lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [SWEX Fantasy] Za górą (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/9757-swex-fantasy-za-gora.html)

dreamwalker 09-02-2011 21:02

[SWEX Fantasy] Za górą
 
Wyobraźmy sobie ogromną mapę znanego świata i pokrywające ją niezliczone państwa, miasta, góry, rzeki, morza i lądy ... I wyobraźmy sobie mały, ale to na prawdę skromny kawałek tej mapy, który od znanego świata odcina szerokie górskie pasmo, którego koronę stanowi szczyt wiecznie tonący w chmurach. I wyobraźmy sobie, że mieszkańcy tej małej krainy, zaledwie plamki na mapie świata, nigdy nie podróżowali poza owe górskie łańcuchy, z czego wynika że ich wiedza o świecie jest, delikatnie rzecz ujmując, znikoma. I wyobraźmy sobie, że to tam rozpocznie się nasza wędrówka, którą rozpocznie kilka niespokojnych duchów dla których owa mała dolinka wyda się zbyt ciasną. I wyobraźmy sobie, że uda im się wspiąć na jeden z górskich łańcuchów. I co dalej?

Kraj wydawał się odludny i niegościnny. Cuchnące bagna i lasy nie były tym, co oczekiwali zastać po drugiej stronie gór. Właściwie to nawet nie wiedzieli, czego dokładnie się mogą spodziewać. Lata odosobnienia zrodziły setki legend o potworach, wszechwładnych imperatorach i miastach, w ktorych wszystko stworzone jest ze złota. Dzikie ziemie, na które wkroczyli wydawały się zdecydowanie nie tym, co oczekiwali zastać. Szczerze mówiąc, wiele dużo bardziej egzotycznych pejzarzy zdziwiłoby ich mniej niż ten, dość zwyczajny i prozaiczny.

Droga przez lasy i bagna ciągnęła się nudno i monotonnie. Żadnych przygód, potworów czy skarbów. Dopiero gdy wyszli z dziczy na równie bezludne wrzosowiska zobaczyli coś, co wynagrodziło im trud podróży. Oto bowiem nad równiną unosił się ogromny latający spodek wykonany ze szczerego złota. Nigdy nie widzieli czegoś takiego. Ich mizerna wiedza techniczna nie pozwalała im nawet snuć domysłów, w jaki sposób coś takiego mogło się poruszać. Oczywiście tłumaczyła to magia. Ale i to wydawało się niezbyt prawdopodobne. Magia nie mogła być AŻ TAK potężna. Przynajmniej nie według ich wiedzy ...

Tymczasem latający spodek zaczął kręcić się wokół własnej osi i odleciał wydając z siebie dziwny pomruk, który sugerował, że może jednak poruszany jest jakimś silnikiem. Bohaterowie przez dłuższą chwilę stali z otwartymi ustami gapiąc się na oddalajacy się złoty statek powietrzny. Tak, to była jedna z tych rzeczy, dla których warto było opuścić rodzinny dom...

Witam

Zapraszam na sesję na mechanice Savage Worlds z dodatkiem Magią i Mieczem. Na trzech-czterech śmiałków czekają przygody w nieznanym świecie w konwencji fantasy (czasem low, czasem high magic).
Jedyna dostępna rasa to ludzie, ze zdolności nadprzyrodzonych dozwolone są wszystkie (tak, również niesamowita nauka, która może być tutaj rozumiana również jako tworzenie przedmiotów magicznych).

Mechanika wykorzystywana będzie przy ważniejszych konfrontacjach, testach wiedzowych i konfrontacjach gracz-gracz (jeśli takie będą).

Postacie mają absolutnie wolną rękę (mogą nawet zawrócić, proszę bardzo). MG opisuje skutki ich działań. Co w szczególności oznacza, że przygoda sama nie kopnie Was w tyłek i trzeba będzie czasem samemu się rozejrzeć zamiast czekać na pojawienie się znikąd postaci w czarnym płaszczu :>

Postacie, pochodzą ze wspomnianego wyżej zapomnianego kawałka kontynentu. Nie muszą być ciemniakami, świat szedł naprzód nawet tam, choć odcięcie od reszty świata mogło go trochę spowolnić.

Chciałbym, aby postacie raczej się uzupełniały. W szczególności, żeby był przynajmniej jeden posiadacz zdolności nadprzyrodzonych innych niż supermoce.

Zapraszam!

JanPolak 10-02-2011 00:00

Wstęp ładny, więc spytam:

1. Co to jest SWEX?

2. Nie zman mechaniki Savage Worlds. Ale gram już jedną sesję na tej mechanice, gdzie ja opisałem postać, a MG dorobił sobie do niej cyferki. Można tak zrobić u Ciebie?

3. Czy sesja będzie dark/jesienno/umieramy-w-rynsztoku/naturalistyczna? Czy można się spodziewać piękna, heroizmu i epickich czynów?

4. Jakie będzie tempo gry?

5. Jaką zakładasz długość postów?

6. Jeśli w powyższych punktach się dogadamy, to miałbym koncepcję bohatera. Chodzi za mną postać finezyjnego wojownika, trochę w typie łotrzyka. Do tej sesji chciałbym z niego zrobić finezyjnego wojownika ze zdolnościami mechanicznymi. Przejdzie?

EDIT:

Ja już wysłałem MG postać. Zgodnie z zapowiedzią: mechanicznie uzdolnionego swashbuclera.

dreamwalker 10-02-2011 07:02

1. SWEX - Savage Worlds Explorer's Edition (edycja, która została przetłumaczona na język polski)

2. Jasne, żaden problem

3. Zależy. Jak pójdziecie w ratowanie świata to będzie epic, jak zrobicie złoczyńców i będziecie poszukiwani w każdym mieście a nagroda za Wasze głowy dojdzie do jakiegoś irracjonalnie wysokiego poziomu, przeżycie na codzień będzie pewnym wyzwaniem.

4. Preferowane post na 3 dni. Z przerwami do uzgodnienia.

5. Ciężko mi napisać więcej niż pół strony a4 nie schodząc na jakieś drobiazgowe opisy przyrody. Zatem nie będę również wymagał więcej od Was. Oczywiście to zależy od tego ile postać robi. Czasem będziemy pisać krótsze posty (np w walce), czasem dłuższe (przy opisywaniu działań bohatera w dłuższym okresie czasu)

6. Nie wiem, co dokładnie rozumiesz przez "finezyjnego wojownika". Ale myślę, że na GG możemy się dogadać:) Łap mnie po 17 bo wcześniej jestem w pracy.

GG: 1465943

Velg 10-02-2011 09:26

O, interesujące.

1. Można wiedzieć, jak ma się sprawa z poziomem power levelem postaci? Znaczy, czy "supermocom" bliżej do poziomu reprezentowanego przez choćby dziesięciopoziomową postać w DnD, głównego (i Najpotęzniejszego TM) bohatera kiepskiej książki, czy czegoś innego. ;)

2. Mógłbyś pokrótce objaśnić, jak u Ciebie wygląda koncepcja magii? Chętnie zagrałbym magiem sprzed momentu, kiedy świat poszedł naprzód, ale chciałbym wiedzieć, jak tu to wygląda.

dreamwalker 10-02-2011 09:46

1. Supermoce nie są jakieś przepakerne. Masz jedną moc (latanie, magiczny pocisk, przekopywanie się przez ziemię itd) i możesz jej używać. Nie pamiętam w tej chwili szczegółów. Sprawdzę wieczorem w podręczniku.
Ale supermoc to raczej dopak do postaci niż coś, na czym można oprzeć całą koncepcję.

2. Wygląda tak jak w savage worlds. Masz czary, masz manę. Posiadasz jakieś 3 czary na start i na początku starcza ci many na 4-5 czarów dziennie.

Eleywan 10-02-2011 11:36

Witam, mógłbyś opisać dokładnie tworzenie postaci bo sesja zapowiada się na interesującą.

Seorse 10-02-2011 12:08

No, aż się skuszę. Tylko mam jedno pytanie czy mógłbym użyć przewag/przewagi z tego dodatku?

EDIT:

Karta poszła.

Velg 10-02-2011 13:57

W sumie... zrezygnuję, bo o SW wiem jednak zbyt mało.

dreamwalker 10-02-2011 14:04

Darmowe dodatki z sieci - ok (po konsultacji). Sztuki walki ok.

O systemie możesz poczytać tu: http://wydawnictwogramel.pl/download/Jazda%20Probna.pdf

Jak ktos nie zna mechaniki, to zrobić kartę. Po 17 na gg mnie łapcie.

dreamwalker 16-02-2011 09:30

Dostałem dwie postacie.
Czy ktoś jeszcze zamierza zrobić postać?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:06.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172