

Sam Człowiek Iluzja zwrócił na ciebie uwagę ze względu na twoje nieprzeciętne umiejętności. Informuję cię o tym byś się przygotował nim jeszcze przyjdą oficjalne rozkazy. To misja niezwykłej wagi, lecz tylko my, Cerberus, jesteśmy w stanie jej podołać.

Przygotuj sprzęt. Pożegnaj się z najbliższymi.


================================================== =====

Witam! A konkretniej ja i Roni, z którym to zapraszamy do świata bestsellerowego RPG Bioware'u - Mass Effect.
Tą sesję planujemy, jeśli się uda, rozwinąć w coś większego, ale to tylko zależy od graczy.
Liczba miejsc nie jest ograniczona.
Koniec rekrutacji nastąpi kiedy otrzymam wystarczającą ilość dobrych kart.
Karty postaci proszę przesyłać na moje PW.


Przykładowa karta postaci:
  1. Imię i nazwisko
  2. Klasa
  3. Rasa
  4. Historia
  5. Ekwipunek
  6. Umiejętności
  7. Wady (po 2)


Klasy są znane wam z gry Mass Effect 2. Każda z nich posiada unikalne i przydatne umiejętności.
Opisy klas © Kenny

Żołnierz - wyszkolony w używaniu każdej istniejącej broni.

Żołnierz - żołnierze są ekspertami od broni palnej. Szkoleni są w korzystaniu ze wszelkich rodzajów broni. Jako jedyni szkoleni są w wykorzystywaniu ciężkich zbroi. Jednak żołnierze nie mają predyspozycji do korzystania z techniki oraz mocy biotycznych. Żołnierze głownie szkoleni są po to aby przedrzeć się przez linię obrony. Żołnierzom bardzo często wszczepiane są implanty które wspomagają ich siłę i celność.


Szpieg - specjalista od infiltracji.

Szpieg - Szpiedzy łączą w sobie część umiejętności bojowych żołnierza oraz wiedzy technicznej inżyniera. Uzyskują profesjonalne szkolenie w korzystaniu z pistoletów oraz broni snajperskich oraz lekkich oraz średnich pancerzy. Moc inżyniera ograniczy Szpiega jedynie do zhakowania, wyłączenia lub wywołania chwilowego paraliżu układów elektrycznych i organizmów syntetycznych. Szpieg może także korzystać z maskowania się. Rozwinięcia tej klasy to Zabójca, szpieg, którego przeznaczeniem jest zabijać nawet najtrudniejsze cele, oraz Agent, szpieg poruszający się niepostrzeżenie niczym cień.


Szturmowiec - połączenie żołnierza i biotyka, specjalista w używaniu
strzelb i mocy bojowych.



Szturmowiec - Szturmowcy są potężnymi wojownikami którzy są w stanie połączyć moc biotyka oraz żołnierza. Tak samo jak żołnierze, szturmowcy wyspecjalizowani są w użyciu wszelkiej maści broni oraz identycznie jak adepci szkoleni są w używaniu biotyki.
Szkoleni są aby zabijać wrogów szybko, precyzyjnie i brutalnie. Stanowią główną linią szturmu podczas wojen. Ich moce biotyczne skupiają się na rażeniu wroga. Od uszkodzenia tarcz do wzmacniania siebie na krótką chwile. Szturmowcy dzięki swoim mocom biotycznym są wstanie podejść do wroga szybko i bez większych obrażeń. Jednak z czasem szkolenie w broniach spadło jedynie do shotgunów i pistoletów.
Szturmowiec może stać się Niszczycielem, siejącym popłoch wzmocnioną, choć kosztowniejszą biotyką w szeregach wrogów lub Czempionem, mogącym przeżyć długie walki dzięki "lżejszym" użytkowaniem biotyki.


Strażnik - połączenie inżyniera oraz biotyka, zadaje małe obrażenia, lecz pancerz technologiczny daje sporą przewagę.





Strażnik - Strażnik jest połączeniem mocy biotycznych i techniki. Może manipulować, unieruchamiać a zarazem tropić wrogów dzięki swoim umiejętnościom. Strażnik kładzie duży nacisk na bronienie siebie lub jego towarzyszy dzięki barierom kinetycznym oraz leczeniu. Ludzie którzy szkolili się w biotyce i technice zostawali strażnikami a ich zadaniem na polu bitwy było chronienie i wspieranie oddziałów. Strażnicy są biegle wytrenowani w korzystaniu z ciężkich pistoletów i pistoletów automatycznych. Strażnik może wybrać specjalizację klasową którymi są Wartownik lub Rider. Gdy strażnik wybierze że zostanie Wartownikiem zaczyna specjalizować się w tarczach kinetycznych oraz energetycznych. Jeśli jednak wybierze specjalizacje Ridera zacznie specjalizować się w mocach biotycznych służących do ofensywy.



Inżynier - specjalista od technologii.



Inżynier - Inżynierowie są specjalistami od techniki. Inżynierowie są w stanie łatwo i szybko manipulować sprzętem elektronicznym który ich otacza. Ich główną zaletą jest możliwość zhakowania różnych układów elektrycznych. Zacząwszy od prostych komputerów skończywszy na organizmach syntetycznych. Głównym narzędziem walki inżyniera jest omni-klucz oraz pistolet. Inżynierowie to także wynalazcy i konstruktorzy mechów, broni i różnych akcesoriów.


Adept - mistrzowie biotyki.



Adept - Ludzie którzy zostali wyposażeni w implanty biotyczne zyskują tytuł adepta. Adepci mają praktycznie nieskończone możliwości korzystania z mocy biotycznych. Dzięki nim są w stanie wpływać na otaczający ich świat dzięki swojemu mózgowi. Swoje moce mogą wykorzystywać manipulując obiektami ich otaczającymi a także zadawać obrażenia wrogom dzięki nim. Adepci są szkoleni w używaniu pistoletów oraz mocy biotycznych. Adept rozwija się w Nemesis, mając w zanadrzu niewyobrażalną moc bądź staje się on Bastionem, wytrwałym biotykiem stawiającym na długotrwałość niż na siłę.



To, że dana klasa specjalizuje się w, weźmy na przykład, lekkich pancerzach nie oznacza to, że może używać tylko lekkiego, a o ciężkich może tylko pomarzyć. Jeśli zechce może latać na golasa czy okutać się niczym rycerz z przyszłości. Specjalizacja oznacza lepsze posługiwanie się daną rzeczą.


Jeśli zechcecie rozbudować kartę, np. o wszczepy/implanty, droga wolna.
Co do długości historii to ma być długa tak jak powinna :)
Niedługo dodam opisy rozwinięć.

Sesja będzie storytellingowa, bez żadnej mechaniki. Ewentualnie trwają jeszcze ustalenia.



Kenny 31-12-2010 18:57

Zgłaszam się.!

Roni 31-12-2010 19:23

Zdążyłeś chociaż to przeczytać, czy walisz w ciemno?

Kenny 31-12-2010 19:31

Teraz już przeczytałem :D

Arvelus 31-12-2010 20:26

Szczerze to bym się przyłączył... ale jak dla mnie za dużo nielogiczności przechodzących na komputerze, ale na forum mnie potwornie rażących. Mówię tu choćby o zdolnościach żołnierza. Amunicja to umiejętność?-.-" To co? Jak nie wezmę tego, to nawet jak znajdę paczkę amunicji zapalającej nie będę mógł jej załadować?

Druga sprawa. Taka śmierć dla Sheparda? Weź chociaż zrób, że wysadził się razem z bazą zbieraczy. Pliiiis :p

Odkształcenie uszkadzało bariery, pancerze i istoty organiczne. Przeciążenie tarcze, syntetyków i potem chyba rozpalało broń (dawnom grał)

Inna sprawa. Przewidujesz awans w grze? W końcu ME to RPG :p
Jeśli nie to jednak przydałoby się więcej umiejętności. Wiesz, aby postacie były bardziej uniwersalne, by sytuacje, że mogą tylko strzelać były jak najrzadsze

Btw.
Proponowałbym nie ograniczać się do tego co było w grze. Inżynierowi można by np. dać możliwość budowy robotów czy egzopancerzy. Adeptowi po prostu telekinezę. Byłoby bardzo fajną możliwością gdyby inżynier mógł tworzyć nowe bronie:)
Wiem, że to moja wizja i niczego nie narzucam, ale sądzę, że jednak sam fakt istnienia określonych umiejętności ogranicza. Po prostu określić co która klasa potrafi, ale tylko ogółem. W zasadzie adept po prostu manipuluje grawitacją (rzut to także chwilowe gigantyczne zwiększenie grawitacji), inżynier to kolo co wykorzystuje cudeńka technologiczne.
Coś takiego jest znacznie logiczniejsze.

Ponadto przypominam, że Miranda aprobowała decyzji zniszczenia bazy i w tym momencie złożyła wymówienie. Jeśli chcesz zmieniać fakty to proszę, ale zaznacz, że tak robisz i sugeruję byś się jednak trzymał tego co było w fabule.

A na koniec...
Wybacz krytykę ale mam nadzieję, że jest konstruktywna, a że jestem fanem ME (pierwszą część zaliczyłem koło 4 razy, drugą 7, nie liczę zaczętych a niedokończonych) i widzę tu potencjalnie zajebiaszczą sesyję:p
Jak mawia mój nauczyciel podstaw przedsiębiorąc "krytykuję człowieka gdy mi na nim zależy, jeśli nic o nim nie mówię znaczy, że go całkowicie olewam". Jeśli to się kłóci z Twoją wizją sesji to po prostu się wycofam i nie będę krytykował:)

Kenny 31-12-2010 21:02

To może ja odpowiem. Z tego co wiem to w świecie ME istnieją jedynie normalne pociski. Modyfikacje do pocisków wprowadzane są bezpośrednio przez broń. Jeśli ustawisz w broni aby pociski były zapalające to automatycznie przekształca wylotowy pocisk w pocisk zapalający. Co do rozszerzenia profesji to sądzę że powiedzmy ta możliwość budowania robotów będzie dopiero możliwa po wybraniu specjalizacji klasy. A z tego co pamiętam to jest tak:
Adept -> Bastion/Nemezis
Soldier -> Commando/Shock Trooper
Engineer -> Mechanic/Demolisher
Vanguard -> Champion/Destroyer
Sentiel -> Guardian/?
Infiltrator ->Agent/Assassin

W świecie ME spędziłem kilkaset godzin. 10 razy ukończone ME2 i 12 razy ukończone ME

pteroslaw 01-01-2011 07:54

Mam pewne pytanko. Czy z rasy mogę sobie wziąć Turianina?

JanPolak 01-01-2011 09:09

Byłem napalony na sesję ME, ale teraz będę marudził.

Największy bohater galaktyki zabity przez niebieską cizię w knajpie?

Rekrutacja wygląda na pisaną na kolanie. Zamiast klimatu wielkiej kosmicznej przygody mamy pół strony tekstu i przepisane klasy z gry komputerowej (które kto grał, ten zna). Wygląda to jak jakiś Doom, a nie jeden z najbardziej epickich crpgów ostatnich lat.

I na koniec (ale to już nie wina Imu i Roniego) człowieka, który przydomek szarej eminencji galaktyki przetłumaczył jako Człowiek Iluzja (brzmi jak facet, co na jarmarku wyciąga króliki z kapelusza) powinno się... skrytykować.

Ulżyłem sobie. Szczęśliwego Nowego!

Kenny 01-01-2011 13:18

Polak w najbliższym czasie czyli pewnie dzisiaj wieczorem rozwinę te klasy chociaż nie jest to moja rekrutacja.

Imuviel 01-01-2011 15:28

Wszelkie pomysły byłyby mile widziane. Co do rekrutacji to faktycznie była ona pisana na szybko (mea culpa i Roni mnie pewnikiem zje i zabije), ale mam nadzieję i nosa, że sesja odnajdzie swój poziom.
Jak tylko się ogarnę możecie liczyć na poprawki.
Człowiek Iluzja a Illusive man - zdecydowałam się na polską wersję ze względu, iż z góry założyłam, że graliście w polską wersję. Jeśli jednak z angielskim nazewnictwem nie ma problemu :)
A tekst jest żałosny, wiem, zbytnio się spieszyłam i sprawy sylwestrowe "trochę" mnie wybiły z rytmu.
Jeśli chodzi o umiejętności to faktycznie są one wzięte z gry, przyznaję, lecz obawiałam się, że będzie "Co? X ma umiejętność Y?". Propozycja Arvelusa jest trafiona i podoba mi się, nie wiem jak Roni :)
Turianin - tak :D Jeszcze wpiszę grywalne rasy.

No i szczęśliwego Nowego Roku wszystkim :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:26.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172