lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [Wampir: Maskarada][18+] Warsztaty (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/15604-wampir-maskarada-18-warsztaty.html)

TomBurgle 19-07-2016 22:41

- Mam podać jakieś pełniejsze miano niż Stephen, podopieczny Amosa Dwerryhouse'a, Opiekuna Elizjum? - kobieta przyjęła odpowiedź i formalnie pożegnała wampiry. Amos z błyskiem w oku odwrócił się do podopiecznego i machnął zapraszająco ręką, ale nic nie powiedział.

Leminkainen 23-07-2016 17:06

-Stephen Herrman

TomBurgle 24-07-2016 23:12

- Jesteś znacznie skromniejszy niż ja - Amos chichotał jeszcze chwilę po wyjściu kobiety - Spodziewała się co najmniej tytułu przyszłego kata tego miasta, jeżeli nie nawet szeryfa. A tu taki psikus. "Play a Sucker to Catch a Sucker" -

Leminkainen 25-07-2016 20:33

-Czasem warto trzymać karty przy orderach...

TomBurgle 25-07-2016 22:09

- Więc karty są już na miejscu, a teraz wypadałoby przypiąć ordery! Księżna się tym zajmie, jestem tego pewny -

Leminkainen 26-07-2016 05:43

-Miejmy nadzieję. Noc była pełna wrażeń więc przydałby mi się spoczynek...

TomBurgle 26-07-2016 21:25

- Jeżeli chcesz, są wolne pokoje u góry. Ale prawie przyzwyczaiłem się już do twojej niezależności - Dwerryhouse wstał. Zachwiał się, przez chwilę walcząc ze swoim ciałem. Do świtu były jeszcze prawie dwie godziny a on już przymierzał się do spoczynku- Nie zapomnij pochwalić się kiedy ugrasz coś u Księżnej -

Leminkainen 27-07-2016 15:09

-Postaram się
Spephen udał sie na piętro żeby zając jakiś wolny pokój po czym długo leżął w ciemności gapiąc się w sufit i odtwarzając w pamięci wydarzenia dnia

TomBurgle 30-07-2016 21:05

Łóżka rezydencji były całkiem przyjemne - szerokie, miękkie materace w które zapadało się jak w toń. To co z zewnątrz wyglądało jak zasunięte rolety było jedynie zmyłką - w środku okna były po prostu zamurowane. Stephen nie był już niepokojony aż do momentu kiedy jego ciało zesztywniało, a umysł zapadł w spoczynek.


To kiedy wampir "zasypia" i "wstaje" zależy od tego jak blisko jest ze swoim dawnym ja - człowieczeństwem. Jako granicę można przyjąć moment pokazania się tarczy słonecznej na niebie - w tej chwili każdy wampir ma wewnętrzny przymus snu. Ale im niższe człowieczeństwo, tym dzieje się to wcześniej - i później wstaje. Zmiany są zauważalne - niskie człowieczeństwo potrafi uciąć kilka godzin każdego dnia, a zimą nawet wyłaczyć postać z gry.

Każde wybudzenie się z snu wymaga punktu krwi. Jeżeli postać go nie ma...śpi tak długo aż ktoś jej go poda.

Śpiącego wampira trudno wybudzić - mało co poza bezpośrednią ingerencją w ciało ma taką szansę. A nawet obudzony wampir jest niemrawy i ma dużą szansę na zaśnięcie na stojąco, wciąż będąc zagrożony.



TomBurgle 11-08-2016 00:59



Przez dzień miasto odżyło - i późnym wieczorem, kiedy Stephen w końcu mógł wrócić do swojego Belmont mogło się wydawać że nic się nie stało. Żaden zamach stanu, żaden stan wyjątkowy. Żadnych wybuchów i strzelanin w stolicy.


Szybkie zebranie informacji o tym co się działo w dzielnicy pod nieobecność Stephena. Jesteś na "swoim" terenie, nie jest on jakoś specjalnie wrogi ludziom więc ST to tylko 5.
W pewnych sytuacjach można do rzutu dodać swoje cechy pozycji - tak jak na przykład tutaj znajomy pracujący w nightclubie jest całkiem całkiem zorientowany w otoczeniu. Ale możesz też np chcieć wesprzeć swój dar przekonywania gotówką ( dodać majątek do rzutu ) czy skonsultować coś z mentorem.

Charyzma + Streetwise + Allies ST5 ( 7 kości + specjalizacja)
4562366 - 4 sukcesy

Wyczucie specyficznego zapachu. ST8 jest dość wysokie - zapachy ogólnie są trudniejsze do wyłapania, a co dopiero do identyfikacji. Gdyby nie wcześniejsze zdarzenia, byłoby ST10 = nie ma co rzucać.

Percepcja + Alertness ST8 ( 7 kości + specjalizacja)
18171044 - 1 sukces ( 10tka liczy się za dwa, jedynki odejmują po jednym )


...ale pod tą kołderką spokoju gotowało się niezwykłe bagno. Wczorajsze wojsko na ulicach złapało oba lokalne gangi z opuszczonymi gaciami. Wszyscy mieli głęboko w dupie okazjonalne strzelaniny, tak długo jak dotyczyły wyłącznie członków gangu. Ale kiedy żołnierze otworzyli ogień...
Z prawie trzydziestu bandytów przeżyła ponoć tylko trójka - i wszyscy gdzieś się zaszyli. Ale jak już zauważyli bywalcy nightclubu, ktoś tą pustkę wypełni. A wszyscy bali się że będą to członkowie Jamaat.

Łyk świeżego powietrza który wdarł się do klubu wraz z wchodzącymi gośćmi, przyniósł Stephenowi znaną woń.
Tailes - albo ktoś inny z jego ośrodka badawczego - był gdzieś blisko. Nikt inny nie pachniał taką mieszanką chemii i morza.


Feel free opisać nightclub swojego przyjaciela


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:28.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172